0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

نظافت کارخانه با جاروبرقی صنعتی

حتماً تا به حال نامجاروبرقی صنعتی را شنیده‌اید و مشتاق شده‌اید که بیشتر با این محصول بسیار کاربردی آشنا شوید. جاروبرقی صنعتی در واقع جایگزینی بسیار مناسب و کاربردی برای جاروبرقی‌های عادی در محیط‌های صنعتی می‌باشد. استفاده از جاروبرقی صنعتی در محیط‌های صنعتی مزیت‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه با این مزیت‌ها و هم چنین تفاوت‌های جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی عادی بیشتر آشنا می‌شویم. خرید جاروبرقی صنعتی را در سایت تمیز گستر اندیشان میتوانید انجام دهید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

انواع جاروبرقی

به‌صورت کلی می‌توان جاروبرقی‌ها را به سه دسته تقسیم کرد، جاروبرقی‌های معمولی که همواره در محیط‌های خانگی از آن استفاده می‌شود و قطعاً آن را مشاهده کرده‌اید و برای تمیز کردن خانه ی خود از آن استفاده کرده‌اید. نوع دوم از جاروبرقی‌ها، جاروبرقی‌های صنعتی هستند که بیشتر در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد بسیار زیادی نیز در این محیط‌ها دارند و به خوبی می‌توانند نقش یک جاروبرقی خوب را در محیط‌های صنعتی اجرا کنند. دسته سوم از جاروبرقی‌ها جاروبرقی‌های نیمه صنعتی هستند. جاروبرقی‌های نیمه صنعتی کارکردی بین جاروبرقی‌های معمولی و جاروبرقی‌های صنعتی دارند و می‌توان در هر دو محیط صنعتی یا خانگی از آن‌ها استفاده کرد. جاروبرقی صنعتی سه موتوره نیز از جمله محصولات پرطرفدار جاروبرقی صنعتی میباشد.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

محیط‌های صنعتی محیط‌هایی بسیار خاص هستند که برای حفظ بهداشت و نظافت در این محیط‌ها باید تدابیر خاصی اندیشیده شود. برای این کار از جاروبرقی صنعتی در این محیط استفاده می‌شود که برای بهبود وضعیت بهداشتی محیط‌های صعتی بسیار مناسب است و کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد. جاربرقی صنعتی را امروزه می‌توانید در طرح‌ها و قدرت‌های گوناگون از مراکز فروش این محصول خریداری کنید. کارکرد جاروبرقی صنعتی به این صورت است که این قدرت را داراست که بتواند به صورت فله‌ای آلودگی‌ها و مواد زائد را با مکش به درون خود بکشد و به این ترتیب در مدت بسیار کوتاهی می‌تواند محیط را پاکیزه کند. قدرت مانور جاروبرقی صنعتی بسیار بالاست و به راحتی می‌توان از آن در محیط‌های صنعتی استفاده و در هر نقطه‌ای آلودگی‌ها و مواد زائد را به راحتی و در کمترین زمان پاک کرد. راهنمای خرید بهترین نوع جاروبرقی صنعتی را در این مقاله مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : انواع جاروبرقی صنعتی و خانگی و کاربرد های آن

کاربردهای جاروبرقی صنعتی

از جاروبرقی صنعتی می‌توان در محیط‌های مختلفی استفاده کرده و از مزیت‌های آن برخوردار شد. صنایع داروسازی یکی از محیط‌هایی است که می‌توان از این جاروبرقی‌ها برای پاکیزه سازی محیط استفاده کرد. چرا که به دلیل وجود مواد شیمیایی خطرناک باید این مواد به صورت کامل از محیط پاک شوند. صنایع غذایی از دیگر محیط‌هایی است که این جاروبرقی‌های صنعتی برای پاکیزه سازی آن استفاده می‌شود. صنایع کاشی و سرامیک به دلیل دارا بودن مواد زائد بسیار زیاد، محیطی است که نیاز شدیدی به جاروبرقی‌های صنعتی در آن احساس می‌شود. از دیگر مواردی که از جاروبرقی صنعتی می‌توان در آن‌ها استفاده کرد می‌توان به صنایع آهن و فولاد، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌های نفتی و صنعتی، صنایع کاغذ و چوب، صنایع الکترونیکی و ... اشاره کرد. موارد استفاده جاروبرقی صنعتی را در این مقاله میتوانید بخوانید.

ویژگی ها و اجزای جاروبرقی صنعتی

تمامی جاروبرقی‌های صنعتی دارای یک فیلتر اصلی و یک فیلتر ایمنی هستند که از ورود مواد زائدی که جمع‌آوری می‌شود به موتور جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب شما در حین تمیز کردن محیط‌های صنعتی نیاز به نگرانی درباره ورود این مواد به موتور ندارید، این فیلترها که فیلترهای بسیار قدرتمندی هستند از گرفتگی دستگاه نیز جلوگیری می‌کنند. جاروبرقی‌های صنعتی و نیمه صنعتی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که نیاز به آموزش بسیار زیادی برای استفاده ندارند و شما به راحتی می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنمای آن از آن استفاده کنید. جاروبرقی صنعتی دارای چرخ‌های حرکتی است که به راحتی می‌توانید آن را به هر نقطه‌ای که خواستید حرکت دهید. خرطوم این جاروبرقی‌ها بسیار انعطاف‌پذیر است، به همین علت شما می‌توانید هر نقطه‌ای محیط خود را به راحتی و بدون دردسر زیاد تمیز کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این جاروبرقی‌ها در مخزن آن می‌باشد چرا که مخزن این جاروبرقی این قابلیت را داراست که به راحتی از خود جاروبرقی جدا شود و شما بتوانید آن را تخلیه کنید.

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی و خارجی 

تفاوت های جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی معمولی

جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی های معمولی دارای تفاوت هایی می باشند که در ادامه به معرفی این تفاوت ها می پردازیم:

  1. تعداد موتورهای به کار رفته در جاروبرقی های صنعتی بیشتر است به همین علت قدرت مکش بیشتری دارد.
  2. فیلترهای جاروبرقی های صنعتی مخروطی هستند و زمان کارکرد آن ها بیشتر است.
  3. جاروبرقی های صنعتی برخلاف جاروبرقی های معمولی دارای کیسه جمع آوری نیستند و زباله ها مستقیم در مخزن این جاروبرقی ها جمع آوری می شود.
  4. مصرف برق جاروبرقی صنعتی بسیار بیشتر از جاروبرقی های معمولی است.

بیشتر بخوانید :تفاوت جاروبرقی صنعتی و خانگی در چیست؟

قیمت و نحوه خرید جاروبرقی صنعتی

به دلیل قدرت بیشتری که جاروبرقی‌های صنعتی دارا هستند، قیمت آن‌ها نیز بسیار زیاد است و برای خرید آن باید هزینه زیادی را بپردازید. برای خرید جاروبرقی صنعتی دو روش به صورت کلی وجود دارد، روش اول مراجعه حضوری به فروشگاه‌هایی است که این محصول را به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید با پرداخت مستقیم هزینه این جاروبرقی‌ها آن را خریداری کنید. روش دوم مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین است که شما می‌توانید به صورت غیر حضوری این محصول را خریداری کنید و در محل آن را تحویل بگیرید. اگر هزینه این جاروبرقی برای شما زیاد است می‌توانید برای شروع به سمساری‌ها مراجعه کنید و این محصول را به صورت دست دوم خریداری کنید و برای مدتی از آن استفاده کنید و در صورتی که از این محصول رضایت کافی را داشتید، می‌توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مشاوره و پشتیبانی