0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین جاروبرقی های هتلی

اگر بخواهید برای جارو کردن فضاهای بزرگی مثل هتل اقدام کنید، باید حتما انواع محصولات را بشناسید. مقایسه بهترین جارو برقی های هتلی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید دامنه انتخاب‌تان را درک کنید.جاروبرقی های هتلی، هرکدام ویژگی خاص خودشان را دارند. این جاروبرقی‌ها با توجه به نیازهای احتمالی و پیش بینی آن ساخته می‌شوند. شما می‌توانید براساس نیاز واقعی خودتان، دست به انتخاب یک گزینه بزنید. در این بخش باتوجه به مشخصات هرکدام از محصولات، بهترین جاروبرقی های هتلی را معرفی می‌کنیم و نکات مهم در انتخاب آن را بررسی خواهیم کرد.پس همراه ما باشید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

چگونه بهترین جاروبرقی هتلی را انتخاب کنید؟

چگونه بهترین جاروبرقی هتلی را انتخاب کنید

انتخاب بهترین جاروبرقی برای هتل نیازمند توجه به چندین عامل کلیدی است. آگاهی از این جزییات کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب عالی در این زمینه داشته باشید. ابتدایی‌ترین موضوعی که برای انتخاب جاروبرقی هتلی بدانید، نیاز واقعی است.

 شما باید بدانید چه نیازی در زمینه جارو خواهید داشت! پس از دانستن این موضوع می‌توانید متناسب با نیازتان، بودجه‌ای که برای خرید دارید مشخص نمایید. پس از این موضوع، نیاز دارید تا قدرت مکش جاروبرقی هتلی را بررسی کنید. 

جاروبرقی با قدرت مکش بالا، به شما امکان می دهد تا هر کثیفی را از محیط مدنظرتان پاک کنید. هتل ها فضایی برای آرامش مهمانان و مسافران هستند؛ پس باید نظافت در آن ها به بهترین شکل ممکن رعایت شود. 

بیشتر بخوانید : انواع جاروبرقی صنعتی و خانگی و کاربرد های آن

 پس تلاش کنید تا به وسیله بررسی مشخصات توان و قدرت جاروبرقی های مخصوص، یک انتخاب عالی داشته باشید. 

جاروبرقی با ظرفیت کیسه یا مخزن بزرگ، کمتر از جاروهای کم ظرفیت نیاز به تخلیه دارد! شما باید جارو برقی هتلی را طوری انتخاب کنید که مخزن بزرگی داشته باشد. به این ترتیب سرعت روند کار افزایش می‌یابد. 

در فضای هتل آرامش حرف اول را می‌زند، به همین دلیل باید جاروبرقی‌های کم‌صدایی برای استفاده در هتل‌ انتخاب کنید. شما به راحتی می‌توانید با یک جاروبرقی هتلی مناسب، بدون برهم زدن آرامش ساکنین هتل، یک فضای عالی و تمیز ایجاد کنید.

جاروبرقی هتلی معمولا در سالن‌های بزرگ و راهروهای پیچ در پیچ استفاده می‌شود. به همین دلیل جابجایی آسان اهمیت بالایی دارد. وجود چرخ های روان که حمل و جابجایی جاروبرقی را آسان می‌کنند، ضروری است. 

 طول کابل برق در فضاهای بزرگ، تاثیر زیادی بر روی سهولت استفاده از جارو دارد. کابل برق بلند در جاروبرقی های هتلی، باعث می‌شود تا جاروبرقی بدون نیاز به تعویض مداوم پریز برق، مساحت بیشتری را پوشش دهد. وجود لوازم جانبی کاربردی که تمیزکاری اصولی را امکان پذیر می‌کند، بسیار اهمیت دارد.

معرفی بهترین جاروبرقی هتلی

 به همین دلیل در زمان خرید جاروبرقی های هتلی، باید حتما به تنوع تجهیزات جانبی دقت داشته باشید. کیفیت طراحی و عرضه محصولات، رنگ بدنه و زیبایی ظاهری جارو از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. 

جاروبرقی‌های با دوام،  دارای گارانتی طولانی‌ مدت هستند. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت واقعی جارو مطمئن باشید. این مدل جاروها در زمان خرابی، تحت خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش تعمیر می‌شوند که برای کنترل هزینه های بعدی، اهمیت چشم گیری دارد.

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی و خارجی 

معرفی بهترین جاروبرقی هتلی

اگر شما هم قصد خرید بهترین جاروبرقی هتلی را دارید، لازم است تا از بین مدل های قابل خرید، یک گزینه را انتخاب کنید. معرفی بهترین مدل جاروبرقی هتلی، به شما امکان می‌دهد تا یک تجربه عالی از نظافت فضا و کارایی مطلوب داشته باشید. 

بهترین جارو برقی هتلی، با درک مشخصاتی که در بالا به آن اشاره شد، قابل شناسایی است. در اینجا به معرفی بهترین جاروبرقی هتلی اشاره می‌کنیم که خرید آن در سایت تمیز گستر اندیشان به راحتی فراهم شده است. شما با بررسی مشخصات هرکدام از این جاروهای هتلی مخصوص، می‌توانید تجربه کاربری خوبی کسب کنید.

1. جارو برقی هتلی-اداری یک موتوره تر و خشک 31WD

به عنوان یکی از ارزان ترین نمونه های جارو برقی هتلی-اداری باید به جارو WD31 اشاره کنیم. این جارو برقی هتلی یک موتوره تر و خشک، یکی از بهترین گزینه هایی است که می‌توانید تهیه کنید. 

این دستگاه با قدرت موتور ۱۳۰۰ وات، توان استفاده در فضاهای گوناگون (نسبتا کوچک) را دارا است. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده از جاروبرقی های یک موتوره جمع و جور استفاده کنید. این جاروها تک موتوره هستند و هرکدام برای استفاده در فضاهای هتلی کوچک انتخاب مناسبی هستند. این جاروبرقی ها برای محیط‌های مختلفی قابل استفده هستند. 

لینک خرید محصول

جارو برقی هتلی-اداری یک موتوره تر و خشک

حجم مخزن ۴۰ لیتری در این جاروها، به تخلیه کردن مکرر نیاز ندارید، چرا که حجم نسبتا بالایی در اختیار شما قرار گرفته است تا زباله های جامد و مایع  همگی در این مخزن قرار گیرند. جاروبرقی هتلی WD31 با میزان جریان هوای ۷۰ لیتر در ثانیه، قادر است مایعات و خاک را به راحتی جمع آوری کرده و مکشی عالی ایجاد کند.

 همان‌طور که می‌دانید، برای کاربردهای تجاری و صنعتی، استحکام بدنه جارو اهمیت بالایی دارد. این مدل جاروبرقی با دارا بودن بدنه فلزی و رنگ پودری، طراحی زیبا و بسیار مقاومی دارد.

 به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده آن را در فضاهای کاری استفاده کنید. طراحی کاربردی و هوشمندانه این دستگاه در کنار یک موتور قوی، قدرت خوبی ایجاد کرده است. شما می‌توانید دو برند مختلف از موتور را برای این دستگاه انتخاب کنید. موتور آمیتک چین و موتور AEG به عنوان دو گزینه در اختیار شما قرار گرفته است.

2. جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک 41WD eco

اگر بودجه متوسطی برای تهیه جاروبرقی هتلی در اختیار دارید، لازم است تا مدل WD eco41 را مدنظر قرار دهید. جاروبرقی هتلی یک موتوره با قابلیت تمیز کردن زباله های خشک و تر، یک گزینه عالی است که می‌توانید با استفاده از آن فضای مدنظر را در محیط هتل و مهمانسراها تمیز کنید. 

لینک خرید محصول

جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک

این جاروبرقی دارای موتوری با قدرت متوسط ۱۳۰۰ وات است. جارو برقی هتلی شما دارای قابلیت‌های متنوعی است که می‌تواند استفاده از آن را به یک تجربه خوب بدل کند. وزن کم این دستگاه در کنار کارایی عالی، موجب می‌شود تا یک تجربه خوب از جاروبرقی هتلی کسب کنید.

حجم مخزن ۴۰ لیتری در این جاروبرقی هتلی می‌تواند متناسب با نیاز چنین فضایی، یک انتخاب عالی را رقم بزند. از سوی دیگر، میزان جریان هوای ۷۰ لیتر در ثانیه، قدرت مکش فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. به این ترتیب می‌توانید برای جمع آوری گرد و غبار، مایعات و هر نوع زباله خشک و تر، از این دستگاه استفاده کنید.

دوام بالایی که طراحی هوشمندانه و متریال با کیفیت در بدنه این دستگاه ایجاد کرده است، نیاز شما به یک تجربه عالی را پاسخ می‌دهد. پس برای استفاده از جاروبرقی هتلی تک موتوره با  موتور آمیتک چین، کافی است همین مدل را انتخاب کنید. موتور بی سر و صدای این دستگاه، نیاز شما را پاسخ می‌دهد و یک تجربه عالی برای استفاده از این وسیله ایجاد می‌کند.

3. جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک 41WD

در فضاهای اداری یا هتلی، تمیز بودن اهمیت بالایی دارد. پس بدیهی است که استفاده از یک جارو برقی هتلی با کیفیت که توان جمع آوری زباله تر و خشک را داشته باشد، یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. 

لینک خرید محصول

جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک

جاروبرقی مدل 41WD با قدرت موتور ۱۳۰۰ وات ارائه می‌شود که یک قدرت متوسط و مطلوب برای چنین فضایی ارائه می‌کند. بی صدا بودن کارکرد موتور، این دستگاه را برای فضاهای هتلی و اداری تبدیل به یک گزینه برنده کرده است.

 این جاروبرقی نیمه صنعتی با حجم مخزن ۴۰ لیتر، می‌تواند بدون نیاز به تخلیه مکرر مورد استفاده قرار گیرد. طراحی هوشمندانه با امکان حرکت از طریق چرخ های روان، از جمله مزایایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.  جریان هوای ۷۰ لیتر در ثانیه، عملکرد بسیار عالی رد جمع آوری مایعات و گرد و غبار ایجاد کرده است. 

استفاده از موتور AEG آلمان، یک مزیت عالی در زمان خرید این محصول بوده که بر روی قیمت نهایی آن نیز تاثیر گذاشته است.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مشاوره و پشتیبانی