0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
حذف فیلترها
فیلترها
فیلتر بازه قیمتی
از تومان
تا تومان
برندها
  • check box icon for تمیز گستر
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی:
  • جدیدترین
  • پیش فرض
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزانترین
  • گران ترین
24 مرتب سازی

تابلو اعلانات

تابلو اعلانات (green bulletin board) ، محصولی کاربردی برای نمایش انواع اطلاعیه‌ها، بخشنامه‌ها و آگهی‌ها است. با نصب یک تابلو اعلانات در محل کار یا مدرسه، به راحتی می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را به اطلاع همکاران، دانش‌آموزان و مشتریان خود برسانید

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با  مشاورین فروش ما  
02166023323  

تابلو اعلانات چیست؟

شاید توضیح تابلو اعلانات بدیهی باشد و بخواهید بدون خواندن این قسمت جلو بروید. اما باور کنید یا نه، در تعریف تابلو اعلانات سردرگمی وجود دارد. تابلو اعلانات نوعی نمایشگر است که عمدتاً برای نمایش اعلان‌ها استفاده می‌شود و از طیف وسیعی از مواد مختلف مانند تخته‌های پشتی نمدی، تخته‌های سفید، ورق‌های کاغذی، تخته‌های سیاه و شیشه استفاده می‌شود. به دلیل مواد مختلف تخته، ابزار نمایش این پیام‌ها می‌تواند بین یادداشت‌های کاغذی که می‌توان به تخته پشتی سنجاق کرد تا اعلامیه‌های کتبی با استفاده از یک خودکار متفاوت باشد.

برای خرید و قیمت انواع تابلو اعلانات آپارتمانی باید بدانیم که تابلوهای اعلانات را می‌توان در مدل­های مختلف مشاهده کرد که در آن نیاز به برقراری ارتباط مؤثرتر وجود دارد - از اتاق‌های هیئت مدیره اداری گرفته تا کلاس‌های درس، و همچنین برای صاحبان خانه‌های سازمان یافته برای نمایش اطلاعیه‌های خانوادگی در آشپزخانه خود!

کاربرد تابلو اعلانات تمیزگستر در مکان‌های مختلف

یک تابلو اعلانات معمولاً از چوب‌پنبه، پارچه یا مواد دیگری ساخته می‌شود که اجازه می‌دهد کاغذها یا یادداشت‌ها به‌راحتی با سنجاق بر روی سطح آن بچسبد. تابلوی اعلانات معمولاً در مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز اداری و سازمان‌ها، مراکز اجتماعی، کتابخانه‌ها، مساجد، مجتمع‌های مسکونی و سایر مناطق عمومی یافت می‌شود.

افراد می‌توانند انواع مختلفی از اطلاعات مانند اعلان رویدادها، آگهی‌های شغلی، اطلاعیه‌های جامعه یا پیام‌های مهم را در تابلوی اعلانات منتشر کنند. این تابلو‌ها می‌تواند فقط توسط افراد خاصی استفاده شود که در تابلوی اعلانات شیشه‌خور تمیزگستراین امکان فراهم است.

انواع تابلو اعلانات ساختمان و آپارتمان

تابلوهای اعلانات بخش مهمی از هر ساختمان و آپارتمانی هستند و برای اطلاع‌رسانی به ساکنین در مورد رویدادها، قوانین، و اطلاعات مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تابلوها در طرح‌ها، اندازه‌ها و مواد مختلفی تولید می‌شوند تا با دکوراسیون و نیازهای هر فضایی مطابقت داشته باشند.

تابلو اعلانات چوبی

 این نوع تابلوها ظاهری شیک و کلاسیک دارند و معمولاً در ساختمان‌های لوکس و آپارتمان‌های مدرن استفاده می‌شوند. تابلوهای چوبی اغلب دارای قاب‌های تزئینی و سطحی صاف برای نصب اعلانات هستند.

تابلو اعلانات فلزی

تابلوهای فلزی بسیار بادوام و مقاوم هستند و معمولاً در محیط‌های پر رفت و آمد مانند لابی ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. این تابلوها اغلب دارای روکشی از رنگ یا مواد ضد زنگ هستند.

تابلو اعلانات شیشه ای

 تابلوهای شیشه ای ظاهری مدرن و شفاف دارند و برای نمایش اعلانات با طراحی زیبا و جذاب مناسب هستند. این تابلوها معمولاً دارای قاب فلزی یا چوبی هستند.این مدل تابلو های اعلانات همانطور که از نامش پیداست دارای پوشش شیشه ای می باشد . 

شیشه ها به صورت کشویی و متحرک می باشند . این مجموعه ساخته شده از پارچه ، یونولیت وام دی اف پشت ودارای قلاب آویز جهت نصب روی دیوار .این مجموعه دارای دو مدل قاب فلزی و قاب ام دی اف می باشد . این تابلو قابل مصرف در سالن های ادارات ، شرکت ها ونهادهای آموزشی قابل مصرف می باشد و غالبا دارای قفل جهت عدم دسترسی دیگران است . این تابلو در اندازه های خاص واستاندارد ارایه میگردد .

تابلو اعلانات پارچه‌ای

 تابلوهای پارچه‌ای سبک و قابل حمل هستند و برای نصب اعلانات موقت مناسب هستند. این تابلوها اغلب دارای روکشی از پارچه مخمل یا نمد هستند.

تابلو اعلانات ترکیبی

این نوع تابلوها ترکیبی از مواد مختلف مانند چوب، فلز و شیشه هستند و برای ایجاد طرح‌های متنوع و جذاب استفاده می‌شوند.

تابلو اعلانات مدرسه

تابلو اعلانات در سایزهای بزرگتر از 60*90 الی 100*200 بیشتر مصرف اداری آموزشی دارند که قابل مصرف در مدارس ، دبیرستانها ، دانشگاهها ، مهدهای کودک ، بیمارستانها ، فروشگاهها ، آژانسهای توریستی و املاکی ، موسسات دولتی و خصوصی دارد .

 این تابلو ساخته شده از قاب فلزی آلومینیومی ، گوشه های فلزی با رنگ چکشی الکترو استاتیک ضد زنگ و ضد ضربه و ضد خش ، پارچه سبز جیر ، به رنگ سبز یا سورمه ای ، باترکیبی از یونولیت فشرده و پشت ام دی اف و قلاب جهت نصب روی دیوار . دارای قلاب آویز که به راحتی روی دیوار نصب میگردد .

فروش تابلو اعلانات

شرکت تمیز گستر در امر تولید انواع تخته های وایت برد معمولی ، مغناطیسی ، فانتزی ، شیشه ای ، پایه های وایت برد و میز تحریر تاشو با کادری مجرب افتخار این را دارد که در خدمت جامعه ی فرهنگی و کلیه نهادهای اداری دولتی و خصوصی باشد .سازگاری بالای تابلو اعلانات با هر محیط و تنوع در ابعاد تولید شده باعث افزایش تقاضا برای این تابلوها در چند دهه اخیر شده است. 

برای خرید اینترنتی تابلو اعلانات تمیزگستر پس از مشاهده مطالب و عکس‌های تابلوها در وبسایت ، از طریق فرم موجود در وب سایت، ابعاد و مدل تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و فرم را ثبت کنید. پس از آن کارشناسان شرکت تمیز گستربا شما تماس می‌گیرند و شما را تا به انجام رساندن سفارش و دریافت تابلو اعلانات در محل خود راهنمایی خواهند کرد.

خرید تابلو اعلانات به صورت حضوری و اینترنتی

تابلوهای اعلانات از نظر سازماندهی و ارتباطات مزایای متعددی را ارائه می‌دهند. تابلوهای اعلانات با ارائه یک فضای متمرکز برای نمایش اعلامیه‌ها به حفظ نظم و ایجاد محیطی جذاب‌تر کمک می‌کنند.

 از آنها می‌توان برای نمایش لیست کارها، برنامه جلسات، پوسترهای تبلیغاتی، اطلاعات رویدادها و اعلامیه‌های اضطراری استفاده کرد. اگر قصد خرید عمده تابلو اعلانات از تمیز گستر را دارید، همین الان برای راهنمایی بیشتر و تجربه یک خرید حرفه ای با ما تماس بگیرید. کمک به شما باعث افتخار ماست.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع تابلوهای اعلانات برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

 

در حال بارگذاری...
مشاوره و پشتیبانی