0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
همه چیز درباره صندلی کارمندی | مهمترین نکات قبل و بعد از خرید صندلی اداری

صندلی اداری استاندارد، این روزها برای مدیران و به خصوص کارمندان یک مجموعه اداری از آنچه فکر می‌کنید، حائز اهمیت‌تر است. استفاده از صندلی طبی استاندارد در این دوران که کارمندان و مدیران در اداره‌ها، آموزشگاه‌ها، موسسات دولتی و خصوصی روزانه زمان زیادی از عمر خود را در محل کار و پشت میز می‌گذارنند و به نوعی محل کارشان منزل دوم آن‌ها به شمار می‌آید از ملزومات مهم یک دفتر کار محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا بررسی از صندلی اداری داشته‌باشیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای مشاهده و خرید انواع صندلی کارمندی و اداری اینجا کلیک کنید.

نکاتی مهم در رابطه با ارگونومی محل کار

یک فضای کار راحت می‌تواند به شما در احساس بهترین لحاظ کاری کمک کند. اگر به طور مداوم ساعت‌ها پشت یک میز بنشینید، محکوم به خستگی در گردن، مچ و کمر خواهید بود. ارگونومی مناسب محل کار شما از جمله ارتفاع صحیح صندلی، فاصله مناسب تجهیزات و وضعیت مناسب میز کاری می‌تواند به شما و مفاصل بدنتان کمک کند تا در محل کار راحت باشید. خرید صندلی یکی از قطعات مهم در محل کار و رعایت ارگونومی می‌باشد. در نتیجه صندلی را انتخاب کنید که منحنی‌ ستون فقرات شما را پشتیبانی نماید. در نتیجه ارتفاع صندلی خود را طوری تنظیم کنید که پاهای شما روی زمین یا روی پایه صندلی صاف باشد. به علاوه دستگیره‌ها را طوری قرار دهید که بازوهای شما به آرامی روی شانه‌های خود قرار بگیرد.

راهنمای انتخاب صندلی اداری مناسب

بیشتر صندلی‌ها حدود ۹۰ درصد بدن افراد را در برمی‌گیرند. با این حال ممکن است صندلی‌هایی که در این طیف قرار دارند، مناسب نباشند. از آنجایی که هیچ صندلی به طور دقیق در اندازه استاندارد ساخته نشده‌است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا افراد صندلی متناسب با فرم بدنی خود را انتخاب کنند. با این وجود صندلی در نظر بگیرید که در هنگام نشستن قابلیت تنظیم را داشته‌باشد. انتخاب صندلی با ویژگی‌هایی که در هنگام کار راحت عمل می‌کند به شما این امکان را می‌دهد تا صندلی را به طور کامل بر روی بدنتان تنظیم کنید. به علاوه بخش نشیمنگاه بسیار حائز اهمیت است، در نتیجه صندلی شما باید از نظر ارتفاع و شیب قابلیت تنظیم را داشته‌باشد. همچنین مهم‌ترین عامل انتخاب پارچه صندلی است که قابل تنفس و غیر لغزنده باشد.

راهنمای انتخاب صندلی اداری مناسب

راهنمای تعویض چرخ های صندلی اداری

چرخ‌های کوچک صندلی‌ها می‌توانند به شما در جابجایی کمک فراوانی کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا به جای اینکه در یک مکان گیر کنید، چرخ‌های خود را حرکت دهید. با این حال، راهنمای تنظیم چرخ‌های صندلی به شما در حرکت بهتر صندلی کمک شایانی می‌کند. صندلی را وارونه کنید، سر صندلی را روی زمین قرار دهید تا چرخ‌ها در هوا باشند. این به شما کمک می‌کند تا دسترسی کاملی به چرخ‌های پایین صندلی داشته‌باشید. در صورت باز نشدن چرخ‌ها، با استفاده از روغن کاری و اسپری چرخ‌ها را بیرون بکشید.

اگر موفق به بیرون کشیدن چرخ‌های قدیمی نشده‌اید از یک پیچ گوشتی دو سو استفاده کنید. اندازه پایه چرخ‌ها و نوع آن را برای تهیه نمونه جدید یادداشت نمایید، برای این کار شما قادر به استفاده از خط کش خواهید بود. برخی از پایه‌های چرخ‌ها دارای رزوه می‌باشند و برخی دیگر به صورت فشاری در جای خود قرار می‌گیرند. پس بهتر است در زمان تهیه چرخ‌های جدید این نکته را فراموش نکنید. برای بستن چرخ‌هایی با پایه رزوه‌دار با دستان خود چرخ را در جای خود بپیچانید. حتما پیش از بستن چرخ‌ها، پایه آن را با پایه صندلی تراز کنید و شروع به چرخاندن نمایید تا وقتی که چرخش آن متوقف شود.

تنظیم کردن صندلی اداری

جدا از خرید صندلی و نکاتی که در آن هنگام می‌بایست در نظر بگیریم، یک موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد که از خرید صندلی نیز مهم‌تر است و آن تنظیم کردن صندلی اداری به روش صحیح می‌باشد. در ابتدا نیاز است تا دسته صندلی را به طور دقیقی تنظیم کنید، به این طریق که دسته‌ها باید حالت خمیده و رو به پایینی داشته باشند. میزان خمیدگی صندلی نباید زیاد باشد، همچنین طول استاندارد دسته‌های صندلی چیزی بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر می‌باشند.

ارتفاع دسته بیشتر صندلی‌ها قابلیت تنظیم را دارند. مورد بعدی انحنای پشتی صندلی می‌باشد، خمیدگی پشت صندلی می‌بایست با قوس ستون فقرات هماهنگ باشد و احساس ناراحتی نکند. به همین دلیل چنانچه امکان تغییر انحنای پشتی صندلی وجود نداشته باشد از پشتی‌های مخصوص صندلی استفاده کنید. نحوه تنظیم ارتفاع صندلی اداری تاثیر بسزایی در ارگونومی صندلی دارد، در نتیجه با بالا و پایین کردن پشتی قادر به تنظیم این مورد خواهید بود. از طرفی اگر صندلی از این تنظیم بی‌بهره است، از پشتی‌های مخصوص که بر روی قسمت تکیه‌گاه بسته می‌شوند، استفاده کنید.

تنظیم کردن صندلی اداری

بهترین صندلی را از چه سایتی خریداری کنیم؟

یکی از سوال‌هایی که برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد، این است که بهترین صندلی را از چه سایتی خریداری کنند؟ به طور قطع پیشنهاد ما به شما سایت تمیز گستر می‌باشد، چرا که این مجموعه با وجود مزایایی نظیر ارسال به سراسر کشور، پرداخت امن، تضمین اصالت محصول، قیمت مناسب و قسمت پشتیبانی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌است. با وجود ارائه خدمات فروشی انواع قطعات مجموعه تمیز گستر این تیم در زمینه خدمات و برندینگ نیز فعالیت دارد. تمیز گستر جزو بهترین فعالان در حوزه برندینگ می‌باشد. چرا که این برندینگ نیز مانند هر بخشی نیاز به علم و دانش خود را دارد که این مجموعه توانایی رفع نیازهای افراد در این حوزه را بر عهده می‌گیرد. در نتیجه بهترین برندینگ خود را از تمیز گستر بخواهید.

کلام پایانی

در این مقاله ویژگی های یک صندلی را برای شما بازگو کردیم. این وسیله بسیار حائز اهمیت است، زیرا افراد ساعت‌های زیادی از روزمرگی‌های خود را بر روی آن سپری می‌کنند. در نتیجه علاوه بر نکات مهم هنگام خرید، بهتر است تا این وسیله را از فروشگاهی خریداری کنیم تا بهترین جنس را برای شما فراهم کند. تمیز گستر با ارائه خدمات بی‌نظیر خود همواره سعی در کسب رضایت مشتری‌های خود داشته‌ و در همین راستا تلاش‌های بسیاری کرده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

مشاوره و پشتیبانی