0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آشنایی و معرفی توشه نگهدار | جالباسی و رخت آویز در سرویس بهداشتی

امروزه به منظور رعایت حفظ بهداشت و امنیت مراجعین به مکان‌های عمومی از وسایل‌های زیادی استفاده می‌شود. توشه نگه دار از موارد بسیار پرکاربرد است که در بسیاری از مکان‌ها به وفور قابل رویت می‌باشد. به دلیل کاربرد بسیار این وسیله در بسیاری از مکان‌ها شاهد وجود آن هستیم، در نتیجه توشه نگهدار به انواع متفاوتی در بازار به چشم می‌خورد. برای معرفی توشه نگه دار به طور کامل مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی توشه نگه دار

اولین بخشی که باید به آن پاسخگو باشیم، آشنایی با توشه نگهدار می‌باشد. توشه نگه دار در بین مردم با استقبال خوبی مواجه شده است و افراد زیادی تصمیم به استفاده از آن گرفته‌اند. این وسیله با نام‌های دیگری مانند رخت آویز، جالباسی و آویز شناخته می‌شود. توشه نگه دار در مکان‌هایی مانند توالت، حمام، دستشویی و وضوخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بیشتر از۱۴ سال پیش ساخته شد و از آن لحظه تا به امروز با استقبال زیادی مواجه شده‌است. پس از آن که احساس شد در مراکز عمومی به وجود همچین وسیله‌ای نیاز می‌باشد. در نتیجه طراحان توشه نگه دار مشغول به کار شدند و این وسیله را با توجه به مکان‌های عمومی طراحی کردند.

معرفی توشه نگه دار

انواع توشه نگه دار

حال که آشنایی با توشه نگهدار را کسب نموده‌اید، بهتر است تا اطلاعاتی از انواع آن نیز داشته‌باشید. این وسیله به شکل‌های مختلفی تولید می‌شود که افراد می‌توانند از قلاب‌های متعدد آن‌ها برای آویزان کردن لباس‌ها و از صفحه‌های آن‌ها برای نگهداری کیف و دیگر وسایل خود استفاده کنند. این وسیله که در سایز‌های مختلفی در بازار موجود است، می‌تواند لوازم افراد را از آلودگی‌های مختلف موجود در سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها حفظ کند. جالباسی و رخت آویز در سرویس بهداشتی موجود در بازار به دلیل اینکه در سرویس‌های بهداشتی و مکان‌های مرطوب استفاده می‌شود، باید از فلزات ضد آب تشکیل شده باشند تا ماندگاری بالایی از آن خود کنند و دیرتر آسیب ببینند. انواع توشه نگه دار به شرح زیر می‌باشد.

  • مدل کیمیا: این محصول از جنس مس می‌باشد، ابعاد این نوع توشه نگه دار ۱۰۰*۵۶*۱۶ است. این محصول وزنی به حدود ۱۸۰۰ گرم دارد. جالباسی و رخت آویز در سرویس بهداشتی مدل کیمیا در مکان‌های دیگری همچون ادارات نیز قابل استفاده است.
  • مدل آریا: این نوع توشه نگه دار در سرویس بهداشتی عمومی مانند مدارس، ادارات، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل آریا از مفتول سیم مس ساخته شده و از مدل‌های شیک و مستحکم در بازار به شمار می‌آید.
  • مدل آسیا: کسانی که آشنایی با توشه نگهدار دارند، نام مدل آسیا را شنیده‌اند. این وسیله در سه سایز متفاوت تولید می‌شود و پوشش رنگ آن الکترواستاتیک است. این نوع توشه نگه دار، بسیار مستحکم و کاربردی می‌باشد و نشان استاندارد ایران را دارا است.
  • مدل کسری: توشه نگه دار مدل کسری توسط جنس مفتول مس ساخته شده‌است. ابعاد آن نیز به ۸۵*۶۰*۱۶ می‌رسد، از این مدل برای رعایت حفظ نکات بهداشتی، امنیت کیف و وسایل مراجعین بسیار پرکاربرد می‌باشد.

 

برای خرید توشه نگهدار همینجا کلیک کنید.

 

قیمت توشه نگهدار به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که گفته شد توشه نگهدار یا همان رخت آویز لباس با ابعاد و جنس‌های مختلفی و در شکل‌های گوناگون ساخته می‌شود که این موارد بر تعیینقیمت توشه نگهدار تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال هر چقدر ابعاد توشه نگهدار بزرگ‌تر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. توشه نگهدارها با جنس‌های مختلف آلومینیوم، مفتول مس وار با روکش رنگ ضد آب، استیل، پلاستیک فشرده و غیره ساخته می‌شوند که در این میان جنس مفتول مس وار با روکش رنگ الکترواستاتیک بهترین گزینه هستند. زیرا در عین داشتن مقاومت بسیار بالای جنس مفتول و کیفیت بالای رنگ‌های کوره‌ای کاملا ضد زنگ بوده و ظاهری زیبا دارند که می‌توان برای مدت بسیار طولانی در سرویس‌های بهداشتی، حمام ، استخر و غیره بدون هیچگونه آسیب از آن‌ها استفاده کرد. در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

در هنگام خرید توشه نگه دار به چه نکاتی توجه کنیم؟

بعد از معرفی توشه نگه دار، بهتر است تا آگاهی از نکات مهم در هنگام خرید داشته باشیم. در هنگام خرید رخت آویز سرویس بهداشتی یا همان جالباسی توشه نگهدار در قدم اول به ابعاد فضای مورد نظر توجه کنید تا بتوانید رخت آویزی با ابعاد مناسب را تهیه نمایید. اگر به دنبال خرید بهترین جنس توشه نگهدار هستید، پیشنهاد ما به شماخرید رخت آویز با جنس مفتول مسوار و روکش رنگ الکترواستاتیک است که به دلیل مقاومت بالا و ضد زنگ بودن بهترین گزینه برای سرویس‌های بهداشتی و حمام و غیره هستند و می‌توانید برای سال‌های طولانی از این وسیله استفاده کنید. با خرید رخت آویز با جنس مفتول مسوار و روکش رنگ کوره‌ای  به دلیل مقاومت بالای این محصولات، هزینه‌های ناشی از تعمیر و یا تعویض محصول در طولانی مدت کاهش می‌یابد.

 

ضرورت استفاده از توشه نگهدار:

توشه نگهدار علاوه بر اینکه سبب عدم آلودگی وسایل شما با محیط می شود، ایمنی وسایل خود را با استفاده از این وسیله حفظ میکنید.

این کالا علاوه بر نصب در سرویس های بهداشتی و حمام، در مدل های متنوعی در بسیاری از کارخانه ها، ارگان ها، مدارس ،ایستگاه مسافربری و خیلی مکان های عمومی دیگر در سراسر کشور هم نصب گردید و قابل استفاده می باشد.

نظر سنجی انجام شده توسط این شرکت از مصرف کننده ها و مشتریان این کالا،گواه بر رضایت و ضرورت نصب توشه نگه دار در اماکن عمومی بود چرا که این وسیله را کالایی بسیار کاربردی و ضروری در مکان های عمومی دانسته اند.

خرید توشه نگه دار از سایت تمیز گستر

خرید توشه نگه دار از سایت تمیز گستر

شرکت تمیز گستر اندیشان یکی از قدیمی‌ترین و اولین شرکت تولید کننده محصولات توشه نگهدار است که جالباسی‌های با کیفیت و تنوع بالا را تولید کرده و به صورت عمده و خرده با مناسب‌ترین و کم‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. محصولات شرکت تمیز گستر اندیشان تنوع بسیار بالایی دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر نمونه از این محصولات را خریداری کنید. به عنوان مثال مدل‌های توشه نگهدار آریا، آسیا و کسرا نمونه‌ای از انواع رخت آویزهای سرویس بهداشتی هستند که در شکل‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

به همین دلیل شما می‌توانید جنس، رنگ و نوع آبکاری فلزات را نیز با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر خود انتخاب کرده و خریداری کنید. به علاوه این مجموعه در حوزه برندینگ و تبلیغات نیز فعالیت می‌کند و شما می‌توانید با تیکه به این تیم پرتلاش بهترین تبلیغات را از تمیز گستر خواهان باشید. زیرا این بخش نیاز به علم و پشتکار دارد که این سایت به بهترین نحوه ممکن قادر به انجام آن است.

خاطره ای جالب

گاهی دوستان از راه دور و نزدیک با ما تماس می گیرند و می گویند که فلان شهر یا فلان دانشگاه یا در فلان اداره رفته بودیم و آنجا یاد شما افتادیم . خنده ام می گیره و میگم بله می دونم کجا یاد ما افتادید . تماس می گیرند تا ضمن اینکه حالی از ما بپرسند به نوعی از جالباسی که بر اساس نیاز در جامعه طراحی و ساخته ایم تشکر کنند .

تماس می گیرند تا بگویند از اینکه یکی از مشکلات مسافرین بین راهی و مراجعین به مراکز اداری را مرتفع کرده اید تشکر می کنیم. سالها بود که وقتی به سرویس بهداشتی دانشگاه یا اداره ای می رفتیم غصه مان می گرفت که کیف و وسایل همراهمان را کجا بگذاریم . اگر بیرون می گذاشتیم که معلوم نبود برگردیم سرجایش باشد و اگر داخل می بردیم که یا باید با کیف بغل گرفته می نشستیم و یا بالای سیفون می گذاشتیم . چرا که اگر روی زمین می گذاشتیم کثیف می شد .

یکی از مشتریان تعریف می کرد که خود من دوسه بار کیفم را روی سیفون گذاشتم و در حین قضای حاجت برروی سرم افتاد . همین تجربه های قبلی باعث شده که وقتی دوستان ما در یک مرکز عمومی مثل نمایشگاه،ایستگاههای مسافربری ،ادارات و… وارد توالت یا دستشویی می شوند و توشه نگهدار را می بینند خیلی خوشحال می شوند و به یاد ما می افتند . خدا را شکر که روزی ما را در ……. قرار داد.

سخن پایانی

برای سهولت بیشتر افراد، وسایل‌های بسیاری وجود دارند که هر یک کاربرد مشخص خود را به خود اختصاص داده‌اند. در این مقاله سعی شد تا به بررسی و معرفی توشه نگه دار پرداخته شود. جالباسی و رخت آویز در سرویس بهداشتی امروزه یکی از اقلام مهم به شمار می‌آید، به همین دلیل مجموعه تمیز گستر سعی در دارد تا با بهترین خدمات خود فروش آن را برای خریداران سهولت بخشد. حال که آشنایی با توشه نگهدار کسب کرده‌اید، بهتر است تا با مشاورین تمیز گستر در تماس باشید تا در انتخاب مناسب‌ترین گزینه به شما کمک کنند.

مشاوره و پشتیبانی