0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ویژگی ها و مزایای تخته وایت برد کودکان و بچگانه | نکات مهم

آموزش کودکان جزو مقوله های بسیار مهم می باشد از این رو ابزارهای گوناگونی جهت آموزش بهتر کودکان ساخته شده اند. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای آموزش بچه ها تخته وایت برد کودکان می باشد. تخته وایت برد وسیله ای کاربردی برای کاهش استرس و افزایش خلاقیت در کودکان است. این وسیله ساده بسیار کاربردی است و می توان به شکل های مختلفی از آن استفاده کرد. اگر به دنبال خرید تخته وایت برد برای کودکان هستید و علاقمند به دانستن مزیت های این وسیله ساده هستید با ما همراه باشید تا با ویژگی های تخته وایت برد بچگانه آشنا شوید. 

برای خرید وایت برد و گرین برد ( دو رو ) کلیک کنید

آموزش و بازی کودکان با تخته وایت برد

بچه ها عاشق نقاشی و خطی خطی کردن هستند مخصوصا اگر سن آن ها کمتر باشد از تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه آن ها به شمار می رود. از نظر روانشناسان کشیدن نقاشی یکی از راه هایی است که کودکان با کمک آن به برون ریزی می پردازند. بنابراین پیشگیری و سرکوب کودک تبعات روانی منفی خواهد داشت. کودکان به محض دسترسی به مداد و خودکار تمایل دارند هر کجا که توانستند نقاشی بکشند اگر جلو کودک گرفته نشود تمام در و دیوار خانه نقاشی خواهد شد. طبیعتا این وضعیت مطلوب هیچ والدی نمی باشد اما چطور می توان هم اجازه نقاشی داد و هم از این مشکل جلوگیری کرد؟ راه حل، استفاده از تخته وایت برد می باشد.

با استفاده از تخته وایت برد کودکان، کودک می تواند هر اندازه که می خواهد نقاشی بکشد، پاک کند و دوباره بکشد. کودک با کشیدن نقاشی مهارت خود را بالاترو استرس خود را ازبین می برد.

آموزش و بازی کودکان با تخته وایت برد

تقویت مهارت های ذهنی با کمک بازی روی تخته وایت برد

بازی های زیادی برای تقویت مهارت های کودکان وجود دارد. بسیاری از بازی های فکری نیاز به وسیله چندانی ندارند و شما تنها با داشتن یک تخته وایت برد کودکان و ماژیک می توانید این بازی ها را به راحتی انجام دهید. کودکان سرشار از خلاقیت و استعداد هستند که نیاز به توجه و پرورش دارند. شما به کمک این وسیله کاربردی می توانید انواع بازی ها مانند نقطه بازی، دوز، دایره، ضربدر، بازی با کلمات و... را با کوک انجام دهید و مهارت های نوشتاری و ذهنی او را افزایش دهید. 

برای خرید انواع وایت برد کلیک کنید.

انواع تخته وایت برد بچگانه 

تخته های وایت برد در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت تولید می شوند. برای مثال تخته های وایت برد چرخدار بیشتر مناسب آموزشگاه ها و تدریس در کلاس است اما وقتی قرار است مخاطب آن کودکان باشند باید طراحی آن مناسب با کودکان باشد بنابراین در آموزشگاه های زبان کودکان از تخته های وایت برد شیشه ای رنگی استفاده می کنند. در ادامه انواع تخته وایت برد را معرفی می کنیم.

تخته وایت برد معمولی

تخته های وایت برد معمولی از یک سطح صاف و صیقلی ساخته شده اند که می توان با ماژیک وایت برد روی ان نوشت. تخته های وایت برد معمولی یکی از رایج ترین و چر کاربرد ترین تخته های وایت برد هستند. این تخته در انواع مختلف پایه دار و دیواری عرضه می شود. 

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته های وایت برد مغناطیسی نسل جدیدی از وایت بردهای معمولی است. این تخته از یک سطح صاف و صیقلی ساخته شده است که قابلیت چسباندن آهنربا را نیز دارند. این تخته در دو مدل پایه دار و دیواری موجود است. ویژگی تخته های وایت برد مغناطیسی شامل موارد زیر می شود:

  • قابلیت چسباندن آهنربا و وسایل مغناطیسی
  • سطح صاف و صیقلی مناسب برای نوشتن با ماژیک وایت برد
  • تنوع مدلی
  • مناسب برای ادارات، شرکت ها و سایر مکان ها

شما می توانید تخته وایت برد کودکان مغناطیسی خریداری کنید و از مزایای فوق العاده کاربردی آن بهره مند شوید.

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد دخترانه و پسرانه

در دسته بندی تخته های وایت برد می توان مدل های دخترانه و پسرانه را از هم تفکیک کرد. تخته وایت برد کودکان مناسب برای دختران و پسران را می توان با طراحی و رنگ بندی از یکدیگر جدا کرد. در مدل های دخترانه معمولا از طرح های خاص دختران و رنگ های مناسب دختران مانند صورتی استفاده می شود این در حالی است که برای پسران از طرح های پسرانه و رنگ های پسرانه مانند آبی استفاده می شود. اگر به دنبال خرید تخته وایت برد کودک هستید حتما جنسیت کودک خود را لحاظ کنید. بهترین مدل ها و خلاقانه ترین طرح ها را می توانید از مجموعه تمیز گستر تهیه کنید.

ویژگی های تخته وایت برد کودکان

تخته وایت بردی که برای اکودکان مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای ویژِگی های خاص باشد. خرید تخته وایت برد معمولی نمی تواند برای کودکان جذاب باشد و ممکن است خیلی زود از چشم کودک بیافتد بنابراین جذابیت ظاهری تخته های وایت برد کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه برخی از ویژگی های تخته وایت برد بچگانه را برای شما بیان می کنیم:

  1. تخته وایت برد کودکان باید رنگی باشد و حدالامکان از رنگ های شاد و کودکانه در آن استفاده شده باشد.
  2. برای بهبود استفاده بهتر است تخته وایت برد شیشه ای و رنگی استفاده کنید.
  3. اندازه تخته وایت برد برای کودکان باید استاندارد باشد؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک.
  4. تخته وایت بردی که برای کودک تهیه می کنید باید قابلیت حمل داشته باشد.
  5. تخته های وایت برد کودک باید حالت مغناطیسی داشته باشند.
ویژگی های تخته وایت برد کودکان

بهترین تخته وایت برد کودکان با کیفیت و قیمت مناسب

اگر به دنبال تهیه تخته وایت برد بچگانه هستید بهترین تخته های وایت برد را از نظر کیفی و طراحی می توانید از فروشگاه آنلاین تمیز گستر خریداری کنید. تمیز گستر ارائه دهنده انواع تخته های وایت برد مناسب برای کاربردهای مختلف در اندازه ها و ویژِگی های متفاوت است. این مجموعه سابقه 19 سال تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه ها، مدارس، ادارات و مهدهای کودک را در کارنامه خود دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید می توانید وارد سایت تمیز گستر شوید و به راحتی و سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

 

مشاوره و پشتیبانی