0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای خرید وایت‌‌برد

وایت برد یکی از ابزارهای بسیار مفید وکاربردی بوده که می‌توان از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد. وایت بردهای موجود در بازار به قدری متنوع هستند که انتخاب از میان آن‌ها نسبتا سخت و چالش برانگیز است. فروشگاه تمیز گستر در این قسمت از سایت به راهنمای خرید وایت برد پرداخته است تا بتوانید از میان گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

برای مشاوره و خرید وایت برد ، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

اهمیت وایت ‌برد در محیط‌های مختلف 

راهنمای خرید وایت‌‌برد

وایت برد صفحه‌ای است که می‌توان با ماژیک‌های رنگی روی آن نوشت. در محیط‌های مختلف وایت ‌بردها به عنوان ابزاری پر کاربرد بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از ارائه توضیحات درباره راهنمای خرید وایت برد، اهمیت وایت ‌برد در محیط‌های مختلف و نقش وایت ‌برد در آن‌ها معرفی می‌شود که عبارتند از:

1. محیط‌های آموزشی 

وایت ‌بردها ابزار اصلی معلمان و اساتید برای توضیح مفاهیم پیچیده هستند. در محیط‌های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها از وایت برد جهت تسهیل در یادگیری استفاده می‌شود که امکان نوشتن، رسم نمودار و حل مسائل را فراهم آورده تا دانش‌آموزان و دانشجویان با مطالب درگیر شده و به عمق مفاهیم پی ببرند و حتی میزان مشارکت را افزایش می‌دهد. 

2. محیط‌های اداری و شرکت‌ها

وایت ‌برد در جلسات برای نوشتن ایده‌ها، استراتژی‌ و رسم نقشه‌ها بسیار کاربردی است. وایت برد ابزاری است که به مدیریت بهتر جلسات و مستندسازی دیدگاه‌های مختلف کمک می‌کند. افراد می‌توانند نظرات خود را روی وایت ‌برد نوشته و یا از وایت ‌برد برای پیگیری وظایف، برنامه‌ریزی هفتگی و نمایش نمودارهای پیشرفت استفاده ‌کنند.

3. محیط‌های خانگی

وایت ‌برد در خانه‌ها برای مدیریت مدیریت کارهای روزمره، نوشتن لیست خرید یا یادداشت کردن یادآوری‌های مهم کاربرد دارد. برخی والدین از وایت برد به عنوان ابزار ساده و موثر برای آموزش فرزندان و کمک به آن‌ها در حل مسائل درسی استفاده می‌کنند.

4. محیط‌های درمانی و مشاوره

پزشکان و مشاوران برای درک بهتر بیماران یا مراجعان برای توضیح روش‌های درمان یا مسائل روانی از وایت ‌برد استفاده می‌کنند که امکان پاک کردن سریع آن و نوشتار مجدد وجود دارد.

5. محیط‌های خلاقانه و طراحی

استفاده از وایت برد توسط طراحان گرافیک، معماران و برنامه ‌نویسان برای رسم طرح‌ها و نمایش مفاهیم بصری و حتی ایده پردازی کاربرد دارد. 

آشنایی با انواع وایت ‌برد

آشنایی با انواع وایت ‌برد

وایت بردها ابعاد مختلفی دارند بنابراین می‌توان با توجه به نیاز و فضا مناسب‌ترین سایز آن را تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی تمیز گستر مفتخر است که انواع وایت بردها را با کیفیت عالی در اختیار داشته و با قیمت مناسب به دست مشتریان گرامی برساند. در راهنمای خرید وایت برد به نوع نیاز باید توجه کرد زیرا وایت بردها انواع مختلفی داشته که هر یک ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه ویژگی انواع وایت ‌برد و مزایای آن‌ها معرفی شده است:

بیشتر بخوانید: انواع تخته وایت برد

1. وایت ‌برد معمولی

وایت برد معمولی که به آن وایت برد خشک پاک کن نیز گفته می‌شود جزو رایج‌ترین انواع وایت بردها بوده که تقریبا در بسیاری از محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. وایت ‌بردهای معمولی با پوشش خاص سفید رنگ طراحی شده که می‌توان با ماژیک‌های مخصوص روی آن نوشته و سپس با تخته پاک‌کن اسفنجی یا پارچه‌ای آن را پاک کرد.

چنین وایت بردی دارای سطح صاف و براق بوده که استفاده از آن آسان است. وایت بردهای معمولی در سایزهای مختلف ساخته شده‌اند که برخی از آن‌ها دارای پایه بوده که دیگر نیازی به نصب روی دیوار ندارند. وایت بردهای معمولی نسبتا ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند. 

2. وایت ‌برد مغناطیسی 

نوع دیگری از وایت بردها وجود دارد که علاوه بر داشتن صفحه سفید رنگ خاصیت مغناطیسی داشته که می‌توان به کمک آهنربا یا مگنت برگه‌ و تصاویر یا اجسام آهنربایی را به آن نصب کرد. وایت برد مغناطیسی برای نمایش اسناد و تصاویر مناسب است که ترکیبی از نوشتن و نمایش را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

در راهنمای خرید وایت برد به نوع نیاز تاکید می‌شود که وایت بردهای مغناطیسی مناسب برای جلسات و سخنرانی‌ها بوده و منجر به افزایش سازماندهی اطلاعات می‌شود. 

3. وایت ‌برد شیشه‌ای 

وایت ‌برد شیشه‌ای

وایت برد شیشه‌ای سطح شفاف و براق داشته که از شیشه نشکن ساخته شده است. وایت بردهای شیشه‌ای ظاهری مدرن و شیک دارند و در برابر خش و لکه مقاوم هستند. پاک کردن و تمیز کردن وایت بردهای شیشه‌ای ساده بوده و به دلیل عدم جذب رنگ، ماندگاری بالایی دارند. 

4. وایت ‌برد الکترونیکی (برد هوشمند)

نوع دیگری از وایت ‌برد‌ها دیجیتالی بوده که به کامپیوتر متصل می‌شود و قابلیت‌هایی از جمله نمایش تصاویر و ویدیوها را دارد. بردهای هوشمند صفحه لمسی و حساس به حرکت داشته که امکان اتصال به اینترنت، ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات را دارد. تخته‌های هوشمند برای آموزش جذاب بوده و افزایش همکاری گروهی را به دنبال دارد. 

5. وایت ‌برد قابل حمل

وایت ‌بردها قابل حمل طراحی سبک داشته که می‌توانند در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از وایت ‌برد قابل حمل دارای پایه‌های قابل تنظیم بوده که راحتی در جابه‌جایی و استفاده را فراهم می‌آورند و به دلیل انعطاف پذیری بالا نه تنها برای مدارس و آموزشگاه‌ها بلکه برای برای محیط‌های مختلف و جلسات خارج از اداره مناسب هستند. نوع دیگری از چنین وایت بردهایی بدون پایه بوده که می‌توان آن را روی میز یا هر کجای دیگر قرار داد.

6. وایت ‌برد چسبی

در راهنمای خرید وایت برد توصیه می‌شود که اگر استفاده از آن موقتی و در حد یادداشت نویسی کوتاه است از وایت ‌بردهای چسبی استفاده شود. وایت برد چسبی دارای سطح چسبنده بوده که به دیوار یا هر سطح صاف دیگری مانند یخچال، کمد و غیره چسبانده می‌شود.

عوامل موثر در انتخاب وایت ‌برد

عوامل موثر در انتخاب وایت ‌برد

در راهنمای خرید وایت برد باید به عوامل تاثیرگذار دقت کرد. هنگام خرید وایت ‌برد عوامل متعددی وجود دارد که در انتخاب گزینه‌ نهایی تاثیر می‌گذارند. در ادامه به عوامل موثر در انتخاب وایت برد پرداخته شده است:

نوع وایت ‌برد

هر نوع وایت ‌برد ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. هنگام انتخاب و خرید باید مشخص شود که وایت ‌برد قرار است برای چه منظوری استفاده ‌شود زیرا نوع نیازها در بخش آموزش، اداری، خانگی و غیره متفاوت است.

اندازه

اندازه وایت ‌برد باید با فضایی که قرار است در آن استفاده شود متناسب باشد. معمولا در فضای بزرگ‌تر نیاز به وایت ‌بردهای بزرگ‌تر است. تعداد کاربران نیز از عوامل تاثیرگذار در تعیین اندازه وایت برد است. اگر قرار است چند نفر به ‌طور همزمان از وایت ‌برد استفاده کنند باید اندازه وایت برد با تعداد مخاطبان همخوانی داشته باشد. 

نوع سطح

سطح وایت ‌برد باید از مواد باکیفیت ساخته شده باشد تا در برابر استفاده‌های متوالی دوام آورده و به زودی روی آن خط و خش نیفتد. همچنین نوع سطح وایت ‌برد باید طوری باشد که اثر ماژیک از روی آن به ‌راحتی پاک شود.

قابلیت مغناطیسی

در صورت نیاز به استفاده از آهنرباها و وسایل مغناطیسی یا نیاز به نصب کاغذ و پوستر بر روی تخته، وایت ‌برد مغناطیسی انتخاب مناسبی است. 

طراحی و ظاهر

وایت ‌بردهای شیشه‌ای ظاهر مدرن‌تری نسبت به وایت بردهای صفحه سفید دارند که می‌توانند به زیبایی فضای کاری یا آموزشی بیفزایند اما باید به نور نیز توجه کرد. در برخی مکان‌ها محل قرارگیری وایت برد شیشه‌ای رو به نور بوده که به دلیل انعکاس، مطالب روی صفحه ممکن است توسط برخی از مخاطبان دیده نشود. 

نوع نصب

برخی وایت ‌بردها با داشتن جای مخصوص به ‌راحتی قابل نصب بر روی دیوار هستند اما برخی دیگر دارای پایه بوده که نیاز به نصب ندارند. پایه‌ها می‌تواند ساده یا دارای چرخ بوده تا وایت برد راحت‌تر جا به جا شود.

قیمت

قیمت‌های تخته وایت برد بسته به نوع و کیفیت وایت ‌برد متفاوت است. قبل از خرید نهایی ابتدا باید تعیین شود که چه مقدار می‌توان هزینه کرد. در فروشگاه اینترنتی تمیز گستر هزینه‌ها با توجه به کیفیت بالای وایت برد بسیار مناسب بوده که در مقایسه با مراکز دیگر مقرون به صرفه‌تر است. 

گارانتی و خدمات پس از فروش

وایت بردهایی که دارای گارانتی هستند در صورت بروز مشکل و خرابی می‌توانند تعمیر یا تعویض شوند. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب وایت برد است. 

امکانات اضافی

در برخی محیط‌ها با توجه به نوع استفاده نیاز به امکانات اضافه‌تری است. در صورت نیاز به قابلیت‌های بیشتر مانند ارتباط با کامپیوتر یا ذخیره‌سازی باید به گزینه‌های پیشرفته‌تر مانند تخته هوشمند روی آورد. 

نکات مهم هنگام خرید وایت ‌برد

نکات مهم هنگام خرید وایت ‌برد

وایت برد ابزاری است که بسیاری از نیازها را برطرف می‌کند. برخی از وایت بردها کیفیت بالایی ندارند در نتیجه پس از چندین بار استفاده به تدریج سفیدی آن محو شده و همانند روزهای اول درخشان و شفاف نیستند. در برخی مواقع پاک کردن ماژیک از روی تخته وایت برد بی کیفیت به سختی انجام می‌شود که منجر به نارضایتی استفاده کننده خواهد شد.

راهنمای خرید وایت برد نه تنها به نوع نیاز و بودجه تاکید دارد بلکه باید به کیفیت توجه ویژه‌ای داشت. یکی از نکات مهم هنگام خرید وایت ‌برد این است که سطح آن کاملا یکدست بوده و دارای چهارچوب محکم باشد. چهارچوب محکم تخته وایت برد، روکش و تخته زیرین آن را به خوبی کنار همدیگر نگه داشته و مانع جدا شدن لایه پوششی می‌شود. 

راهنمای خرید وایت ‌برد 

خرید وایت ‌برد یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بوده که می‌تواند در بهبود کیفیت یادگیری و کار تاثیر بگذارد. آشنایی با راهنمای خرید وایت برد باعث می‌شود فرد انتخاب هوشمندانه داشته و بتواند از میان گزینه‌های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشد. قبل از خرید وایت برد بهتر است موارد زیر در نظر گرفته شوند:

1. تنوع در انواع وایت ‌برد (معمولی، مغناطیسی و شیشه‌ای)

2. انتخاب اندازه متناسب با فضا

3. کیفیت ساخت و سطح مقاوم

4. در نظر گرفتن امکانات مانند مغناطیسی بودن، پایه و ...

5. ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

استفاده از نظرات و تجربیات دیگران نیز در انتخاب وایت برد تاثیر گذار است. کارشناسان مجرب مجموعه تمیز گستر آماده ارائه مشاوره‌های لازم و پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان هستند. پس از مشاهده انواع تخته وایت بردهای موجود در سایت تمیز گستر می‌توانید از طریق شماره 66023323-021 با پشتیبانی تلفنی در تماس باشید. 

شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی ش نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. 

این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

پرسش و پاسخ

آیا می‌توان وایت برد را در اندازه دلخواه سفارش داد؟

برخی از مدل‌ها دارای اندازه‌های مختلف بوده که در قسمت بالای توضیحات درج شده است. با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها می‌توان وایت برد را در ابعاد مورد نظر سفارش داد. 

آیا امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد؟

خوشبختانه امکان ارسال کالاهای موجود در فروشگاه تمیز گستر به سراسر کشور وجود داشته که پس از نهایی شدن سفارش و ثبت پرداخت کارشناسان جهت چگونگی و زما‌ن‌بندی ارسال با مشتریان تماس خواهند گرفت. 

آیا می‌توان به جز وایت برد، گرین برد هم سفارش داد؟

از طریق لینک وایت برد و گرین برد (دو رو) می‌توان همزمان نسبت به خرید تخته گچی و وایت برد اقدام کرد. 

مشاوره و پشتیبانی