0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات اداری و آپارتمانی

تابلو اعلانات چه برای دفتر، مدرسه یا هر چیز دیگری مورد نیاز باشد، روشی آزمایش شده و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط مؤثر با گروه‌های بزرگی از مردم است. با این حال، هنگام انتخاب تابلوی اعلانات، گزینه‌های زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که ما این راهنمای خریدار مفید را برای کمک به شما در انتخاب درست جمع‌آوری کرده‌ایم!

برای خرید تابلو اعلانات قابدار آلومینیومی بدون شیشه کلیک کنید.

تابلو اعلانات چیست؟

شاید توضیح تابلو اعلانات بدیهی باشد و بخواهید بدون خواندن این قسمت جلو بروید. اما باور کنید یا نه، در تعریف تابلو اعلانات سردرگمی وجود دارد. تابلو اعلانات نوعی نمایشگر است که عمدتاً برای نمایش اعلان‌ها استفاده می‌شود و از طیف وسیعی از مواد مختلف مانند تخته‌های پشتی نمدی، تخته‌های سفید، ورق‌های کاغذی، تخته‌های سیاه و شیشه استفاده می‌شود. به دلیل مواد مختلف تخته، ابزار نمایش این پیام‌ها می‌تواند بین یادداشت‌های کاغذی که می‌توان به تخته پشتی سنجاق کرد تا اعلامیه‌های کتبی با استفاده از یک خودکار متفاوت باشد.

برای خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات آپارتمانی باید بدانیم که تابلوهای اعلانات را می‌توان در مدل­های مختلف مشاهده کرد که در آن نیاز به برقراری ارتباط مؤثرتر وجود دارد - از اتاق‌های هیئت مدیره اداری گرفته تا کلاس‌های درس، و همچنین برای صاحبان خانه‌های سازمان یافته برای نمایش اطلاعیه‌های خانوادگی در آشپزخانه خود!

 برای گرفتن مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید کلیک کنید.

چرا از تابلوهای اعلانات استفاده کنیم؟

قبل از دانستن خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات اداری باید مزایای استفاده از آن را بدانیم تابلوهای اعلانات در طیف وسیعی از تنظیمات یافت می‌شوند - اما چه چیزی باعث محبوبیت این نوع نمایشگر می‌شود؟ در زیر برخی از مزایای استفاده از تابلوی اعلانات ذکر شده است:

 

ارتباط مؤثر

بسیاری از مردم حافظه بصری دارند، به این معنی که یک اخطار کتبی روی تابلو به آن‌ها مهلت کاری، رویداد یا استراتژی تجاری را بسیار مؤثرتر از ارتباط کلامی یادآوری می‌کند. این البته در مورد محیط‌های آموزشی نیز صدق می‌کند، مانند کلاس‌های مدرسه، سالن‌های سخنرانی و مراکز آموزشی که در آن‌ها تخته‌های سفید، فلیپ‌چارت‌ها و تخته‌های نوشتن شیشه‌ای برای کمک به درس مؤثر هستند.

 

ساماندهی فضای کاری

اگر شما فردی هستید که فضای کاری خود را مملو از یادآوری‌ها و یادداشت‌های پس از آن می‌دانید، یک تابلوی اعلانات می‌تواند به شما کمک کند یادداشت‌های خود را در یک مکان با مدیریت آسان بچینید. این به فضای کاری شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر به نظر برسد و به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به‌سرعت و عملاً اطلاعات را پیدا کنید.

 

به‌روزرسانی بازدیدکنندگان با اخبار و رویدادها

یکی دیگر از کاربردهای تابلو اعلانات نمایش اخبار، رویدادها و سایر اطلاعات مهم برای بازدیدکنندگان است. مدارس و ساختمان‌های دولتی اغلب از تابلوهای اعلانات در فضای باز برای به‌روزرسانی بازدیدکنندگان با اطلاعات مهم مانند زمان افتتاحیه و رویدادهای ویژه استفاده می‌کنند. تخته‌های پین معمولاً در قسمت‌های پذیرایی و فضاهای عمومی دیده می‌شوند تا به عنوان فضایی برای اعضای جامعه برای ارسال آگهی‌های شغلی، اطلاعیه‌های گمشده و پیدا شده و موارد دیگر عمل کنند.

 

تنوع و تطبیق پذیری

از تابلوهای اعلانات در فضای باز مقاوم در برابر آب و هوا گرفته تا تابلوهای نوشتاری شیشه‌ای نوآورانه، طیف وسیعی از تابلوهای اعلانات موجود است. پس کجا می‌توان از تابلوی اعلانات استفاده کرد؟ در اینجا چند مورد از کاربردهای محبوب آورده شده است، اگرچه با خیال راحت در جایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید خلاق باشید!

 

کدام تأمین‌کننده را برای تابلوهای اعلانات خود انتخاب کنم؟

برای خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات اداری با بیش از پانزده سال فعالیت در صنعت نمایش و نمایشگاه، تمیزگستر یکی از معتبرترین شرکت­ها در ایران است. با ضمانت‌های سخت‌افزاری روی تابلوهای اعلانات و تحویل سریع و کم هزینه به سراسر ایران تمیزگستر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. برای تمام سؤالات خود درباره تابلو اعلانات، لطفاً امروز با تمیزگستر تماس بگیرید - ما همیشه خوشحال می­شویم که به شما کمک کنیم!

 

خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات آپارتمانی

تابلو اعلانات ساده فریم آلومینیوم

تابلو اعلانات ساده دور آلومینیومی با پارچه­ی سبز رنگ، جهت استفاده در کلاس‌های درس ، سالن های کنفرانس و منازل. تهیه شده از بهترین مواد موجود و دارای یکسال ضمانت. قیمت این نوع، بسته به سایز از 475 تومان تا 1.620 تومان است.

تابلو اعلانات ساده فریم آلومینیوم

تابلو اعلانات قابدار ام دی اف (بدون شیشه) در 8 سایز

تابلو اعلانات قابدار ام دی اف، دارای قفل اره­ای و لاستیک شیشه. پارچه­ی سورمه ای رنگ، جهت استفاده در کلاس‌های درس ، سالن های کنفرانس و منازل. تهیه شده از بهترین مواد با عمق 5 سانتی متر و یکسال ضمانت. قیمت حدودی 1.184.

برای خرید تابلو اعلانات ام دی اف قابدار کلیک کنید.

تابلو اعلانات قابدار ام دی اف (بدون شیشه) در 8 سایز

تابلو اعلانات ساده MDF 

تابلو اعلانات ساده ام دی اف با پارچه­ی زیزین سورمه ای رنگ. جهت استفاده آسان و کارآیی های متعدد اعلانات های مراکز آموزشی ، اداری ، منازل و شرکت ها. با بهترین مواد تهیه شده و دارای یکسال ضمانت است. قیمت بسته به سایز از 752 تا 1.906 می­باشد.

برای خرید تابلو اعلانات ساده ام دی اف ( MDF ) کلیک کنید.

تابلو اعلانات ساده MDF

تابلو اعلانات ساده با فریم آلومینیوم 3.5 سانتی

این تابلو با پارچه زیزین سبز رنگ جهت استفاده در کلاس‌های درس ، سالن های کنفرانس ، منازل، مراکز آموزشی و شرکت­ها مناسب است. این تابلو از بهترین مواد ساخته شده و دارای یک سال ضمانت پس از فروش است که آن را ه یکی از محبوب­ترین انتخاب­ها تبدیل می­کند. قیمت این مدل از 634 تومان تا 2.060 بسته به نوع و سایز قابل تغییر است.

برای خرید تابلو اعلانات آلومینیومی ساده کلیک کنید.

تابلو اعلانات ساده با فریم آلومینیوم 3.5 سانتی

تابلو اعلانات قابدار شیشه خور (بدون شیشه) فرم آلومینیوم در 8 سایز

تابلو اعلانات قابدار شیشه خور (بدون شیشه) با فرم آلومینیوم، دارای قفل اره ای و لاستیک شیشه و رنگ قاب الکترو استاتیک کوره ای. پارچه زیزین سبز رنگ در این نوع استفاده شده است. مناسب جهت استفاده در کلاس‌های درس ، سالن های کنفرانس ، منازل و شرکت­ها. نکات هنگام خرید را به یاد داشته باشید که این محصول بدون شیشه تحویل مشتری داده می­شود. قیمت بسته به نوع و سایز از 1.035 تا 2.125 خواهد بود.

تابلو اعلانات قابدار شیشه خور (بدون شیشه) فرم آلومینیوم در 8 سایز

تابلو اعلانات فلزی شیشه خور با قفل بدون شیشه در 8 سایز

اعلانات شیشه خور در 8 سایز با جنس فلزی و نوع پوشش و رنگ الکترواستاتیک ( کوره ای )، دارای قفل اره ای و واشر و ضمانت کیفیت محصول. نکات هنگام خرید را باید بدانید که تحویل این محصول بدون شیشه است. قیمت حدودی 1.020 تومان می­باشد.

تابلو اعلانات فلزی شیشه خور با قفل بدون شیشه در 8 سایز

جمع ­بندی

انواع تابلوهای اعلانات اداری در شرکت تمیزگستر موجود است که بنابر نیاز خود می­توانید از آن‌ها بهره­مند شوید و در محل­هایی که نیاز به اشتراک گذاری برخی اعلانات دارید متصل کنید. این تابلوها در انواع شکل و قیمت برای شما موجود است.

 

 

مشاوره و پشتیبانی