0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
همه چیز درباره شیرآلات اتوماتیک که باید بدانید | نگهداری و مدل‌ها و اجزا

شیرآلات همواره یکی از اجزای مهم برای بسیاری از ساختمان‌ها به شمار می‌آیند. به علاوه امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از ابزارآلات دست خوش تغییراتی شده‌اند، در نتیجه شیرآلات اتوماتیک نیز از این قاعده به دور نیستند. اینگونه شیرآلات سال‌ها است که در دستشویی‌های عمومی و فضاهای تجاری وجود دارند، با این حال اکنون در آشپزخانه‌ها و حمام‌های مسکونی نیز رایج شده‌اند. با محبوبیت هر چه بیشتر شیرآلات اتوماتیک شاهد تولید انبوه و رشد برندهای مختلف در این حوزه هستیم. اگر شما نیز سوالاتی در مورد این گونه شیرآلات، عملکرد شیر آب اتوماتیک و خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی دارید، پیشنهاد می‌شود تا مطالعه این مقاله در سایت تمیز گستر را از دست ندهید.

برای خرید و مشاهده انواع شیر آب اتوماتیک کلیک کنید.

شیر آب اتوماتیک چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخگو باشیم، این است که شیر آب اتوماتیک چیست؟ در شیرآلات معمولی با پیچش شیر آب یا باز و بسته کردن اهرم، شما قادر به استفاده از جریان آب خواهید بود. برخلاف این نوع شیرها، عملکرد شیر آب اتوماتیک به طریقی است که باز و بسته کردن بدون برخورد دست با شیر و از طریق سنسورهای مادون قرمز جریان آب انجام می‌شود. پس از جاری شدن آب، طبق یک زمان بندی معین بدون هیچگونه تماسی، اتصال جریان آب به طور خودکار پایان می‌یابد. به همین دلیل از یک باتری به عنوان یک منبع انرژی برای کارکرد اینگونه شیرآلات استفاده می‌کنند. طول عمر این باتری‌ها برای یک خانواده ۴ نفره ۲ تا ۵ سال است و پس از پایان این بازه باتری باید تعویض گردد.

شیر آب اتوماتیک چیست؟

انواع شیر آب اتوماتیک

آب حیاتی‌ترین ماده‌ای است که بر روی کره زمین وجود دارد و هیچ موجودی نمی‌تواند بدون آن زنده بماند. در زمان‌های گذشته به دلیل زیاد بودن منابع آبی و کم‌تر بودن میزان مصرف، نگرانی برای مسئله‌ی کم آبی و بی‌آبی مانند امروز وجود نداشت. اما امروزه با افزایش جمعیت و رونق گرفتن صنایع گوناگون و همچنین کاهش منابع آبی، این موضوع به اصلی‌ترین نگرانی مردم دنیا تبدیل شده است. دانشمندان نیز علم و دانش خود را به کار گرفته‌اند و وسیله‌هایی را برای کنترل و بهبود مصرف آب ساخته‌اند.

یکی از این وسیله‌ها شیرآلات هوشمند هستند که بوسیله‌ی آن می‌توان میزان مصرف آب را بهتر کنترل کرد. اجزای مهم در شیر آب اتوماتیک مواردی همچون فلکه کنترل برقی، حسگر الکترونیکی، بدنه شیر آب و منبع تامین انرژی می‌باشند. از مدل‌های متنوع این نوع شیرآلات در فروشگاه تمیز گستر می‌توان به شیر آب اتوماتیک کروم بلندا مدل HD11، شیر آب اتوماتیک طلایی بلندا مدل HD11 و شیر آب اتوماتیک رنگی بلندا مدل HD11 اشاره کرد.

انواع شیر آب اتوماتیک

مزایا و معایب استفاده از شیر آب اتوماتیک

خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی به دلیل مزایای بی‌نظیر آن به بسیاری از افراد توصیه می‌شود. به همین دلیل آگاهی از مزایا و معایب استفاده از شیر آب اتوماتیک به شما در خرید بهتر کمک شایانی می‌کند. شیر آب اتوماتیک این مزیت را دارند که پس از شستشوی دست به طور خودکار خاموش شوند و در نتیجه هدر رفت آب را کاهش می‌دهند. هنگام نصب در خانه، شیرهای اتوماتیکدارای سنسورهایی هستند که نیاز والدین را برای اطمینان از عدم دسترسی کودکان به شیر آب را تامین می‌کنند. مکانیسم خاموش کردن اتوماتیک آنها همچنین خطر سرریز شدن سینک را به دلیل قرار دادن یک شیر آب ناخواسته یا عمداً به میزان زیادی کاهش می‌دهد. به دلیل ویژگی‌های آن‌ها اغلب در محل‌های زندگی کمک زیادی به آسایش و رفاه می‌کنند. از دیگر مزایای شیرهای اتوماتیک می‌توان به جلوگیری از گسترش میکروب‌ اشاره کرد.

از طرفی هر چند معایب این محصولات در برابر مزایای آن قابل چشم پوشی هستند. با این حال در صورت عدم تنظیم اصولی حسگر استفاده از آنها دشوار خواهد شد چرا که در هنگام نزدیک شدن دست، به علت تنظیم نبودن، آب با تاخیر خارج می‌شود. به علت تجهیزات استفاده شده طبیعتا نسبت به نمونه‌های معمولی قیمت بالاتری دارند. به منظور تعمیر یا سرویس شیرآلات می‌بایست از افراد متخصص کمک بگیرید و خودتان نمی‌توانید اقدام به بررسی مشکل کنید که البته با خرید از سایت تمیز گستر به علت ضمانت و گارانتی مدت‌دار این مشکل حل شده است.

آیا شیرآلات هوشمند بدون جریان برق کار می‌کنند؟

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن شیرآلات اتوماتیک، خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی سیر صعودی به خود گرفت. چرا که مدل شیر آب اتوماتیک با وجود مزایایی که دارد، بسیاری از افراد را ترغیب به استفاده از خود می‌کند. سوالی که در این مورد برای بسیاری از خریداران رخ می‌دهد، این است که آیا شیرآلات هوشمند بدون جریان برق کار می‌کنند؟ از نظر فنی، شیرآلات هوشمند بدون برق کار می‌کنند. در بیشتر شیرآلات دسته‌ای تعبیه شده‌است که در موارد خاص بتوان به صورت دستی با آن کار کرد. این دسته از شیرآلات به صورت برقی یا باتری‌دار عرضه می‌شوند.

خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی

خرید و فروش اینترنتی محصولات مختلف از جمله انواع شیر آب اتوماتیک، در حال حاضر از طریق فروشگاه مجازی و سایت‌های اینترنتی امکان پذیر است؛ در سایت تمیز گستر انواع شیرآلات مقاوم و با کیفیت در برندهای مختلف موجود می‌باشد و فرد می‌تواند بنا به سلیقه و نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کند. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی و آنلاین شیر آب اتوماتیک، قیمت بسیار مناسب محصول در این تمیز گستر می‌باشد زیرا مهم‌ترین عاملان گرانی یعنی واسطه‌ها در خرید و فروش اینترنتی از میان برداشته شده‌اند و مشتری می‌تواند محصول مورد نیاز خود را، مستقیما از تولید کننده خریداری کند.

از طرفی تمیز گستر بهترین خدمات و برندینگ را ارائه می‌دهد. این گروه با برخورداری از تیم باتجربه و متخصص در حوزه تبلیغات، بازاریابی دیجیتالی، شناخت کامل بازار، مشاوره اصولی و تدوین استراتژی شروع به تحقیقات و ارزیابی رقبا می‌کند، با این کار این مجموعه بهترین خدمات را در این حوزه به افراد ارائه می‌دهد و می‌توانید با اطمینان خاطر تبلیغات خود را به این سایت بسپارید.

کلام آخر

به دلیل استفاده بسیار شیرآلات مدل‌های مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارند، در این بین شیرآلات اتوماتیک به دلیل محبوبیت هر چه بیشتر در بسیاری از فروشگاه‌ها قابل رویت هستند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی مدل شیر آب اتوماتیک و خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی پرداختیم. اگر شما نیز یکی از مشتریان این ابزار هستید و سردرگمی در بابت خرید محصول مناسب خود دارید، سایت تمیز گستر را از دست ندهید.

 

مشاوره و پشتیبانی