0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

فواید استفاده عطر افشان و خوشبو کننده

عطر افشان و خوشبو کننده یکی از وسایلی است که این روزها زیاد استفاده می شود. این عطر افشان ها دارای مزایای زیادی هستند که باعث استفاده آن ها شده است. این وسایل با توجه به کاربرد موثری که دارند این روزها زیاد استفاده می شوند.

 اگر شما هم قصد دارید از عطر افشان و خوشبو کننده استفاده کنید این مطلب را دنبال کنید تا شما را با این وسیله جذاب و کاربردی آشنا کنیم. سایت تمیز گستر اندیشان شامل تمامی محصولات تجهیزات بعداشتی و خوشبو گننده ها میباشد که خرید آنلاین عطر افشان و خوشبو کننده را در این سایت میتوانید انجام دهید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع دستگاه‌ خوشبو کننده اتوماتیک، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

ضرورت استفاده از عطر افشان

عطرها

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنیم این است که زمانی که در مکان های عمومی و مجالس هستیم از بوی خود راضی باشیم. در برخی از موارد بوی عطر استفاده شده خوب پخش نمی شود و این می تواند باعث نارضایتی شود.عطر پخش کن مایعات خوش بویی هستند که از ادویه ها، روغن های گیاهی و سایر مواد طبیعی و یا شیمیایی حاصل می شوند.

 وظیفه این عطرها خوشبوکنندگی است. اما این عطرها ممکن است به تنهایی ماندگاری نداشته باشند و این عامل باعث استفاده زیاد عطر و ماندگار نبودن آن می شود. عطر افشان و خوشبو کننده راهی است که بوسیله آن می توانید نهایت استفاده را از عطر خود ببرید. 

اینکه مکانی که شما در آن هستید بوی مطبوع و مناسبی داشته باشد تاثیر زیادی بر روی عملکرد شما و میزان کار شما دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با عطر افشان و دلایل استفاده از آن آشنا کنیم تا کسانی که زیاد از عطرها استفاده می کنند این وسیله را مورد استفاده خود قرار دهند. با ما همراه باشید.آشنایی با انواع خوشبو کننده ها و عطر افشانبرای دانست این موضوع ای مقاله را بخوانید.

عطر افشان

ضرورت استفاده از عطر افشان

عطر افشان و خوشبو کننده نامی است که احتمالا این روزها برای بسیاری از شما آشنا باشد اما اینکه این وسیله چیست و چه کارایی دارد شاید برای خیلی از شماها روشن نباشد. عطر افشان و خوشبو کننده وسیله ای است که با استفاده از آن عطر مایع به قطرات بسیار ریزی تبدیل می شود که می تواند به مناطق و قسمت های مختلف بدن اسپری شود.

 ظروف اسپری و عطری که این روزها استفاده می شوند یک جریان مایع هستند که بر روی لباس و یا بدن شما قرار می گیرند اما عطر افشان آن مایع را به اسپری تبدیل می کند به این ترتیب زمانی که عطر شما در مقدار کم باشد و یا هزینه زیادی صرف آن کرده باشید می توانید در مدت طولانی تری این عطر را برای خود نگه دارید زیرا عطر افشان و خوشبو کننده میزان اتلاف عطر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مزایای دستگاه عطر افشان

1- مهم ترین و اصلی ترین مزیت دستگاه عطر افشان، صرفه جویی در مصرف مواد خوشبو کننده است. بنابراین این دستگاه از صرف هزینه ی بیشتر جلوگیری میکند و از لحاظ کیفیت پخش بو نیز کارایی بیشتری دارد، چرا که ذرات اسپری شده را در کوچکترین حالت ممکن در فضای گسترده تری پخش میکند.

2- کاربرد اصلی عطر افشان ها در محیط های بزرگ و سالن های تجمعات و... قابل مشاهده است. این دستگاه افراد را از اسپری کردن دستی جلوگیری میکند.

3- دستگاه عطر افشان قابلیت تنظیم کردن دارد و افراد می توانند بر حسب نیازشان، فواصل هربار اسپری کردن توسط این دستگاه را تعیین کنند.

بهترین مارک دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک هوا

چرا استفاده از عطر افشان؟

ضرورت استفاده از عطر افشان

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از عطر افشان و خوشبو کننده استفاده کنیم؟ همان طور که قبلا هم گفتیم بسیاری از عطرهای موجود در بازار بسیار غلیظ هستند و باید در حد مجاز استفاده شوند تا زود تمام نشوند. 

عطر افشان و خوشبو کننده یک وسیله بسیار ایده آل است که معمولا برای عطرهای قوی استفاده می شود. این وسیله به گونه ای تنظیم شده است که اجازه می دهد عطر به میزان کنترل شده خارج شود و از خارج شدن مقدار زیاد آن جلوگیری می کند. استفاده از دستگاه عطر افشان و خوشبو کننده باعث می شود که افراد بیش از حد از عطر استفاده نکنند و از هدر رفتن آن جلوگیری می شود. در صورتی که به اندازه کافی از عطر مورد نظر اسپری نکردید باید دوباره نازل دستگاه را فشار دهید.

ویژگی های عطر افشان و خوشبو کننده

مسلما یک عطر افشان و خوشبو کننده خوب باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

  • 1-عطر را به میزان زیاد اسپری نکند و قابل کنترل باشد
  • 2-مایع را به اسپری تبدیل کند تا اثرات لکه بر روی لباس شما نماند
  • 3-برای هر نوع عطری قابل استفاده باشد.
  • 4-استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت این وسیله
  • 5-وجود رنگ بندی های متنوع و طرح های زیبا
  • 6-قابل استفاده برای عطرهای غلیظ

ضرورت استفاده از عطر افشان

بسیاری از عطرهایی که در بازار موجود هستند تا حدی غلیظ اند و به همین دلیل عطر افشان و خوشبو کننده وسیله ای بسیار ایده آل برای عطرهای قوی و غلیظ است. عطر افشان به گونه ای تنظیم می شود که باعث خروج عطر از محفظه آن به صورتی کنترل شده باشد نه بیشتر و نه کمتر از حد مجاز آن. 

در حقیقت عطر افشان باعث می شود تا عطر شما به هدر نرود. در صورتی که احساس کردید به اندازه کافی از عطر خود اسپری نکرده اید می توانید دوباره نازل آن را فشار دهید تا دوباره عطر اسپری شود. برای دانستن نکات مهم در خرید عطرافشان و خوشبو کنندهاین مقاله را بخوانید.

ضرورت استفاده از عطر افشان

خرید عطر افشان و خوشبو کننده

برای خرید عطر افشان باید به نکات زیادی توجه کرد مسلما همه عطر افشان های موجود در بازار کیفیت نمونه های اصل را ندارند و ممکن است باعث هدر رفتن عطر شما شوند. سودجویان زیادی نمونه های تقلبی این عطر افشان ها را در اختیار متقاضیان قرار می دهند در صورتی که این عطر افشان ها کارایی نمونه های اصل را ندارند.

 اگر شما هم قصد تهیه عطر افشان را دارید باید اطلاعات کافی در رابطه با این وسیله داشته باشید تا بتوانید نمونه اصل آن را تهیه کنید. ما بهترین نمونه از عطر افشان را با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما قرار می دهیم.

شرکت تولیدی، خدماتی، بهداشتی تمیز گستر اندیشان در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری، کمک آموزشی ش نظافتی فعالیت می کند و محصولاتی با تنوع و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه انواع لوازم کمک آموزشی مانند تخته وایت برد، گرین برد، میز نقشه کشی، انواع صندلی دانشجویی ، انواع جالباسی دیواری و غیره با تنوع بالا به فروش میرسد. 

این مجموعه دارای یک فروشگاه اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و گواهی امنیت خرید اینترنتی بوده و با خیالی آسوده می توانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.02166023323

مشاوره و پشتیبانی