0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

ویژگیهای صندلی(میز) نماز

یکی دیگر از انواع صندلی در زمینه مبلمان اداری صندلی نماز میباشد.در جامعه امروز ما ،کم نیستند افراد سالخورده ای که به علت کمر درد و پا درد،نتواند قادر به انجام فرایض الهی خود مانند نماز باشند.
به همین علت کارشناسان ما برای راحتی حال این عزیزان ،طراحی و ساخت محصولی را در نظر گرفتند که راحتی فرد نماز گذار را هنگام خواندن نماز تامین کند که این محصول در بازار مبلمان اداری به نام صندلی نماز معروف میباشد.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع صندلی نماز ، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مهمترین ویژگی و کاربرد یک صندلی نماز چه باید باشد؟

 میز مخصوص نماز چگونه باید طراحی و ساخته شود تا سالمندان و معلولان عزیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند ؟آیا کسیکه فقط زانودرد دارد و نمی تواند زانوهای خود را خم کند می تواند تمام قسمتهای نماز را نشسته بخواند؟

شما خوب می دانید که بعضی از سالمندان و ناتوانان جسمی فقط برای خم کردن زانوان خود مشکل دارند ولذا می توانند بخش ایستاده نماز مانند قرائت حمدوسوره و تسبیحات اربعه را ایستاده بخوانند. متاسفانه بعضی از صندلی های موجود در بازار که برای این عزیزان ساخته می شود دارای میز چرخداری است که پس از نشستن آنان ،جلوی بدنشان قرار گرفته و در طول نماز دیگر امکان نشست و برخاست ندارند. این محدودیت به علاوه تکیه زدن به پشتی در موقع نماز خصوصا برای آنان که فقط مشکل زانو دارند می تواند نمازشان را دچار اشکال نماید

بر این اساس و با توجه به نکات فوق "صندلی نماز نیایش" طراحی و تولید شده که به نمازگزار این امکان را می دهد که بخشی از نماز را ایستاده اقامه نموده و رکوع را هم انجام داده و فقط برای سجده بنشینداین مدل صندلی از جنس ام دی اف ساخته شده و امکانات دیگری هم دارد که ارایه آن در این مقاله نمی گنجد

بیشتر بخوانید:معرفی انواع صندلی نماز

امکانات و مشخصات صندلی نماز

این صندلی  از بدنه فلزی با روکش رنگ الکترو استاتیک تولید میشود.برای راحتی فرد نماز گذار یک اهرم که شامل میزی است که برروی صندلی نصب میشود،که فرد نماز گذار به سهولت و به صورت نشسته به رکوع وسجود میرود.

این اهرم که در صندلی به کار رفته قابلیت جا به جایی دارد که پس از نماز با برداشتن میز جلو ،فرد میتواند از صندلی برای نشیمن استفاده بکند.صفحه میز که بر روی اهرم متصل میباشد،از یک لایه اسفنج مرغوب و چرم درجه یک به کار رفته است.

میز جلو صندلی به صورت شیب ملایم به طرف نماز گذار میباشد و اسفنج به کار رفته در صفحه از سفت و سخت بودن صفحه جلوگیری میکند.همچنین برای نشیمن و پشتی صندلی نیز از اسفنج با تراکم بالا استفاده شده است و حتی برای راحتی نمار گذار در صندلی فلزی نماز ،دسته نیز طراحی شده است که رویه دسته از جنس ابر فشرده با رویه چرمی میباشد.

وجود دسته در این  صندلی باعث راحتی فرد سالخورده جهت نشستن و برخاستن از روی صندلی  در نظر گرفته شده است.

امکانات و مشخصات صندلی نماز

قیمت صندلی نماز

یکی از مواردی مهمی که در انتخاب صندلی نماز باید در نظر داشت ، قیمت صندلی نماز میباشد. قیمت صندلی نقش مهمی را در نوع انتخاب شما رقم میزند. بهتر است که قبل از خرید صندلی نماز ، مقدار بودجه را در نظر بگیرید در واقع با تعیین مقدار بودجه ، به راحتی میتوان نوع خرید صندلی مد نظر را مشخص کرد.

نگهداری صندلی نماز

تمام متریال و استراکچر اصلی این صندلی از فلز آهن میباشد . بنابراین توصیه میشود از قرار گرفتن این محصول در برابر آب و رطوبت بالا ، جلوگیری کنید . این امر در افزایش طول عمر صندلی بسیار مهم میباشد.

برای تمیز کردن و پاک کردن گرد و غبار میتوان از دستمال مرطوب استفاده کرد . نوع روکش چرمی صندلی نماز در برابر این مقدار رطوبت ، مقاوم میباشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با  مشاورین فروش ما  
02166023323  

مشاوره و پشتیبانی