0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

کاربردهای میز نور طراحی

میز نور طراحی شامل یک میز کار که عموما مورد استفاده دانشجویان هنر و معماری است بهمراه نوردهی بالا برای افزایش دقت جزئیات نقاشی ها و نقشه ها و پلن ها. در ادامه به بررسی میز نور طراحی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع میز نور مهندسی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

میز نور طراحی چیست؟

این میز در ابعاد مختلفی در بازار موجود است که دارای سیستم نورپردازی داخلی قوی می باشد که با آن می توان جزییاتی را روی کاغذ مشاهد کرد که با چشم معمولی امکان مشاهده آن ها وجود ندارد. سیستم نورپردازی در این میزها معمولا از نوع فلورسنت است و کاغذ مورد استفاده نیز ضد خش می باشد تا به میز آسیبی وارد نکند. همچنین با پایه های موجود در این میزها می توان ارتفاع آن را کنترل و تنظیم کرد.

معمولا دو کلید در میز نور طراحی وجود دارد که یکی از کلیدها برای روشن و خاموش کردن چراغ ها و کلید دیگر برای افزایش و کاهش نور استفاده می شود. میزهای نور دارای پایه های مقاومی هستند که بیشترین اصطکاک را با سطح زمین داشته باشند. همچنین شیب صفحه میز نیز قابل تغییر و تنظیم است.

کاربردهای میز نور طراحی

کاربردهای میز نور طراحی

میز نور طراحی را به راحتی می توان با خود حمل و جا به جا کرد، پس در صورتی که گاهی کارتان در شرکت بیشتر طول می کشد ولی نمی توانید آنجا بمانید، می توانید به راحتی این میز را از شرکت به اتاق تان در خانه جا به جا کنید و ادامه کارتان در منزل انجام دهید. هم چنین به دلیل اینکه سیستم روشنایی این میز بسیار قوی است، صفحه روی آن را از نوع مات قرار می دهند تا باعث آسیب به چشم ها نشود.

کاربرد اصلی این میز نمایش جزئیات بر روی کاغذ است. از دیگر کاربردهای این میز قابلیت حمل آسان آن است. بصورتی که این میز را می توانید تا کنید و با خود به خانه، محل کار و یا هر جایی که دوست داشتید منتقل کنید. سیستم روشنایی قوی این میز ممکن است به چشم ها آسیب بزند، بنابراین روی این میزها را با صفحات مات می پوشانند تا به چشم ها آسیبی وارد نشود. 

با اینکه این میزها طوری طراحی شده اند که کنترین آسیب را به بدن انسان وارد کنند، اما کار کردن بیش از حد از این میزها باعث آسیب های جدی به چشم می شود. پس در هنگام کار با این میز، سعی کنید که به چشمان خود استراحت بدهید و کار را دوباره شروع کنید.

در این مقاله سعی شد نکات کلی و کاربردهای میز نور مهندسی برای شما عزیزان گفته شود. لطفا نظرات خود را در مورد میز نور مهندسی با ما به اشتراک بگذارید تا در مقاله های بعدی این نکته نظرات ذکر شوند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با  مشاورین فروش ما  
02166023323  

در حوزه طراحی و هنر:

  • تتویاژ: هنرمندان تاتو برای انتقال طرح روی پوست، به طور گسترده از میز نور استفاده می‌کنند.
  • نقاشی و نقاشی خط: برای انتقال طرح اولیه روی بوم و بررسی جزئیات، میز نور بسیار کاربردی است.
  • کلاژ: هنرمندان کلاژ می‌توانند لایه‌های مختلف کار خود را روی میز نور قرار داده و آن‌ها را با هم ترکیب کنند.
  • طراحی مد و لباس: طراحان مد برای بررسی الگوها و جزئیات لباس از میز نور استفاده می‌کنند.
  • کالیگرافی: هنرمندان کالیگرافر برای تمرین و ایجاد حروف و کلمات با دقت بالا، از میز نور بهره می‌برند.

در حوزه‌های فنی:

  • مهندسی و معماری: مهندسان و معماران برای بررسی نقشه‌ها و طرح‌ها با جزئیات بالا، از میز نور استفاده می‌کنند.
  • الکترونیک: تعمیرکاران الکترونیکی برای بررسی مدارهای چاپی و لحیم‌کاری، از میز نور استفاده می‌کنند.
  • فیلم‌سازی و انیمیشن: در مراحل پیش‌تولید فیلم و انیمیشن، از میز نور برای بررسی استوری‌بردها و طراحی شخصیت‌ها استفاده می‌شود.
  • عکاسی: عکاسان برای بررسی نگاتیو و اسلایدهای قدیمی، از میز نور استفاده می‌کنند.

سایر کاربردها:

  • کپی برداری: برای کپی کردن نقشه‌ها، طرح‌ها و اسناد، میز نور ابزاری بسیار مفید است.
  • آموزش: در مدارس و دانشگاه‌ها، میز نور برای آموزش طراحی، نقاشی و سایر رشته‌های هنری استفاده می‌شود.
  • سرگرمی: برای ساختن آثار هنری شخصی و سرگرمی، میز نور می‌تواند یک ابزار جذاب باشد.


شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی ش نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. 

این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

مشاوره و پشتیبانی