0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تفاوت وایت برد شیشه‌ای با وایت برد چیست؟ | نکات مهم

فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد معمولی چیست؟ وایت بردهای شیشه‌ای به دلیل دوام، مقاومت در برابر خش و ظاهر مدرن شناخته‌شده‌اند. آن‌ها لکه نمی­اندازند و سطح نوشتاری صافی دارند. بااین‌حال، با مقایسه فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد می­توان فهمید که گران‌تر و سنگین‌تر هستند و نصب دشوارتری دارند.

تخته وایت برد در دهه 1990 جایگزین تخته‌های سیاه شدند، زیرا گردوغبار گچ باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامتی افراد مبتلا به آلرژی و گردوغبار می‌شد و همچنین گردوغبار به کامپیوترها می­زد. این‌زمانی بود که تخته‌های سفید، تبدیل استاندارد برای کلاس‌ها و دفاتر شدند تا مردم بتوانند به شیوه‌ای امن آموزش ببینند و احساس قدرت کنند.

برای خرید انواع تخته وایت برد کلیک کنید.

فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد معمولی، معایب و مزایا

وقتی صحبت از طوفان فکری خلاق و برنامه‌ریزی استراتژیک در یک فضای کاری مدرن می‌شود، داشتن سطحی مناسب که قابل نوشتن باشد بسیار مهم است. این سؤال که فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد معمولی چیست؟ اغلب باعث شده است که مردم سر خود را بخارانند و به فکر فرو بروند. با توجه به اینکه هر نوع تخته دارای مجموعه­ای از ویژگی‌های منحصر به فرد است، تعیین اینکه کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این راهنمای جامع، ما به جوانب مثبت و منفی هر دو گزینه می‌پردازیم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم.

 برای گرفتن مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید کلیک کنید.

مزایای تخته وایت برد

برای دانستن فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد باید معایب و مزایای آن را بررسی کرد. وایت بردهای مغناطیسی به شما این فرصت را می‌دهند تا ایده‌ها، یادداشت‌ها و اطلاعات مهم را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و به شما کمک می‌کند تا با آن‌ها به روشی واضح و مختصر ارتباط برقرار کنید.

مزایای تخته وایت برد

کم‌هزینه

مهم‌ترین فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد هزینه آن است. تعداد زیادی تخته سفید مختلف در فروشگاه تمیز گستر موجود است و به معنی تضمینی است که می‌توانید متناسب با بودجه خود یکی را پیدا کنید. هنگامی‌که تخته سفید شما در جای خود قرار گرفت، دیگر نیازی به‌صرف هزینه برای نگهداری یا استفاده از آن نخواهید داشت، تنها چیزی که لازم است ماژیک و تخته پاک کن است. همچنین می­توانید از آهن‌رباها و گیره‌های مغناطیسی خوشتان بیاید تا بتوانید مواد مختلف را روی تخته نمایش دهید؛ اما در مقابل برای تخته‌های شیشه­ای باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

برای کلاس درس تخته­های مغناطیسی مناسب‌تر است

وقتی معلمان به دنبال منبعی برای کلاس درس هستند که به آن‌ها کمک کند با کمترین سروصدا در کلاس خود آموزش دهند و انگیزه ایجاد کنند، یک تخته وایت برد واقعاً بهترین گزینه آن‌ها است. با عملکرد شگفت‌انگیز، قیمت مقرون به‌صرفه و نگهداری کم، این قطعه از تجهیزات تضمین‌شده است که به معلمان کمک می‌کند تا درس‌های سرگرم‌کننده‌ای را ارائه دهند که واقعاً دانش آموزان خود را درگیر کند. تخته وایت برد شیشه‌ای قابلیت مغناطیسی ندارد و برای چسباندن کاغذ نمی­توانید از آن استفاده کنید. فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد دیگر همین است. وایت برد شیشه­ای قابلیت مغناطیسی ندارد.

 

معایب تخته وایت برد

تخته وایت برد دارای سطح متخلخل است. حتی زمانی که با احتیاط استفاده شود، در نهایت جوهر ماژیک به عمق آن نفوذ می­کند و لکه­های رنگی ماژیک در عمق آن پیداست. آن‌ها نیاز به تمیز کردن منظم دارند تا به بهترین شکل سفید بمانند. با این حال این تخته­ها کم‌هزینه‌ترین نوع تخته وایت برد هستند. تخته‌های وایت برد مستعد تاب خوردگی، تخریب و فرسودگی، خراشیدگی و فرورفتگی هستند. پس درنتیجه عمر کوتاهی دارند. عمر یک محصول می­تواند مهم‌ترین فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد معمولی باشد.

دیگر فرق وایت برد با وایت برد شیشه‌ای این است که وایت بردها معمولاً وزن کمتری نسبت به سایر تخته وایت بردها دارند که نصب آن‌ها را آسان‌تر می‌کند و در اندازه‌های استاندارد مختلفی عرضه می‌شوند. از نظر زیبایی شناختی، آن‌ها نمی‌توانند با تخته‌های شیشه‌ای مقایسه شوند. تخته‌های وایت برد به‌راحتی در دسترس، ارزان و ابتدایی هستند. سطح متخلخل آن‌ها به‌سرعت لکه و ارواح می‌شود. اگر روزانه از تخته وایت برد استفاده می‌کنید، ملامینه ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

معایب تخته وایت برد

معایب تخته­ های شیشه‌ای چیست؟

اگرچه تخته‌های شیشه‌ای جذابیت شیک و مدرنی دارند، اما بدون اشکال نیستند. به‌عنوان مثال، فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد در نصب آن است و نصب نادرست می‌تواند باعث افتادن یا شکستن تخته شیشه­ای شود که تعمیرات پرهزینه را در پی دارد. در حالی که تخته‌های شیشه‌ای حرفه‌ای دارای الگوهایی برای نصب هستند، اما همیشه دقیق نیستند. شیشه سکوریت، اگرچه قوی است، اما همچنان می‌تواند شکسته شود و خطرآفرین باشد. تخته‌های شیشه‌ای گران‌تر هستند و به دلیل وزن و استحکام حمل و نقل آن‌ها می‌تواند دشوار باشد.

 

زیبایی شناسی و کارکرد

زیبایی نیز فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد معمولی است. وقتی صحبت از زیبایی شناسی در بحث تخته شیشه‌ای و تخته وایت برد به میان می‌آید، تخته‌های شیشه‌ای اغلب با طرح‌های براق و بدون قاب خود جلب‌توجه می‌کنند. آن‌ها ظاهری شیک و مدرن ارائه می‌دهند که می‌تواند فضای کاری شما را ارتقا دهد. بااین‌حال، در فروشگاه تمیز گستر، ما بر این عقیده هستیم که تخته وایت برد مغناطیسی برای کلاس­های درسی مناسب‌تر است.

تخته وایت برد شیشه­ای یا تخته وایت برد معمولی؟

مقرون به‌صرفه بودن و پایداری

در بحث فرق وایت برد شیشه‌ای با وایت برد هر دو گزینه محاسن و معایب خود را دارند. تخته‌های شیشه‌ای شیک و مدرن هستند، اما نصب آن‌ها چالش‌برانگیزتر بوده و گران‌تر هستند. سهولت کاربرد و جابجایی، مقرون به‌صرفه بودن و طیف گسترده‌ای از شکل­ها را ارائه می‌دهد؛ اما تخته شیشه­ای یک راه‌حل ایدئال است که مزایای بی‌نظیری از جمله تقویت همکاری، به حداکثر رساندن کارایی و ارائه یک انتخاب پایدار برای هر فضای کاری مدرن ارائه می‌دهد.

حالا که فرق وایت برد با وایت برد شیشه‌ای را دانستیم، در فروشگاه تمیز گستر می­توانید انواع تخته­های شیشه­ای، وایت برد، گرین برد و بلک برد را در سایزهای مختلف را تهیه کنید. همچنین این فروشگاه لوازم جانبی دیگری از جمله پایه تخته، انواع میز و صندلی آموزشی و همچنین ماژیک و تخته پاک کن را دارد.

مشاوره و پشتیبانی