0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین وایت‌برد مدرسه

تقریبا در همه مدارس از تخته وایت برد استفاده می‌شود. تخته وایت برد ابزاری است که می‌توان روی آن نوشت و به سرعت نوشته‌ها را پاک کرد به همین دلیل میزان اتلاف وقت در آن بسیار کم و سرعت انتقال مطالب بالا است که منجر به رضایت معلمان و دانش آموزان می‌شود. بر مسئولان آموزشی واجب است که بهترین وایت برد مدرسه را انتخاب نمایند تا علاوه بر بالا رفتن بهره‌وری، هزینه‌ها را مدیریت نمایند. 

برای مشاوره و خرید وایت برد ، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره 02166023323  در ارتباط باشید

اهمیت وایت برد در فرایند آموزش

اهمیت وایت برد در فرایند آموزش

تخته وایت ‌برد در فرآیند آموزش دانش‌آموزان اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی را در بهبود یادگیری و تدریس ایفا می‌کند. با تهیه بهترین وایت برد برای مدارس می‌توان کیفیت آموزش را تا حد زیادی بالا برد. از دلایل اهمیت وایت ‌برد در فرایند آموزش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش تعامل بین معلم و دانش‌آموزان

وایت ‌برد فضایی برای نوشتن، رسم کردن و توضیح مطالب فراهم می‌کند. معلم به کمک تخته وایت برد می‌تواند مطالب را به شیوه‌ای بهتر روی وایت ‌برد نمایش دهد و دانش‌آموزان نیز می‌توانند مشارکت کرده، سوال بپرسند و پاسخ دهند.

2. سازماندهی بهتر مطالب

با استفاده از تخته وایت‌برد، معلم مطالب را به صورت دسته‌بندی شده آموزش می‌دهد که این روش باعث می‌شود دانش‌آموزان مطالب را بهتر درک کرده و مفاهیم پیچیده‌تر را به کمک تصاویر و نمودارها توضیح دهند. 

3. یادگیری چند حسی

وایت ‌برد شرایطی را فراهم می‌آورد تا دانش‌آموزان مطالب را از طریق حواس دیداری و شنیداری یاد بگیرند. نوشتن مطالب، نمایش نمودارها و ارائه تصاویر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا دسترسی بهتری به اطلاعات داشته و از طریق مشاهده و شنیدن، یادگیری آن‌ها افزایش یابد.

4. انعطاف‌پذیری در تدریس

نوشته‌های روی وایت برد به راحتی قابل پاک کردن است در نتیجه معلمان می‌توانند به سرعت مطالب را تغییر داده، اضافه یا پاک کنند. قابلیت تغییر در نوشتار و پاک کردن سریع مطالب منجر به افزایش کیفیت آموزشی می‌شود. 

5. پرهیز از حساسیت و آلرژی

هنگام نوشتن بر روی تخته گچی و یا پاک کردن آن ممکن است پودر گچ پخش شده و باعث بروز آلرژی شود. وایت بردها برخلاف تخته‌های گچی هیچ حساسیتی به وجود نمی‌آورند در نتیجه غیبت دانش آموز و معلم به حداقل می‌رسد. 

بیشتر بخوانید: انواع تخته وایت برد

ویژگی‌های یک وایت برد خوب برای مدارس

ویژگی‌های یک وایت برد خوب برای مدارس

بهترین وایت برد مدرسه کدام است؟ زمانی می‌توان وایت بردی را جزو بهترین وایت برد برای مدارس دانست که دارای ویژگی‌های خاص بوده که نه تنها کارایی و راحتی در استفاده را تضمین ‌کند بلکه سلامت دانش‌آموزان و معلمان را نیز مدنظر قرار می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی یک وایت ‌برد مناسب برای مدارس عبارت‌اند از:

1. سطح صاف و باکیفیت: بهترین وایت برد مدرسه باید دارای سطحی صاف و براق باشد تا نوشتن بر روی آن راحت و روان انجام شود. همچنین کیفیت سطح باید طوری باشد که جوهر ماژیک از روی آن به‌راحتی بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی خاص پاک شده و اثری از لکه‌ها باقی نماند.

2. مقاومت بالا و طول عمر زیاد: وایت‌بردها به دلیل استفاده مداوم باید از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شوند تا در برابر خط و خش مقاوم بوده و طول عمر بالایی داشته باشند. 

3. قابلیت نوشتن روان: سطح بهترین تخته وایت برد مدرسه طوری است که انواع ماژیک‌ها بر روی آن بدون اعمال فشار زیاد به راحتی حرکت می‌کنند و نوشته‌ها یا شکل‌ها واضح و خوانا هستند. عدم نیاز به زیاد فشار وارد کردن توسط ماژیک بر روی تخته، سلامت کاربران را نیز تضمین می‌کند.

4. اندازه مناسب: وایت ‌برد باید به اندازه کافی بزرگ بوده و ابعاد آن با متراژ کلاس درس متناسب باشد تا معلم بتواند مطالب آموزشی را به صورت واضح و در بخش‌های مختلف تخته نمایش دهد و نوشته‌ها توسط همه دانش آموزان قابل دیدن باشد.‌

5. قابلیت نصب و جابجایی راحت:بهترین وایت برد برای مدارس به سادگی بر روی دیوار یا پایه‌های مخصوص نصب و به خوبی تثبیت می‌شود تا در حین استفاده جابه‌جا نگردد. در وایت بردهای پایه دار باید امکان تنظیم ارتفاع وایت ‌برد وجود داشته باشد تا علاوه بر معلم دانش‌آموزان با قدهای مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. 

6. عدم انعکاس نور: گاهی تابش نور از لامپ یا پنجره روی تخته وایت برد اختلال ایجاد می‌کند. بهترین وایت ‌برد مدرسه دارای سطح ضد بازتاب نور بوده که این ویژگی برای حفظ تمرکز و راحتی چشم بسیار مهم است.

7. سازگاری با انواع ماژیک‌ها و تخته‌پاک‌کن‌ها: مدل‌های مختلف بهترین وایت برد برای مدارس با انواعماژیک و تخته پاک‌کن‌ها سازگاری دارند تا در استفاده روزمره مشکلی ایجاد نشود.

8. طراحی زیبا و متناسب با محیط آموزشی: وایت ‌برد باید طراحی هماهنگ با فضای آموزشی داشته باشد تا جذاب و زیبا به نظر رسد و از سویی دیگر به دانش‌آموزان احساس نظم و انگیزه ببخشد.

9. هزینه مناسب و نگهداری آسان: هزینه خرید و نگهداری وایت ‌برد باید مقرون ‌به‌ صرفه بوده و هنگامی‌که نیاز به تعمیر دارد به سادگی قابل انجام باشد.

10. قابلیت مغناطیسی (اختیاری): وایت بردها انواع مختلفی دارند که بهترین وایت برد مدرسه از نوع مغناطیسی است. در وایت‌بردهای مغناطیسی علاوه بر امکان نوشتاری امکان چسباندن ابزارهای آموزشی وجود دارد که این ویژگی برای تدریس بصری مفید است.

معرفی انواع وایت برد مناسب مدارس

معرفی انواع وایت برد مناسب مدارس

برای تهیه بهترین وایت برد برای مدارس گزینه‌های مختلفی وجود دارد زیرا وایت بردهای موجود در بازار از نظر ساختار، کیفیت و در نتیجه ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که می‌بایست نوع مناسب آن را انتخاب کرد. در فروشگاه اینترنتی تمیز گستر انواع رایج‌ترین و پر فروش‌ترین وایت بردها موجود بوده که مدیران و مسئولان را در تهیه ابزارهای آموزشی با قیمت مناسب و کیفیت عالی یاری می‌کند. 

انواع بهترین وایت بردهای مناسب مدارس عبارتند از:

  • وایت برد مغناطیسی: وایت برد مغناطیسی صفحه سفیدی داشته که می‌توان بر روی آن نوشت و به دلیل داشتن خاصیت آهنربایی به کمک مگنت کاغذ، بنر، پوستر و ... را روی آن نصب کرد. 
  • وایت برد شیشه‌ای: نوع دیگری از وایت بردها شیشه‌ای بوده که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند. وایت بردهای شیشه‌ای باید بر روی دیوار ساده نصب شوند تا نوشته‌های روی آن قابل خواندن باشد. 
  • وایت برد الکترونیکی: وایت بردهایی وجود دارند که هوشمند بوده و قابلیت نمایش تصاویر و نوشته‌ها را روی صفحه دیجیتالی دارند. برای نوشتن روی برد هوشمند باید از قلم‌های مخصوص استفاده کرد. 

چرا وایت برد تمیز گستر بهترین انتخاب است؟

چرا وایت برد تمیز گستر بهترین انتخاب است؟

فروشگاه تمیز گستر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی بوده که تاکنون توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. کلیه کالاهای موجود در فروشگاه تمیز گستر بدون واسطه از تولیدکننده تهیه می‌شوند که از مواد درجه یک در ساخت آن‌ها استفاده شده و قیمت بسیار مناسبی دارند. 

خرید وایت برد از تمیز گستر بهترین گزینه ممکن است زیرا تنوع کالاها امکان انتخاب را به مشتری داده و کارشناسان مجرب مجموعه از طریق شماره تلفن 66023323-021 آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم هستند.

بیشتر بخوانید :راهنمای خرید وایت برد

راهنمای خرید وایت برد از تمیز گستر

راهنمای خرید وایت برد از تمیز گستر

خرید از فروشگاه اینترنتی تمیز گستر فرایندی ساده و به دور از پیچیدگی است. ابتدا باید وارد حساب کاربری شده که از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه امکان پذیر است. پس از آن با پر کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت جستجو عبارت "وایت برد" را وارد کنید.

پس از مشاهده انواع تخته وایت بردها گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و ثبت خرید را با پرداخت هزینه نهایی کنید. پس از چند روز طی هماهنگی کارشناسان با مشتری، تخته وایت برد خریداری شده در بسته بندی مطمئن به دست خریدار خواهد رسید. 

شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی ش نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. 

این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

مشاوره و پشتیبانی