0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

انتخاب بهترین جاروبرقی کارواشی

استفاده از جاروبرقی در کارواش یکی از اساسی‌ترین ابزارآلات و تجهیزاتی است که در زمان خرید باید به جزییات آن توجه شود. استفاده مکرر از جاروبرقی های مناسب کارواش، موجب می‌شود تا فرسودگی سریع‌تر رخ دهد.

 به همین دلیل کیفیت طراحی و ساخت این جاروها اهمیت بالایی دارد. شما باید برای خرید بهترین جاروبرقی کارواشی، حسابی تحقیق کنید و با درک عمیق از جزییات مدنظرتان، یک گزینه عالی را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل، اطلاعاتی در خصوص نحوه انتخاب جاروبرقی های مناسب کارواش ارائه کنیم.

پس همراه ما بمانید تا جزییاتی در این خصوص را بررسی کنیم و نحوه انتخاب جاروبرقی های مناسب کارواش را همراه با برندهای برتر آن معرفی کنیم.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

جاروبرقی کارواشی باید چه ویژگی داشته باشد؟

جاروبرقی کارواشی باید چه ویژگی داشته باشد

برای انتخاب یک جاروبرقی کارواشی مناسب، باید به ویژگی‌های مشخصی توجه کنید. این ویژگی‌ها کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  1. قدرت موتور بالا: قدرت موتور جاروبرقی کارواشی، باید بالا باشد تا بتواند به‌خوبی آب و زباله‌ها را مکش کند. حداقل قدرت موتور مناسب برای جاروبرقی کارواشی حدود 2600 وات به بالا است.
  2. سیستم خنک‌ کننده موتور: جاروبرقی‌های کارواشی به صورت مکرر استفاده می‌شوند و باید دارای سیستم خنک ‌کننده موتور باشند تا بتوانند با خنک سازی موتور از بروز مشکلات متعدد فنی پیشگیری کنند. همین موضوع موجب بهبود عملکرد دستگاه و افزایش طول عمر می‌شود.
  3. مخزن استیل: مخزن جاروبرقی باید از جنس استیل ضد زنگ باشد تا بتواند در برابر رطوبت و زباله‌های مختلف مقاومت کند. برای این که یک جارو برقی کارواشی با کیفیت داشته باشید، حتما به استیل بودن جنس متریال توجه داشته باشید.
  4. فیلترهای قابل شستشو: جاروبرقی کارواشی باید دارای فیلترهای قابل شستشو و تعویض باشد تا بتوانید به‌راحتی آن‌ها را تمیز کنید و از عمر مفید فیلترها استفاده کنید.
  5. سیستم جداسازی هوای تمیز و کثیف: داشتن مسیرهای جداگانه برای هوای تمیز و کثیف باعث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر مفید آن می‌شود.
  6. لوازم جانبی: جاروبرقی‌های کارواشی باید دارای لوازم جانبی مختلفی مانند لوله خرطومی، گوشه پاک کن، برس گردگیر و مبل پاک کن باشند تا بتوانند انواع مختلف سطوح و زباله‌ها را داخل اتاق ماشین تمیز کنند.
  7. کیفیت ساخت بالا: جاروبرقی کارواشی، استفاده مکرری دارد، به همین دلیل باید از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده باشد. به این ترتیب باید جارو برقی کارواشی با کیفیت ساخت بالایی را تهیه کنید.
  8. گارانتی و خدمات پس از فروش: داشتن گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش  برای جاروبرقی کارواشی اهمیت زیادی دارد. چرا که استفاده بالای این کالا موجب می‌شود تا بیشتر از جاروبرقی های دیگر دچار مشکل شود؛ پس بدیهی است که گارانتی و تعمیرات این وسیله به شدت اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید : انواع جاروبرقی صنعتی و خانگی و کاربرد های آن

چگونه بهترین جاروبرقی های مناسب کارواش را انتخاب کنید؟

چگونه بهترین جاروبرقی های مناسب کارواش را انتخاب کنید

اگر قصد خرید جاروبرقی های مناسب کارواش دارید، لازم است تا بهترین نوع جاروبرقی کارواشی را بشناسید. انتخاب بهترین جاروبرقی برای کارواش،  نیازمند توجه به چند نکته کلیدی است. در این بخش قصد داریم چگونگی انتخاب بهترین مدل کارواشی جاروبرقی را ارائه کنیم.

  • قدرت مکش بالا: یادتان باشد که بهترین جاروبرقی کارواشی باید مکش بالایی داشته باشد. پس بهترین مدل جاروبرقی کارواشی باید با قدرت مکش عالی، امکان جمع ‌آوری آب و آلودگی‌های سنگین را داشته باشد.
  • حجم مخزن: برای خرید جاروبرقی های مناسب کارواش باید به حجم مخزن نیز توجه داشته باشید. جاروبرقی‌هایی که مخزن بزرگتر دارند، کمتر نیازمند تخلیه هستند که این موضوع در روند و سرعت کار کارواش بسیار اهمیت دارد.
  • جنس و کیفیت ساخت مخزن: جاروبرقی های مناسب کارواش بسیار پرکاربرد است. پس بدیهی است که کیفیت ساخت مخزن اهمیت بالایی داشته باشد و در مقابل آب و مواد شیمیایی، ماندگاری مطلوبی داشته باشد.
  • فیلتر هپا: وجود فیلتر هپا برای جلوگیری از خروج ذرات ریز و آلاینده‌ها به محیط اطراف بسیار پرکاربرد است.
  • فیلترهای قابل شستشو: در کارکرد وسیع جارو برقی کارواشی، لازم است تا قابل شست و شو بودن فیلترهای جارو را مدنظر قرار دهید. این موضوع  به شدت می‌تواند در هزینه های جانبی و طول عمر جارو مخصوص کارواش مفید باشد.
  • بدنه مقاوم: جاروبرقی باید بدنه‌ای مقاوم و با کیفیت داشته باشد. در استفاده های تجاری مثال کارواش، قطعا بدنه آسیب پذیرترین بخش جاروبرقی محسوب می‌شود. پس بدیهی است که جاروبرقی های مناسب کارواش، باید بدنه مقاومی داشته باشند. استفاده از لوله‌های قوی و مقاوم در برابر خراش و پارگی نیز مزیت مهمی است که ضمن تضمین کارایی عالی، هزینه های بعدی را کاهش می‌دهد.
  • چرخ‌های بزرگ و روان: برای جابه‌جایی آسان در محیط کارواش، باید حتما جاروبرقی کارواشی دارای چرخ های روان و مناسبی باشد تا امکان جابجایی در محیط مرطوب و کف کارواش فراهم باشد.
  • قابلیت مکش و دمیدن: برخی جاروبرقی‌ها علاوه بر مکش، قابلیت دمیدن نیز دارند که می‌تواند برای خشک کردن و تمیز کردن نقاط دشوار مفید باشد. به این ترتیب در زمان خرید و انتخاب بهترین جاروبرقی کارواشی، این موضوع را مدنظر داشته باشید. 
  • لوازم جانبی: نازل‌های مختلف برای تمیز کردن سطوح مختلف و نقاط خاص داخل خودرو، اهمیت بالایی دارد. چرا که تمیز کردن فضای خودرو و کف به کمک این لوازم جانبی آسان تر می‌شود.
  • خدمات پس از فروش: در زمان انتخاب بهترین جاروبرقی کارواشی، باید بدانید که برند مدنظرتان خدمات پس از فروش دارد یا خیر! گارانتی چنین محصولاتی و تهیه کردن آن از فروشگاه‌های معتبر، کمک می‌کند تا یک تجربه عالی از خرید کسب کنید.

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی و خارجی 

بهترین مدل جارو برقی مناسب کارواش

اگر بخواهید جاروبرقی های مناسب کارواش تهیه کنید، باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که مدل مطلوبی که نیازهای شما را پاسخ می دهد کدام است! آگاهی از این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. در این بخش 2 مدل فوق العاده کاربردی مخصوص استفاده در کارواش را بررسی می‌کنیم.

بهترین مدل جارو برقی مناسب کارواش

1. جارو برقی صنعتی دو موتوره کارواشی (با کالسکه فلزی) C82WD

جارو برقی صنعتی دو موتوره کارواشی مدل C82WD با کالسکه فلزی یکی از بهترین مدل های جاروبرقی صنعتی است که در کارواش استفاده زیادی دارد. طراحی منحصربه‌فرد این مدل جاروبرقی، موجب می‌شود تا بتوانید از این جاروبرقی در فضای کارواش بیشترین کاربرد را تجربه کنید. 

کارواش مدل C82WD با قدرت موتور 2600 وات می‌تواند مکش فوق العاده‌ای را رقم بزند. وزن این جارو حدود 32 کیلوگرم است و دارای فیلترهایی با قابلیت شست و شو است. شما می‌توانید از این دستگاه، برای استفاده های فشرده در کارواش بهره ببرید. وجود کالسکه فلزی امکان حمل بسیاری از لوازم را برای تمیز کاری خودرو فراهم می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های برجسته در این جاروبرقی کارواشی، عدم نیاز به برداشتن فیلتر هنگام جمع آوری آب است. قابلیت نصب فیلتر کارتریجی هپا نیز، یکی دیگر از مزایای این جاروبرقی صنعتی است. 

این جارو برقی با یک سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. جالب است بدانید که تمامی قطعات این جارو کارواشی، قابل تعویض است پس جای نگرانی بابت خرابی دستگاه نخواهید داشت. 

لوازم جانبی تکمیل در این مدل بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. لوله خرطومی 2/5 متری، گوشه پاک کن، برس گردگیر، مبل پاک کن و لوله های باریک برای پاک سازی نواحی باریک، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. وجود موتورهای پیشرفته دو پروانه‌ای سایکلون آ اِ گ، بهترین کاربری را برای این جارو ایجاد کرده است.

بهترین مدل جاروبرقی صنعتی 1403 (معرفی و مقایسه بهترین ها)

2. جارو برقی صنعتی سه موتوره کارواشی (با کالسکه فلزی)

جارو برقی کارواشی با کالسکه فلزی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید. قدرت موتور 3600 وات در این جارو، موجب می‌شود تا بتوانید متناسب با نیازتان دست به انتخاب این وسیله بزنید. 

در این مدل جارو، لوله خرطومی نسبتا طولانی وجود دارد. لوله خرطومی 2.5 متری در این جاروبرقی کارواشی، امکان استفاده از آن برای پاکسازی داخل خودرو را فراهم می‌کند.  سه موتور پیشرفته از برند آ اِ گ، به عنوان یک مزیت عالی در این جاروبرقی کارواشی شناخته می‌شود. 

این موتور طوری تنظیم شده است که به راحتی خنک می‌شود و طول عمر بسیار زیادی دارد. مسیر هوای تمیز و کثیف در این دستگاه جدا است. شما می‌توانید زباله های جامد و مایع را در مخزن تخلیه کنید و یک تجربه عالی از نظافت پرقدرت داشته باشید. 

وجود لوازمی مثل پاک کننده سطح مبلمان، سری باریک برای نواحی خاص، گوشه پاک کن، برس گردگیر و موارد این‌چنینی از جمله مزایای خرید این مدل جاروبرقی کارواشی است.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مشاوره و پشتیبانی