0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای جامع استفاده از پولیشر: گام به گام تا سطوحی درخشان

پولیشرها دستگاه‌هایی هستند که برای تمیز کردن، صیقلی کردن و درخشش بخشیدن به سطوح مختلف مانند کف، موکت، سرامیک، سنگ، مبلمان، خودرو و موارد دیگر استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها با استفاده از برس‌ها یا پدهای مخصوص، آلودگی‌ها و جرم‌های سرسخت را از بین می‌برند و سطح را صاف، براق و درخشان می‌کنند.

در این آموزش، به شما خواهیم آموخت که چگونه از پولیشر برای تمیز کردن و صیقلی کردن انواع سطوح به طور صحیح و موثر استفاده کنید. ما با اصول اولیه کار با پولیشر شروع می‌کنیم و سپس به جزئیات نحوه استفاده از آن برای سطوح مختلف می‌پردازیم. همچنین نکات و ترفندهایی را برای دستیابی به بهترین نتیجه به شما ارائه خواهیم داد.

برای مشاوره و خرید بهترین پولیشر ها برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

پولیشر یا کف شوی چیست؟

پولیشر یا کف شوی ها یک وسیله تمیز کننده برقی به صورت قائم و شبیه به جاروبرقی در اندازه و شکل های مختلف هستند.این دستگاه برای تمیز کردن و درخشش کفپوش های غیر فرش استفاده می شود. پولیشرها با سرعت بالا به طور معمول در بیمارستان ها، مدارس و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند زیرا می توانند بطور سریع و مؤثر کف را تمیز و صیقل دهند.کار با پولیشرها به خصوص پولیشرها با سرعت زیاد، کمی دشوار است و برای استفاده مناسب از پولیشرها می توان طبق مراحل زیر عمل کرد.

بیشتر بخوانید :همه چیز درباره دستگاه پولیشر

آموزش استفاده از پولیشر

ولیشر ابزاری جادویی برای تمیز کردن، صیقلی کردن و درخشش بخشیدن به سطوح مختلف مانند کف، مبلمان، خودرو و موارد دیگر است. با استفاده از این راهنمای مختصر، می‌توانید به راحتی از پولیشر خود استفاده کنید و از نتایج آن لذت ببرید:

اسباب و اثاثیه و لوازم دیگر را حدالامکان از روی سطوح بردارید.

صندلی ها را روی میزها قرار دهید و آنها را به گوشه های اتاق منتقل کنید. در صورت امکان، همه چیز را از اتاق به داخل راهرو یا اتاق دیگری منتقل کنید. پولیشرها می توانند لکه ها مختلف را پاک کرده و مقداری خاک را از بین ببرند، اما قطعات بزرگ مانند زباله ها را باید قبل از پولیش کاری و کف شویی از روی سطوح برداشت.

برس تمیزکننده یا پد جلا دهنده خود را برای تمیز بودن بررسی کنید.

پد یا برسی که به نظر می رسد استفاده شده یا خیس شده را جایگزین کنید.استفاده از یک پد یا برس کثیف مخصوصاً در سرعت های بالا می تواند کف را خراش دهد. قبل از شروع به کار، نواقص و عیوب موجود در پد و برس را از قبیل کنده شدن قسمتهای پارچه ای پد یا ناهموار بودن آن بررسی کنید.

برای شروع به یک گوشه اتاق بروید.

دورترین گوشه را از ورودی اتاق برای شروع کار انتخاب کنید تا در هنگام کار از قرار گرفتن کف پا روی سطوح تازه تمیز شده جلوگیری کنید. قدم زدن روی یک کف که تازه پولیش کاری شده است ممکن است سطح آن را خراب کند و خراش های کوچک روی آن ایجاد شود. 

مطمئن شوید که یک پریز برق در نزدیکی وجود داشته باشد و سیم دستگاه پولیشر به اندازه کافی طولانی باشد که بتواند کل اتاق را بپیماید. اگر اینگونه نباشد، مسیر پولیشر خود را در اطراف محل خروجی های دیگر برنامه ریزی کنید تا از پیاده روی بر روی قسمت های پولیش شده از کف جلوگیری کنید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با  مشاورین فروش ما  
02166023323 

محلول شوینده یا کرم پولیش را روی پد یا مستقیماً روی زمین بمالید.

دستگاه پولیشر را روشن کنید.

دکمه "روشن" را پیدا کنید. این دکمه معمولاً با سایر دکمه های کنترل روی بازوی دستگاه قرار می گیرد. اگر نمی توانید دکمه "روشن" را پیدا کنید، به کتابچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. بسته به نوع کف و نوع آلودگی و کثیفی سطح تنظیمات مناسب را انتخاب کنید. برخی از پولیشرها دارای چندین تنظیمات مختلف هستند که به شما امکان می دهد تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:5 مزیت شگفت‌انگیز دستگاه پولیشر که باید بدانید!!

به آرامی در یک الگو بصورت عقب و جلو در اتاق ادامه دهید.

با شروع از سمت راست، در تمام اتاق حرکت کنید. به آهستگی و با دقت این کار را انجام دهید. جهت خود را تغییر دهید و از چپ به راست کار خود را ادامه دهید تا کیفیت پولیش کاری خود را تضمین کنید. با ادامه کار پولیشر، هربار در حدود 3/1 از سطوح قبلی پولیش کاری شده را با هم همپوشانی کنید. این کار به شما این اطمینان را می دهد که حتی یک نقطه را هم از دست ندهید.

پد و برس را 1 تا 2 بار در طی فرآیند پولیش کاری بررسی کنید.

پدها و برس ها را از نظر پارگی، وجود تکه های بزرگ آشغال و هم چنین از نظر کثیفی و سیاه شدن بررسی کنید. در صورت نیاز پدهای کهنه را با نمونه های نو جایگزین کنید.

 

نتیجه گیری  

با استفاده از این آموزش، شما تمام اطلاعات لازم برای استفاده صحیح و موثر از پولیشر را فرا گرفته‌اید.با کمی تمرین، می‌توانید از پولیشر خود برای تمیز کردن، صیقلی کردن و درخشش بخشیدن به انواع سطوح مانند کف، مبلمان، خودرو و موارد دیگر استفاده کنید.با رعایت نکات و ترفندهای ارائه شده در این آموزش، می‌توانید بهترین نتیجه را از پولیشر خود بگیرید و از داشتن سطوحی تمیز، صیقلی و درخشان لذت ببرید.

با آشنایی با نحوه استفاده از دستگاه پولیشر شما می توانید با مراجعه به سایت تمیز گستر یا تماس با شماره تلفن 0216023323 نسبت به آشنایی با ویژگی ها و قیمت و هم چنین خرید آنلاین دستگاه پولیشر از فروشگاه اینترنتی شرکت تمیز گستر اندیشان اقدام فرمایید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با  مشاورین فروش ما  
02166023323 

 

مشاوره و پشتیبانی