0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
حذف فیلترها
فیلترها
فیلتر بازه قیمتی
از تومان
تا تومان
برندها
  • check box icon for تمیز گستر
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی:
  • جدیدترین
  • پیش فرض
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزانترین
  • گران ترین
18 مرتب سازی

صندلی دانشجویی ( دانش آموزی)

یکی از انواع صندلی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد صندلی دانشجویی است که مدل های مختلف آن در فروشگاه های معتبر لوازم دانشگاهی عرضه شده است. خریداران عمده صندلی های دانشجویی می توانند با سرزدن به بازار، جدیدترین مدل های این کالا را مشاهده نمایند و متناسب با نیاز خود از ارزان ترین تا گران ترین این کالا را در طرح های جالب و استاندارد خریداری کنند. همچنین می توان از طریق شبکه های اینترنتی اقدام به خرید مدرن ترین این صندلی ها نمود که دارای تنوع در طرح و ابعاد می باشد.

انواع صندلی دانشجویی

در فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی مدل های مختلف صندلی دانشجویی موجود است که برای ساخت این محصولات از مواد درجه یک و مستحکم استفاده شده است. برای ساخت چارچوب کلی انواع صندلی از انواع فلزات مستحکم و استاندارد بهره گرفته شده است که دارای کیفیت عالی می باشد و از انعطاف پذیری لازم نیز برخوردار است. برای روکش صندلی دانشجویی از انواع محصولات استاندارد و مقاوم بهره گرفته می شود که از آن جمله می توان به روکش های پلاستیک اشاره کرد. برخی از صندلی های دانشجویی ارائه شده در بازار از جنس فایبرگلاس می باشند که علاوه بر کیفیت برتر استفاده از آن از بروز کمردرد جلوگیری می کند. در حوزه تهیه انواع صندلی از جمله صندلی های دانشجویی توجه به تامین سلامت فرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تکیه گاه انواع صندلی دانشجویی متناسب با اصول استاندارد ساخته می شود که از آسیب دیدن کمر و پا جلوگیری می کند. نشیمنگاه انواع صندلی های دانشجویی به گونه ای ساخته شده است که فرد در آن احساس راحتی نماید و از تعرق جلوگیری می کند. با توجه به رنگبندی های مختلف صندلی های دانشجویی موجود در بازار هر فرد می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود بهترین این محصولات را تهیه نماید. در زیر پایه اکثر صندلی های دانشجویی از پاشنه های پلاستیکی استاندارد و نرم استفاده می شود که مانع لغزش صندلی و ایجاد صدا مخصوصا بر روی سطوحی مانند سنگ و موزاییک می گردد. انواع صندلی دانشجویی به صورت تک نفره ساخته می شود که علاوه بر استفاده در مکان های آموزشی، می توان از آن در منازل و برای میز مطالعه نیز بهره گرفت.

در حال بارگذاری ...
مشاوره و پشتیبانی