0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین برند کاغذ A4

کاغذ A4 یکی از پرکاربردترین انواع کاغذها بوده که از دوران کودکی تا بزرگسالی همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذهای A4 اندازه استانداری داشته که از آن برای نقاشی کشیدن، کار دستی درست کردن، امتحان دادن، رسم فلوچارت، نوشتن برنامه روزانه، چاپ کردن اسناد و مدارک بر روی آن و ... استفاده می‌شود. از آنجایی که چنین کاغذهایی به طور گسترده در حرفه‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌بایست بهترین برند کاغذ A4را خریداری نمود که می‌توان از فروشگاه اینترنتی تمیزگستر تهیه کرد.

برای مشاوره و خرید بهترین کاغذ آچار ، می توانید با مشاورین فروش تمیز گستر با شماره 02166023323  در ارتباط باشید

ویژگی‌های یک کاغذ A4 خوب

ویژگی‌های یک کاغذ A4 خوب

کاغذ A4 موجود در بازار به دلیل اینکه توسط کارخانجات متعدد تهیه می‌شود از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. برای اینکه بتوان از میان انواع کاغذهای A4 موجود در بازار مناسب‌ترین آن را تهیه کرد باید به چند نکته توجه کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

تمیزگستر فروشگاه اینترنتی معتبر بوده که همواره بهترین‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  برای تهیه بهترین برند کاغذ A4 نام فروشگاه تمیزگستر را به خاطر بسپارید. ویژگی‌های یک کاغذ A4 خوب به عوامل مختلفی بستگی دارد که بر کیفیت چاپ، دوام و کارایی آن تأثیر می‌گذارد. 12 مورد از ویژگی‌های یک کاغذ A4 خوب عبارتند از:

1. گرماژ (وزن کاغذ)

وزن پایه یا گرماژ یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر کیفیت کاغذ تاثیر می‌گذارد. گرماژ استاندارد کاغذهای A4 در اغلب موارد 70 تا 120 گرم بر متر مربع است که حتی می‌توان آن‌ها را به صورت دو رو مورد استفاده قرار داد. کاغذهایی که وزن بالاتری دارند برای چاپ‌هایی مانند کارت‌پستال‌ها، بروشورها و اسناد رسمی به کار می‌روند که نیاز به کیفیت بالاتر و مقاوم‌تر دارند.

2. ضخامت و نرمی

بهترین برند کاغذ A4دارای ضخامت مناسب بوده تا چاپ بر روی آن بهتر انجام شود. اگر ضخامت کاغذ به اندازه کافی باشد مانع پخش شدن جوهر خواهد شد. اگر سطح کاغذ به قدر کافی نرم باشد به دلیل اینکه جوهر به ‌صورت یکنواخت روی سطح پخش می‌شود کیفیت چاپ را بالاتر برده، مانع از خرابی دستگاه چاپ شده و نوشتن بر روی آن راحت‌تر خواهد بود. 

3. جذب جوهر

کاغذ A4 با کیفیت طوری طراحی شده است که جوهر را به‌ خوبی جذب کرده و اجازه نفوذ جوهر به پشت کاغذ را نمی‌دهد و مانع از پخش شدن آن می‌شود. برای شناخت بهترین مارک کاغذ A4 باید به میزان جذب جوهر آن توجه کرد. هنگامی که جذب جوهر بالا باشد، خشک شدن سریع‌تر اتفاق میفتد که از لکه افتادن بر روی اسناد پس از چاپ جلوگیری می‌کند.

4. درخشندگی 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کاغذ A4 توجه به میزان درخشندگی آن است. درخشندگی کاغذ تأثیر بسیار بالایی بر خوانایی، وضوح متون و تصاویر می‌گذارد که اگر بین 90 تا 100 باشد برای چاپ اسناد با کیفیت بالا و حرفه‌ای مناسب‌تر است. بهترین مارک کاغذ A4 دارای شفافیت و درخشندگی کافی بوده در نتیجه رنگ‌ها را شفاف‌تر نشان می‌دهند و از سویی دیگر چاپ بر روی آن‌ها بهتر و با کیفیت بالاتر صورت می‌گیرد. 

5. سفیدی

بهترین مارک کاغذ A4 سفید است. هرچقدر کاغذ سفیدتر باشد وضوح رنگ‌ها بر روی آن بالاتر بوده بنابراین کیفیت چاپ و رویت متون بهتر خواهد بود. کاغذهایی که رنگ آن‌ها زرد یا تقریبا خاکستری است کیفیت کمتری داشته در نتیجه مناسب چاپ کردن و نوشتن نیستند. 

6. مقاومت در برابر پارگی

کاغذ A4 که برای نوشتن و چاپ کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد باید استحکام کافی داشته باشد در غیر این صورت به سرعت پاره یا سوراخ خواهد شد. بهترین برند کاغذ A4 در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم است از این رو می‌توان با خیال آسوده از آن‌ها در در دستگاه‌های چاپ و کپی استفاده کرد. 

7. دوام

آب و هوا یکی از عوامل خارجی و تاثیرگذار بر روی کاغذ است. زمانی می‌توان کاغذی را جزو بهترین مارک کاغذ A4 به شمار آورد که در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم باشند. کاغذی که در برابر هر نوع تغییرات آب و هوایی دوام بیاورد به مرور زمان دچار تغییر رنگ یا شکنندگی نخواهد شد و همچنان حالت اولیه خود را حفظ می‌کند.

8. سطح یکنواخت

ویژگی‌های یک کاغذ A4 خوب

اگر کاغذی زبر و متخلخل باشد باعث ایجاد ناهمواری شده که نوشتن و چاپ کردن بر روی آن بسیار سخت خواهد بود. بهترین برند کاغذ A4دارای سطح یکنواخت بوده که علاوه بر راحت‌تر کردن انجام کار بر روی آن مانع از ایجاد لکه‌های ناخواسته می‌شود در نتیجه نوشته و شکل‌ها را واضح‌تر به نمایش می‌گذارند. 

9. خاصیت آنتی استاتیک

بهترین برند کاغذ A4کاغذی است که خاصیت استاتیک داشته در نتیجه از به هم چسبیدن صفحات و گیر کردن در دستگاه چاپ جلوگیری می‌کند. خاصیت ضد استاتیک در چاپ‌هایی با حجم بالا بسیار مهم است زیرا ممکن است صفحه‌ای چاپ نشده یا به دلیل اینکه دو یا چند کاغذ به هم می‌چسبند به دستگاه چاپ آسیب برسانند. 

10. شفافیت

به میزان عبور نور از کاغذ شفافیت گفته می‌شود. بهترین مارک کاغذ A4 دارای شفافیت بالا بوده که می‌توان آن‌ها را برای چاپ‌های دو رو یا اسناد رسمی که نباید متن یا تصویر از یک طرف به طرف دیگر دیده شود به کار برد. 

11. دوست‌دار محیط زیست 

در دنیای امروزه توجه به محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار شده است. بهترین برند کاغذ A4 از مواد بازیافتی و قابل تجزیه تهیه شده‌اند. چنین کاغذهایی دارای گواهینامه‌های خاص بوده که نشان‌ دهنده استفاده از منابع پایدار و حفاظت از محیط زیست است در نتیجه کمترین آسیب به محیط زیست وارد می‌شود. 

12. بسته بندی مناسب

بهترین برند کاغذ A4دارای بسته بندی مناسب بوده تا هنگام حمل و نقل و جابه جایی به آن آسیبی نرسد. هرچقدر بسته بندی بهتر و با کیفیت‌تر انجام شده باشد کاغذ A4 در برابر فشردگی، تا خوردن یا پخش شدن در امان خواهد بود. 

بیشتر بخوانید : لیست تجهیزات آموزشی مدارس

معرفی بهترین برندهای کاغذ همراه با مزایا و معایب  A4

معرفی بهترین برندهای کاغذ همراه با مزایا و معایب  A4

شرکت‌های متعددی وجود دارند که در زمینه تولید انواع کاغذ مشغول فعالیت هستند. یکی از پرکاربردترین انواع کاغذها، کاغذ A4 بوده که می‌بایست بهترین نوع آن را با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه تهیه کرد. انتخاب صحیح کاغذ به‌طور قابل توجهی بر کیفیت نهایی چاپ، راحتی در نوشتن و جلوه بصری تأثیر می‌گذارد بنابراین در ادامه به معرفی بهترین برندهای کاغذ همراه با مزایا و معایب پرداخته شده است.

کاغذ A4  مارک COPILUX

کپی لوکس با برش لیزری قابل استفاده در انواع دستگاه‌های کپی، پرینتر و تکثیر است. COPILUX بهترین مارک کاغذ A4 بوده که رنگ آن سفید و دارای کیفیت عالی است. کاغذهای A4 کپی لوکس دارای برش لیزری هستند در نتیجه برای چاپ اسناد اداری، کتاب، مجله بروشور و کاتالوگ مناسب است. 

ایراد خاصی نمی‌توان به کاغذهای مارک COPILUX گرفت مگر اینکه در قیاس با برندهای مطرح و گران قیمت کمی دارای کیفیت پایین‌تر است در نتیجه وضوح چاپ و رنگ‌ها پایین‌ بوده و عمر مفید آن در شرایط نامطلوب کاهش می‌یابد. معایب کاغذ A4  مارک COPILUX بسیار جزئی بوده که تا حدودی می‌توان از آن‌ها صرف نظر کرد. 

کاغذ A4 مارک COPYMAX

کاغذ A4 برند کپی مکس 80 گرمی است که از نوع گرماژ بالا محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاغذ A4 چنین مارکی قیمت مناسب آن بوده که تهیه آن برای بسیاری از افراد و مشاغل ساده و راحت است. COPYMAX که جزو بهترین برند کاغذ A4 محسوب می‌شود به دلیل کیفیت بالا به راحتی پاره و چروک نشده در نتیجه مناسب استفاده در انواع دستگاه‌های چاپ است. 

یکی از نقاط ضعف اصلی کاغذ A4 مارک کپی مکس به عنوان یکی از محصولات رایج در بازار، میزان جذب جوهر آن است طوریکه ممکن است در چاپ‌های رنگی جلوه‌ای مات و کدر داشته باشد. علی‌رغم اینکه کاغذهای کپی مکس قیمت مناسبی دارند نسبت به رقبای قدرتمند کیفیت پایین‌تری داشته که می‌تواند مانع از جلب توجه بیشتر کاربرانی شود که به طور حرفه‌ای در زمینه کار با کاغذ مشغول هستند.

کاغذ A4 مارک SA COPY

کاغذ A4 برند اس ای 80 گرمی محصول کشور اندونزی بوده که از نوع کاغذهای گرماژ بالا محسوب می‌شود. بافت عالی SA COPY باعث شده است که در دسته بهترین مارک کاغذ A4 قرار گیرد بنابراین برای چاپ‌های عمومی تا اسناد رسمی و چاپ‌های حرفه‌ای کاربرد دارد.

کاغذ A4 مارک SA COPY یک محصول پرمصرف در چاپ و کپی‌برداری محسوب می‌شود اما یکی از مهم‌ترین مشکلات این کاغذ ضخامت نامناسب بوده که ممکن است در کارکردن با چاپگرهای مختلف گیر کند یا جوهر را به طور صحیح جذب نکند که بسیار جزئی و قابل چشم‌پوشی است.

راهنمای خرید کاغذ A4 از تمیز گستر

راهنمای خرید کاغذ A4 از تمیز گستر

هیچ محصولی وجود ندارد که عاری از ایراد باشد. فروشگاه اینترنتی تمیز گستر کلیه محصولات را به طور مستقیم تامین کننده تهیه می‌کند در نتیجه امکان فیک بودن محصولات وجود ندارد در نتیجه احتمال وقوع معایب نام برده شده در قسمت‌های قبل به حداقل می‌رسد و رضایت حداکثری استفاده کنندگان فراهم می‌شود.

برای خرید بهترین برند کاغذ A4 کافی است وارد سایت تمیزگستر شده و از طریق لینک زیر نسبت به انتخاب کالای مورد نظر اقدام نمایید. کلیه سفارشات در اسرع وقت، با بسته بندی مطمئن به سراسر کشور ارسال خواهد شد. 

شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی و نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

مشاوره و پشتیبانی