0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
جاروبرقی آب و خاک چیست؟ | طرز کار و قیمت جاروبرقی آب و خاک

آیا به خرید یک جاروبرقی آب و خاک فکر می‌کنید؟ در اینجا مواردی گفته‌شده که باید در مورد این جارو بدانید. وقتی صحبت از تمیز کردن خانه می‌شود، نظافت سطوحی که بر روی آن رطوبت و مواد جامد ریخته است از اهمیت بالایی برخوردار است. جاروبرقی آب و خاک در کنار داشتن بهترین جاروبرقی‌ها برای انجام کارهای روزانه، اخیراً برای انجام کارهای داخلی و خارجی محبوبیت پیدا کرده است.

برای خرید جارو برقی آب و خاک کلیک کنید.

اگر به دنبال قدرت و تطبیق پذیری هستید، جاروبرقی آب و خاک مطمئناً آنچه می­خواهید را ارائه می‌دهد. نه تنها می‌تواند زباله‌ها، گرد و غبار و مایعات را به راحتی از بین ببرد، بلکه می‌تواند برف را از درب منزل شما پاک کند یا حتی برگ‌های باغ را در توده‌های منظمی بخورد تا از بین برود. این امر جاروبرقی ما را تبدیل به یک ابزار ضروری برای استفاده در خانه و هر محلی که می­خواهیم می­کند. جاروبرقی آب و خاک که در ابتدا برای کارهای سنگین، کارهای ساختمانی استفاده می‌شد، اکنون برای کاربردهای خانگی قابل دسترس تر شده است.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، ما به طرز کار جاروبرقی آب و خاک نگاهی می‌اندازیم که چرا باید یکی را برای خانه خود در نظر بگیرید.

 برای گرفتن مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید کلیک کنید.

جاروبرقی آب و خاک چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که از نام آن پیداست، جاروبرقی آب و خاک، خاک یا زباله‌های سنگین، جامد و همچنین رطوبت یا لجن‌های مایع را می‌مکد. این جاروبرقی‌ها به طور قابل توجهی قدرتمندتر از جاروبرقی‌های استاندارد هستند و دارای موتور مجزا از جریان هوای آن هستند. این کار هر گونه خطای الکتریکی را هنگام تمیز کردن گالن‌های آب، به ویژه برای خانواده‌هایی که در معرض سیل و آب هستند، از بین می‌برد. به طور کلی، اکثر مردم تنها به یک موتور 3.5 تا 5 اسب بخار برای جاروبرقی آب و خاک خود نیاز دارند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها به یک دمنده دستی تبدیل می‌شوند که هوا را با سرعت زیادی خارج می‌کند و در پاییز و زمستان یک دمنده برگ ایدئال می‌سازد.

 

طرز کار جاروبرقی آب و خاک این‌گونه است که به جای استفاده از کیسه جاروبرقی یا قوطی غبار، از سیستم سطل و گالن استفاده می‌کند. مشابه جاروبرقی‌های استاندارد، اکثر جاروبرقی آب و خاک دارای شلنگ قفل، میله‌های کششی و اتصالات مختلف متناسب با کار شما هستند. استفاده از جاروبرقی آب و خاک آسان است و به شما این امکان را می‌دهد تا زباله‌های آب و خاک را بدون نیاز به تغییر تنظیمات بمکید. با این حال، مهم است که همیشه سطل محتوی آب را بلافاصله پس از استفاده خالی کنید تا جاروبرقی خود را در شرایط خوبی نگه دارید.

جاروبرقی آب و خاک چگونه کار می‌کند؟

جاروبرقی آب و خاک چه کارهای دیگری می‌تواند انجام دهد؟

جاروبرقی آب و خاک به طور باورنکردنی همه کاره هستند و می‌توانند تعدادی کار دیگر را انجام دهند که عبارت‌اند از رفع گرفتگی مجرای فاضلاب ظرف‌شویی، تمیز کردن خاکستر سرد شومینه‌ها، پاک کردن برف و برگ‌ها، تمیز کردن فرش‌ها و تخلیه تشک‌های آب.

 

چه کسانی می‌توانند از استفاده از جاروبرقی آب و خاک سود ببرند؟

جاروبرقی آب و خاک یک پاک کننده عالی و همه جانبه برای هر صاحب‌خانه‌ای است. علاوه بر این، کسانی که کارهای بهبود خانه یا پروژه‌های DIY را انجام می‌دهند از یک جاروبرقی آب و خاک برای تمیز کردن سریع زباله‌ها، خاک، خاک اره یا نشت‌های رنگ بهره می‌برند. همچنین خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند می‌توانند به راحتی آلودگی‌ها و هر گونه خرابکاری را تمیز کنند. علاوه بر این، خانوارهایی که در معرض سیل یا ترکیدگی لوله‌های آب هستند نیز می‌توانند از آن بهره ببرند، زیرا گالن‌ها آب را در کمترین زمان می‌مکند. جاروبرقی‌های خشک و مرطوب معمولاً از 6 تا 12 گالن که ظرفیت متناسب با نیاز و فضای شما متغیر هستند.

جاروبرقی‌های آب و خاک که در اصل به عنوان یک جاروبرقی سنگین و در مقیاس بزرگ برای مشاغل ساختمانی ساخته شده بودند، در طول سال‌ها برای جذب بازار داخلی‌تر کاهش یافته‌اند. در حالی که هنوز هم می‌توانید این نوع را که فقط برای فضای باز و خارج از منزل است تهیه کنید، اکنون می‌توانید نسخه‌های کوچک‌تر و قابل حمل‌تر را برای استفاده در خانه پیدا کنید. در حالی که ما در مورد جاروبرقی‌های آب و خاک صحبت می‌کنیم، نگاهی دقیق‌تر به نحوه عملکرد آن‌ها برای شما و خانه شما می‌اندازیم.

چه کسانی می‌توانند از استفاده از جاروبرقی آب و خاک سود ببرند؟

آیا جاروبرقی آب و خاک روی فرش کار می‌کند؟

اکثر جاروبرقی‌های آب و خاک برای تمیز کردن گسترده فرش‌ها مناسب نیستند. جاروهای خاص‌تری که فقط برای تمیز کردن فرش طراحی‌شده‌اند، سطح پرز فرش آسیبی نمی‌رسانند.

 

آیا جاروبرقی آب و خاک ارزش خرید دارد؟

اگر خانه شما مرتباً مستعد ریزش‌های کوچک در کف و اثاثیه یا لوازم داخلی باشد، یا اگر به چیزی برای حفظ نظم ساختمان‌ها و/یا حیاط نیاز دارید، این نوع دستگاه خرید خوبی خواهد بود. قیمت جاروبرقی آب و خاک با جارو برقی خانگی تفاوت چندانی ندارد. اما جاروهای آب و خاک، یک دستگاه فوق‌العاده همه کاره برای تمیز کردن هر چیزی از ریختن نوشیدنی و خرده‌های چسبنده گرفته تا ریختن خاک اره و رنگ هستند. اما بسته به سایز و محل استفاده می­توانند از جاروبرقی­های ساده و خانگی کاربردی­تر و بصرفه­تر باشند.

آیا جاروبرقی آب و خاک ارزش خرید دارد؟

جمع ­بندی

جاروبرقی آب و خاک می­تواند انواع و اقسام زباله­های اطراف شما را جمع و جارو کند. این جاروبرقی از یک سطل بزرگ برای جمع آوری زباله­ها استفاده می­کند که آن را یک انتخاب مناسب برای استفاده در محیط‌های باز نیز می­کند. حمل این جاروبرقی آسان است اما فقط کمی فضا برای نگهداری نیاز دارد. قیمت جاروبرقی آب و خاک در سایت تمیزگستر که یکی از بهترین تأمین‌کننده‌هاست بسیار مقرون به صرفه است. تمیز گستر با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه، بهترین­ها را برای شما معرفی می­کند.

 

 

 

مشاوره و پشتیبانی