0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی انواع عطر افشان و خوشبو کننده

از دیر باز تاکنون عطر افشان به عنوان عامل مهمی در بهداشت فردی و محیط نقش داشته اند. عطرهای مختلفی تولید می شوند که برخی از آن ها به دلیل غلظت بالا لازم است، به کمک عطر افشان ها به میزان مورد نیاز منتشر شوند.عطر افشان و خوشبو کننده بسیاری در بازار وجود دارد.

 برخی از آن ها به کمک دستگاه های برقی موجب پخش شدن رایحه خوش در فضا و محیط های مختلف می شوند. برای خریددستگاه خوشبو کننده هوا به سایت تمیز گستر اندیشان مراجعه کنید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع دستگاه‌ خوشبو کننده اتوماتیک، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

دستگاه عطر افشان چیست؟

دستگاه عطر افشان چیست؟

به دلیل اینکه بسیاری از عطرهایی که در بازار موجود هستند از غلظت زیادی برخوردار هستند، لازم است این عطرها در اندازه مناسب مصرف شوند تا خیلی زود به اتمام نرسند. برای همین منظور می توان از دستگاه عطر افشان و خوشبو کننده کمک گرفت تا مقدار استفاده از عطر به اندازه مجاز آن استفاده شود.

 این دستگاه برای عطرهای قوی مناسب می باشد. با کمک این دستگاه و تنظیم آن عطر در اندازه مجاز خارج شده و از بیرون آمدن زیادی عطر جلوگیری می کند. بنابراین این دستگاه برای جلوگیری از هدر رفتن عطر بسیار مناسب می باشد. با فشردن دکمه دستگاه عطر افشان می توان اندازه عطر خارج شده را بیشتر کرد. برای دانستننکات مهم در خرید عطرافشان و خوشبو کنندهاین مقاله را حتما بخوانید.

یک عطر افشان خوب برای اینکه بتواند به خوبی کار کند، لازم است دارای یک سری ویژگی هایی داشته باشد. در اینجا به معرفی برخی از فاکتورهای دستگاه های عطر افشان می پردازیم: برایشناخت عطر افشان ها این مقاله را بخوانید.

  • _ یک دستگاه خوشبو کننده خوب عطر را به میزان زیاد یا کم اسپری نمی کند و قابلیت کنترل شدن دارد.
  • _ یک عطر افشان خوب عطر مایع را به اسپری تبدیل کرده تا اثری از لکه روی لباس باقی نماند.
  • _ قابلیت استفاده برای هر نوع عطری را دارد.
  • _ قابلیت استفاده برای عطرهای بسیار غلیظ را دارد.
  • _ از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساخت آن استفاده می شود.
  • _ از طرح های زیبا و رنگ بندی متنوع در تولید عطر افشان استفاده می شود.

عملکرد دستگاه عطر افشان و خوشبو کننده چگونه است؟

عملکرد دستگاه عطر افشان و خوشبو کننده چگونه است؟

برخی از عطرها را به دلیل غلظت زیادی که دارند، نمی توان در حد اعتدال مصرف کرد. لذا به وسیله ای نیاز است که این عطرهای قوی را به قطرات ریز تبدیل کند. با کمک دستگاه عطر افشان می توان عطرها را به میزان کنترل شده ای استفاده کرد. این دستگاه به صورت یک بطری است که دارای یک لوله می باشد. 

این لوله به یک نازل متصل می باشد. هر بار که نازل فشرده شود، فشار و جریان هوا سبب تبدیل شدن عطر به قطرات بسیار ریز می شود. بنابراین این قطرات بسیار ریز به کمک دستگاه به خوبی منتشر می شوند. مدل های مختلفی از عطرافشان ها وجود دارد. که در رنگ ها و سایزهای گوناگونی هستند.

 همه این نمونه ها دارای نازلی هستند که سبب اسپری شدن عطر می گردد. این نازل به وسیله درپوش و کپی که دارد، باعث می شود عطر و ادکلن به صورت ناخواسته اسپری نشود و از اتلاف آن جلوگیری می کند. اگر میخواهید باعطر افشان و نحوه خرید اینترنتی آنبیشتر آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

عطر افشان ها قابلیت استفاده در تمامی مکان ها را دارند. از این دستگاه می توان در اماکن عمومی و یا در منزل استفاده کرد. نخستین بار عطر افشان هایی که وارد بازار ایران بودند به صورت گردپاش بودند، اما به دلیل مضراتی که داشتند، نمونه های بهتری از خوشبو کننده ها وارد بازار شده که دارای کاربردهای مختلف هستند. در زیر به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم:

بهترین مارک دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا

عطر افشان روغن های معطر

این نمونه از خوشبو کننده ها دارای کاربرد فراوان هستند. در این دستگاه از یک وارمر استفاده شده است. تنوع در رایحه های ایجاد شده، قیمت مناسب و ماندگاری خوب از جمله مزیت های این نوع از عطر افشان ها است. برای از ببن بردن بوی ناخوشایند در آشپزخانه یا مکان های دیگر خانه می توان چند قطره از این روغن را در آب جوش ریخت تا با تبخیر شدن سبب ایجاد رایحه خوش به فضای خانه شود. از این روغن در شمع ها، سطح های مختلف و گل های خشک برای معطر شدن استفاده می شود.

دستگاه های برقی عطر افشان و خوشبو کننده

این نمونه از خوشبوکننده ها یک دستگاه برقی است که دارای یک مخزن بوده که از مایع مطعر یا ژل پر می شود. هنگامی که مایع یا ژل در مخزن قرار گرفت با وصل کردن دستگاه به برق، مایع شروع به بخار شدن می کند، این بخار سبب معطر شدن فضا می گردد. مصرف برق در این دستگاه بسیار ناچیز بوده و مخزن آن پس از خالی شدن قابلیت پر شدن مجدد را دارد.

اسپری افشاننده عطر

از نمونه های رایج عطر افشان و خوشبو کننده می توان انواع اسپری را نام برد. اسپری افشاننده عطر دارای رایحه های مختلفی بوده و عملکردی سریع دارد. این خوشبو کننده را می توان در هر فضایی استفاده کرد و برای از بین بردن باکتری ها نیز کاربرد دارد. 

نوع اتوماتیک این اسپری تولید شده که این قابلیت را دارد تا با قرار دادن عطر دلخواه در آن با کمک تایمر میزان اسپری در طول روز را تعیین کند. از این اسپری می توان در 24 ساعت شبانه روز استفاده کرد.

 اسپری های خوشبو کننده دارای دو نوع اتوماتیک و دستی هستند. در برخی از نمونه های اتوماتیک سنسور حساس به نور وجود دارد. این اسپری ها قابلیت تنظیم شدن به سه حالت روز، شب و شبانه روز را دارند. کارکرد دستگاه های اتوماتیک عطر افشان به وسیله برق می باشد.

فواید استفاده عطر افشان و خوشبو کننده (مزایای دستگاه عطر افشان)

ژل خوشبو کننده

ژل معطر از دیگر نمونه های خوشبو کننده هاست که دارای کاربرد متنوع می باشد. این ژل ها را در ظرف های رنگی و کوچک به بازار عرضه می کنند. ژل های خوشبو کننده قابلیت استفاده در اتومبیل، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... را دارند. با وجود دریچه ای که در برخی از نمونه های ژل خوشبو کننده وجود دارد، میزان عطردهی قابل تنظیم شدن می باشد.

خوشبو کننده کامپیوتری

انواع مختلف خوشبو کننده هنوز در حال ساخت می باشند. نوع جدیدی از خوشبو کننده های مدرن وارد بازار شده است که به کمک تکنولوژی های جدید ساخته شده است. این مدل از خوشبو کننده یک دیسک است که با قرار دادن آن در کامپیوتر یا ضبط صوت عطر را در فضا ساطع می کند. همچنین نوعی فلش وجود دارد که با وصل کردن آن به کامپیوتر اسانس های مخصوص پخش می کند و محیط را خوشبو می کند. البته در حال حاضر این نوع از خوشبو کننده در بازار ایران پیدا نمی شوند.

خرید عطر افشان و خوشبو کننده

اگر می خواهید عطر افشان با کیفیتی خریداری کنید، لازم است قبل از خرید اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید. عطر افشان های نامرغوب موجب هدر دادن عطر می شوند. نمونه های تقلبی بسیاری از خوشبو کننده ها در بازار وجود دارد. با خرید از فروشگاه های معتبر می توان دستگاه عطر افشان اصل را خریداری کرد. 

همچنین خرید اینترنتی عطر افشان های مختلف نیز برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به فروشگاه ها را ندارند، وجود دارد. قیمت دستگاه عطر افشان را می توان از طریق سایت های فروش جویا شد.

شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی ش نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. 

این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

مشاوره و پشتیبانی