0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین مدل ها و برندهای جاروبرقی صنعتی

استفاده از جارو برقی صنعتی بهترین گزینه برای نظافت و تمیزی فضاهای اداری، تجاری و محیط‌های بزرگ این‌چنینی است. به همین دلیل شناخت بهترین مدل جاروبرقی صنعتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان انتخاب هوشمندانه اقدام کنید. ارائه بهترین برند جاروبرقی صنعتی، موجب می‌شود تا بتوانید براساس نیازتان دست به انتخاب بزنید. برندهای مختلف و مدل‌های گوناگونی برای جارو برقی صنعتی وجود دارد که قطعا شناخت هرکدام زمان زیادی از شما می‌گیرد.

به همین دلیل در اینجا قصد داریم لیستی از بهترین مدل جاروبرقی صنعتی ارائه کنیم تا نگاهی کلی بر جزییات هرکدام داشته باشید و برندهای برتر را بشناسید.پس همراه ما باشید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی چیست

همانطور که گفته شد، جاروبرقی های صنعتی نیز مانند جاروبرقی های معمولی برای امور نظافت استفاده می شوند، با این تفاوت که حجم کاری که جاروبرقی های صنعتی انجام می دهند، خیلی بیشتر است، در واقع جاروبرقی های صنعتی برای انجام کار در حجم بزرگ، استفاده می شوند. مثلا فرض کنید، می خواهید محیط درون یک کارخانه 1000 متری را تمیز کنید. آیا این کار با جاروبرقی های معمولی امکان پذیر است؟ چند بار باید مخزن یک جاروبرقی معمولی را خالی کنید تا 1000 متر تمیز شود؟تفاوت جاروبرقی صنعتی و معمولیبرای دانستن این موضوع این مقاله را بخوانید.

جاروبرقی معمولی توان تمیز کردن زباله های کوچک و بزرگ، از گرد و خاک گرفته تا براده های درشت را دارد؟ نکته دیگر این است که جاروبرقی های معمولی فقط برای تمیز کردن زباله های خشک استفاده می شوند و وارد شدن آب به مخزن آنها، معمولا عملکرد آنها را مختل می کند. اینها ، فقط قسمتی از کارهایی است که می توانید با یک جاروبرقی صنعتی، به راحتی انجام دهید . اگر کنجکاو شده اید، ادامه مقاله را هم دنبال کنید .نکات قابل توجه در خرید جاروبرقی صنعتیدر اینجا نوشته شده است.

بیشتر بخوانید : انواع جاروبرقی صنعتی و خانگی و کاربرد های آن

چرا استفاده از جاروبرقی صنعتی؟

تمام کاربردهایی که در بالا گفته شد، قسمتی از کاربردهای جاروبرقی صنعتی است. تفاوت اصلی یک جاروبرقی صنعتی و جارو برقی معمولی در قدرت و سرعت مکش آن است . قدرت مکش باعث می شود، آلودگی های با چگالی بالا و سنگین به راحتی تمیز شوند و تاثیر آن بر سرعت مکش و تمیز شدن گرد و غبارهای ریز است . نظافت فضاهای بزرگ و آلوده با قدرت مکش بالا و حجم مخزن زیاد جاروبرقی صنعتی به راحتی انجام پذیر است 

از آن جایی که جاروبرقی های صنعتی معمولا هر دو عملکرد تر و خشک را دارند، مخزنی برای پاشیدن و جمع کردن آب در این نوع جاروبرقی وجود دارد، بنابراین جمع آوری تمامی آلودگی های سخت و توده ای به صورت کامل، با پاشیدن آب و خیس خوردن آلودگی و سپس جمع آوری کامل آلودگی ها، با این نوع جاروبرقی، بسیار ساده است. جاروبرقی صنعتی توان پاک کردن تمام گرد و خاک ها را دارد ، با توجه به مکنده قوی آن و وجود یک پمپ در داخل جاروبرقی، یک خلا نسبی درون مخزن آن به وجود می آید و این باعث می شود که تمامی گرد و خاک ها به راحتی به داخل کشیده شوند.

تفاوت جاروبرقی صنعتی و معمولی:

تفاوت جاروبرقی صنعتی و معمولی

در جاروبرقی های معمولی، به طور معمول از یک سانتریفیوژ استفاده می شود که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، به جمع آوری زباله ها کمک می کند. در جارو برقی های صنعتی هم از همین اصل استفاده می شود با این تفاوت که موتور قوی تر است. 

در نوع معمولی آن تنها از یک موتور استفاده شده است، در حالی که در جاروبرقی صنعتی از دو یا سه موتور استفاده شده است. در جاروبرقی های صنعتی از یک مخزن بزرگ برای جمع کردن زباله ها استفاده می شود در حالی که در نوع معمولی آن بیشتر از کیسه جاروبرقی استفاده می شود. اگر جاروبرقی از نوع تر و خشک باشد، معمولا مخزن تر و خشک آنها هم جداگانه می باشد.

 فیلترهای جاروبرقی های صنعتی هم بسیار قوی تر هستند و مانند نوع معمولی آن، نیازی به تعویض مکرر ندارند. این فیلترها مخروطی شکل و با مساحت 8000 سانتی متر مربع هستند.

بیشتر بخوانید :تفاوت جاروبرقی صنعتی و خانگی در چیست؟

موارد استفاده جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی در فضاهای بزرگ کاربرد دارد. به طور مثال از انواع ضعیف تر که تک موتوره هستند، می توان در کارگاه ها یا ادارات کوچک استفاده کرد. از نوع دو موتوره می توان برای هتل یا خوابگاه ها یا موسسات استفاده نمود. قوی ترین نوع آنها که سه موتوره هستند، برای استفاده در کارگاه های بزرگ، کارخانه ها، راه آهن، ترمینال، مکان های زیارتی، نساجی ها، تولیدی ها، نجاری ها، صنایع فولاد و سیمان و هر جایی که تمیزی و نبود گرد و خاک، یک اصل محسوب می شود، استفاده می شوند.

راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی 

برای خرید یک جاروبرقی، ابتدا انتظارات خود را از یک جاروبرقی صنعتی، در نظر بگیرید. مساحت زمینی که انتظار دارید با یک جاروبرقی تمیز شود را محاسبه کنید. تفاوت جاروبرقی های صنعتی معمولا در قدرت مکش، سرعت مکش، ساختمان فیلترها، مخزن و توان موتور است. انواع مختلفی از یک جاروبرقی صنعتی وجود دارد که تعدادی از آنها را در پاراگراف بعدی نام می بریم .

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی و خارجی 

معرفی بهترین مدل جاروبرقی صنعتی

معرفی بهترین مدل جاروبرقی صنعتی

در این بخش به معرفی بهترین مدل جاروبرقی صنعتی اشاره می‌کنیم تا نگاه عمیق‌تری در این خصوص داشته باشید. 

1. جارو برقی صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک 82WD

شناخت بهترین جاروبرقی صنعتی برای شما ضروری است. جارو برقی صنعتی دو موتوره مدل 82WD یکی از مدل‌های بسیار عالی و کاربردی است که با توان موتور 2600 وات، برای مکش زباله‌های تر و خشک طراحی شده است.

 این جارو با پروانه سایکلون و بدنه فلزی ساخته شده و دارای مخزن 80 لیتری است که قابلیت جمع‌آوری زباله و مایعات را دارد. فیلترهای قابل شستشو  این جاروتبدیل به یک گزینه عالی کرده است. طول کابل 10 متری این جارو را برای مکان‌های بزرگ تبدیل به گزینه برتر کرده است.

لینک خرید محصول

2. جاروبرقی صنعتی 3 موتوره تر و خشک (کالسکه فلزی) اتوماتیک P83WD

جاروبرقی صنعتی سه موتوره مدل P83WD یک گزینه از بهترین مارک جاروبرقی صنعتی است. شما می‌توانید با خرید این جاروبرقی صعنتی، توان موتور 3900 وات را تجربه کنید. این توان مکش بالای مایعات و گرد و خاک را ممکن می‌کند. 

این دستگاه با مخزن بزرگ 80 لیتری و قطر لوله مکش 38 میلی‌متری، مناسب برای مکش تر و خشک است. بهره‌گیری از موتورهای AEG آلمان و پروانه سایکلون، موجب خنک شدن سریع موتور در حین کار می‌شود و افزایش بهره وری را رقم می‌زند. طراحی کالسکه فلزی این جاروبرقی، حمل و نقل آن را آسان کرده است.

لینک خرید محصول

3. جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک 41WD eco

جاروبرقی هتلی - اداری مدل 41WD eco یک گزینه چند کاربره بسیار قوی است که معمولا برای شرکت های بزرگ، دفاتر کار، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و حتی منازل ویلایی و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با قدرت موتور 1300 وات و حجم مخزن 40 لیتری، به راحتی می‌تواند مایعات و گرد و خاک را مکش کند. 

با میزان جریان هوا 70 لیتر در ثانیه، این جاروبرقی عملکردی قوی و کارآمد دارد. بدنه فلزی و رنگ پودری آن، مقاومت و دوام بالایی را تضمین می‌کند. موتور این جارو آمیتک چین است که با سر و صدای کم، یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

لینک خرید محصول

4. جارو برقی هتلی - اداری یک موتوره زباله تر و خشک 41WD

اگر به دنبال کشف بهترین مارک جاروبرقی صنعتی باشید، قطعا اسمی از جاروبرقی هتلی - اداری مدل 41WD به گوش‌تان می‌خورد. این جارو برقی نیمه صنعتی برای جمع آوری آب و خاک گزینه بسیار مناسب است. 

قدرت موتور 1300 وات و حجم مخزن 40 لیتری، عملکردی قوی و کارآمد ایجاد کرده است. این دستگاه با میزان جریان هوا 70 لیتر در ثانیه، می‌تواند مایعات و گرد و خاک را به طور مؤثر مکش کند. موتور AEG آلمان که در این جاروبرقی به کار رفته، عملکرد مطمئن و بی‌صدایی را رقم زده است. استفاده از این دستگاه برای فضاهای کوچک و بزرگ بسیار مناسب است.

لینک خرید محصول

5. جارو برقی هتلی-اداری یک موتوره تر و خشک 31WD

جارو برقی هتلی

به عنوان یک گزینه عالی از بهترین برند جاروبرقی صنعتی و مدل مناسب آن، باید به جارو برقی هتلی-اداری مدل 31WDاشاره کنیم. این دستگاه با قدرت 1300 وات و حجم مخزن 40 لیتری، مناسب برای مکش آب و خاک طراحی شده است. این جارو برقی نیمه صنعتی، دارای میزان جریان هوا 70 لیتر در ثانیه است. 

بدنه فلزی طول عمر بالای این جارو برقی صنعتی را تضمین می‌کند. سر و صدای اندک این جارو بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این جارو به عنوان یکی از برندهای ایرانی برتر مورد توجه قرار می‌گیرد. استفاده از این دستگاه برای فضاهای محدود گزینه خوبی است اما برای فضاهای بزرگ‌تر، می‌توان از مدل‌های دو موتوره و سه موتوره همین برند استفاده کرد.

لینک خرید محصول

6. جارو برقی نیمه صنعتی سه موتوره زباله تر و خشک 53WD

در لیست بهترین جاروبرقی صنعتی، باید به جارو برقی نیمه صنعتی سه موتوره مدل 53WD اشاره کنیم. این دستگاه قدرتمند با توان مکش 3900 وات و جریان هوای 162 لیتر در ثانیه است، یکی از بهترین و قدرتمندترین جاروهای صنعتی است. این جارو برقی دارای مخزن استیل 50 لیتری، فیلتر قابل شستشو، و کلیدهای روشن و خاموش  جداگانه برای هر موتور است. 

این جارو صنعتی برای محیط‌هایی مانند مدارس، هتل‌ها و ویلاها مناسب است. ابعاد محدود این جارو و طراحی عالی آن، موجب استقبال بسیاری از مشتریان شده است. استفاده از موتورهای آمیتک چین یا AEG آلمان، از جمله مواردی است که خریداران را جذب این کالا کرده است.

لینک خرید محصول

7. جارو برقی نیمه صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک 52WD

استفاده از جارو برقی های صنعتی و نیمه صنعتی همیشه پرطرفدار بوده و هست! بهترین برند جاروبرقی نیمه صنعتی که توان بالایی در اختیارتان قرار می‌دهد، جاروبرقی نیمه صنعتی دو موتوره WD52 است. این جارو برقی نیمه صنعتی دارای قدرت مکش ۲۶۰۰ وات و جریان هوای ۱۰۸ لیتر در ثانیه است. 

وجود مخزن استیل ۵۰ لیتری، فیلتر قابل شستشو و دکمه روشن و خاموش جداگانه هرکدام از 2 موتور، کنترل بهتری بر روی جارو ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های برجسته این جاروبرقی می‌توان به استفاده از موتورهای AEG آلمان و آمیتک چین است. داشتن نشان استاندارد ملی ایران نیز موجب شده است تا این مدل تبدیل به یک گزینه عالی برای استفاده شود.

لینک خرید محصول

8. جارو برقی صنعتی سه موتوره کارواشی (با کالسکه فلزی)

در لیست بهترین مدل جاروبرقی صنعتی باید به جارو برقی صنعتی سه موتوره کارواشی اشاره کنیم. این کالا دارای قدرت موتور ۳۶۰۰ واتی است و وزن بسته‌بندی آن ۳۵ کیلوگرم است. 

طول لوله خرطومی این جارو برقی صنعتی حدود  ۲/۵ متر است. این جارو برقی صنعتی از موتورهای پیشرفته دو پروانه‌ای  سایکلون آ اِ گ استفاده می‌کند. همین موضوع موجب می‌شود تا موتور دستگاه سریع‌تر خنک شده و مدت زمان استفاده از آن طولانی‌تر شود. این جاروبرقی دارای مسیر هوای مجزایی برای تمیز کردن مسیر مکش و دمش است.

لینک خرید محصول

9. جارو برقی صنعتی سه موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی)p83WD-E

این جارو برقی صنعتی بسیار پرکاربرد است. استفاده از جارو برقی صنعتی 3 موتوره p83WD-E  به عنوان بهترین مدل جاروبرقی صنعتی معرفی می‌شود. این جارو برقی صنعتی، قدرت موتور 3900 وات این دستگاه در کنار حجم مخزن عالی آن موجب شده است تا امکان استفاده آن برای شما فراهم باشد. این دستگاه دارای مکنده فوق‌العاده قوی است که برای مکش آب و زباله یا گرد و خاک بهترین گزینه است.

لینک خرید محصول

10. جارو برقی صنعتی سه موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی)83WD-E

جارو برقی صنعتی سه موتوره زباله تر و خشک

این جارو برقی صنعتی سه موتوره به عنوان بهترین برند جاروبرقی صنعتی شناخته می‌شود. جارو برقی 83WD-E دارای قدرت موتور ۳۹۰۰ وات است.  طول کابل ۱۰ متری و حجم مخزن ۸۰ لیتری این دستگاه، استفاده از آن در فضاهای مختلف را بسیار جدی‌تر کرده است. این دستگاه مکنده ای قدرتمند دارد که با مکش مایعات و خاک می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. در این دستگاه از موتور آمیتک چین استفاده شده است.

لینک خرید محصول

11. جارو برقی صنعتی سه موتوره زباله تر و خشک (کالسکه فلزی) 83WD

برای شناخت بهترین مارک جاروبرقی صنعتی باید به جاروی مدل 83WD اشاره کنیم. این دستگاه قدرت موتور 3900 وات دارد. وجود جریان هوای 162 لیتر بر ثانیه در این دستگاه، همراه با مکش بالا موجب می‌شود تا یک گزینه عالی برای انتخاب باشد. استفاده از موتور AEGهمراه با کالسکه مقاوم فلزی با سبد لوازم، انتخاب عالی برای شما رقم می‌زند.

لینک خرید محصول

12. جارو برقی صنعتی دو موتوره کارواشی(با کالسکه فلزی) C82WD

یکی از بهترین برند جاروبرقی صنعتی، جاروی مدل C82WD است. این جارو برقی صنعتی دو موتوره دارای قدرت موتور ۲۶۰۰ وات است. این دستگاه با خرطومی 5.2 متری یک گزینه عالی برای فضاهای بزرگ است. وجود فیلتر قابل شستشو، این دستگاه را تبدیل به بهترین مدل جاروبرقی صنعتی کرده است. وجود موتور آ ا گ قدرتمند، در ایجاد یک گزینه مناسب تاثیرگذار است.

لینک خرید محصول

13. جارو برقی صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی)p82WD-E

اگر بخواهید لیست بهترین جاروبرقی صنعتی ایران را بررسی کنید، قطعا این جارو برقی را مشاهده خواهید کرد. جارو برقی صنعتی 2 موتوره p82WD-E با قدرت موتور ۳۶۰۰ وات بهترین مارک جاروبرقی صنعتی است. این جارو با وزن 22 کیلو، یک گزینه مناسب برای استفاده است. طول کابر این جارو 10 متر است و مخزن آن حدود 80 لیتر فضا دارد. بدنه فلزی، برد الکترونیکی و استفاده از موتور آمیتک چین، همگی از مشخصه هایی است که این دستگاه را تبدیل به گزینه‌ای عالی می‌کند.

لینک خرید محصول

14. جارو برقی صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی) 82WD-E

در لیست بهترین مدل جاروبرقی صنعتی، باید به  جارو برقی صنعتی دو موتوره دو موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی) 82WD-E  اشاره کنیم. این دستگاه دارای قدرت موتور ۲۶۰۰ وات است. این دستگاه قدرت مکشی برابر با 220 mbar دارد.  میزان جریان هوا ۱۰۸ لیتر بر ثانیه یک عملکرد عالی و قدرتمند ایجاد کرده است. حجم مجزن 80 لیتری این دستگاه موجب شده است تا بتوانید به راحتی برای استفاده های گسترده از آن بهره ببرید. استفاده از موتور آمیتک چین، به عنوان یک گزینه عالی مورد توجه قرار می‌گیرد.

لینک خرید محصول

15. جارو برقی صنعتی دو موتوره زباله تر و خشک(کالسکه فلزی) اتوماتیک P82WD

این مدل جارو برقی صنعتی دو موتوره با کالسکه فلزی عرضه می‌شود. جارو صنعتی اتومات P82WD دارای قدرت موتور ۲۶۰۰ وات و میزان جریان هوا ۱۰۸ لیتر در ثانیه است.  قدرت مکش این جارو برقی صنعتی ۲۲۰ mbar است. حجم مخزن این جارو صنعتی حدود ۸۰ لیتر است. این دستگاه دارای لوازم و متعلقات اختیاری مانند لوله خرطومی ۲/۵ متری، پاکت یکبار مصرف، لوله فلزی سه تکه، فیلتر هپا، گردگیر مویی، لوله باریک، برس صنعتی خاک، برس صنعتی آب، مبل پاک کن آلومینیومی و برس پلاستیکی است. شما به راحتی می‌توانید با این دستگاه مبلمان، فرش و گوشه‌ها را تمیز کنید.

لینک خرید محصول

اجزای مختلف جاروبرقی صنعتی:

اجزای مختلف یک جاروبرقی صنعتی عبارتند از: موتور، پمپ، فیلتر، جنس بدنه و تجهیزات جانبی. موتور یک جاروبرقی صنعتی، تفاوت زیادی با یک جاروبرقی معمولی دارد، اصلی ترین تفاوت در تعداد آنها است که معمولا جاروبرقی های صنعتی به دلیل سختی کاری که قرار است انجام دهند، دو موتوره یا سه موتوره هستند. 

افزایش تعداد موتورها به این دلیل است که در استفاده طولانی مدت که یکی از موتورها داغ می کند، موتور داغ شده غیر فعال می شود و موتور بعدی شروع به کار می کند تا وقتی که موتور قبلی سرد شود.

پمپ یک جاروبرقی صنعتی بسیار قوی است و تکنولوژی ساخت آن به این صورت است که فضایی خلاء مانند درون پمپ ایجاد می کند که این باعث می شود گرد و غبارهای خیلی ریز را هم با قدرت بیشتری بمکد.

تعمیر جاروبرقی صنعتی در تهران  [عیب یابی فوری ]

 فیلتر یک جاروبرقی باید قوی تر از یک جاروبرقی معمولی باشد تا گرد و خاکی که به درون مخزن مکیده شده است، در صورت بازگشت دوباره به محیط، فیلتر شوند. همانطور که می دانید، فیلترهای گوناگون برای استفاده خاصی تعبیه شده اند. برای مثال، تفاوت زیادی بین کاربرد یک فیلتر نایلونی و یک فیلتر کاغذی یا یک فیلتر پارچه ای وجود دارد.

 ولی در هر حال، فیلترها باید قابل تعویض و شستشو باشند. جنس بدنه باید قوی باشد تا جاروبرقی سرسخت باشد و مناسب برای استفاده در فضاهای خشن و کارگاهی شود. لوازم جانبی که درون بسته یک جاروبرقی خواهد بود، با توجه به کاربرد جاروبرقی، متفاوت خواهد بود. این لوازم می تواند شامل یک خرطوم ضخیم و سخت و چند فیلتر اضافی باشد.

قیمت جاروبرقی صنعتی

قیمت جاروبرقی صنعتی

قیمت این نوع جاروبرقی شاید ابتدا به نظر شما زیاد بیاید ولی وقتی این جاروبرقی را تهیه کردید و کاربرد آن را در محیط کارگاه یا کارخانه مشاهده کردید، به این نتیجه می رسید که هزینه ای که کرده اید، کاملا به کاربردی که جاروبرقی صنعتی برای شما دارد، می ارزد و این نوع جاروبرقی، به یک بخش جدایی ناپذیر از کارگاه یا کارخانه شما تبدیل می شود و تمیزی بدون استفاده از این جاروبرقی در محیط صنعتی پیرامون شما، بی مفهوم خواهد بود.

 

*گارانتی جاروبرقی صنعتی

در هنگام خرید جاروبرقی مورد نیاز خود، حتما به داشتن گارانتی توجه نمایید، از آنجایی که جاروبرقی های صنعتی، وظیفه سنگینی به عهده خواهند داشت، داشتن گارانتی، ویژگی مهمی برای خرید جاروبرقی خواهد بود.

*تعمیر جاروبرقی صنعتی 

بیشترین خرابی جاروبرقی صنعتی در قسمت موتور جاروبرقی، فیلتر جاروبرقی، اتصالات و یا چرخ های جاروبرقی می باشد . برای تعمیر حتما جاروبرقی را به یک نمایندگی مجاز و یک فرد متخصص بدهید و از کیفیت قطعاتی که برای تعمیر جاروبرقی شما استفاده می شود، اطمینان کافی را کسب کنید .

مزیت های استفاده از جاروبرقی صنعتی

اگر جاروبرقی صنعتی را متناسب با نیاز خود تهیه کرده باشید، سریعا به مزیت های استفاده از جاروبرقی صنعتی، پی خواهید برد . اولین مزیت، صد در صد افزایش سرعت کار است. دومین مزیت استفاده از آن، تمیزی و پاکیزگی محیط پیرامون کارگاه است. مزیت های بعدی می توانند شامل صرفه جویی در میزان هزینه و همچنین انرژی، کاربرد ساده و بدون دردسر، داشتن قابلیت خاک و آب به صورت همزمان و بسیاری از مزیت های دیگر باشد.

قدرت مکش و توان مصرفی دو مسئله جداگانه

در بسیاری موارد، دیده شده است که برای سنجش قدرت مکش دو جاروبرقی، توان مصرفی دو جاروبرقی صنعتی باهم مقایسه می شود. در حالی که این مقایسه، یک مقایسه کاملا اشتباه است و هر چقدر توان مصرفی یک جاروبرقی بیشتر باشد، نشان دهنده این است که این جاروبرقی، میزان برق مصرفی بیشتری دارد و بهینه نیست. در حالی که قدرت مکش هیچ ربطی به میزان برق مصرفی زیاد یا کم ندارد.

راه هایی برای آزمایش قدرت مکش

برای این که بدانید جاروبرقی ای که می خواهید تهیه کنید، قدرت مناسبی دارد یا خیر، باید به قدرت مکش و سرعت مکش آن توجه کنید. بهتر است این دو فاکتور را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید تا به نتیجه مناسبی برسید. قدرت مکش معیار مشخص و خاص خود را دارد. معیار قدرت مکش، میزان بالا رفتن حجم آب درون مکنده، توسط مکنده دستگاه است. که در نهایت یک عدد بر حسب میلیمتر به دست می آید که عدد به دست آمده، توسط فروشنده و یا داخل کاتالوگ محصول، به خریدار عرضه می شود.

معیار بعدی که سرعت مکش است بر اساس میزان هوایی که در یک ساعت به درون مکنده، مکیده می شود، حساب می شود و در نهایت عدد به دست آمده بر اساس متر مکعب بر ساعت، بیان می شود. در واقع سرعت مکش است که باعث حرکت اجسام و آلودگی در طول خرطوم و انتقال آن به درون مخزن می شود. توجه کنید که برای این که جاروبرقی شما، کارایی لازم را داشته باشد، باید قدرت مکش و سرعت مکش مناسب و همزمان داشته باشد و وجود یکی از این دو، بدون معیار دیگری، کارساز نخواهد بود.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع جارو برقی صنعتی برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

نتیجه گیری:

جاروبرقی های صنعتی، اگر درست انتخاب شوند، بسیار پرکاربرد خواهند بود و مزیت های خیلی زیادی خواهند داشت، سرعت بالا و تمیزی زیاد از مهمترین کاربردهای آنها است . فقط کافی است در هنگام خرید یک جاروبرقی صنعتی، تحقیقات لازم را انجام دهید تا این نوع جاروبرقی، انتظارات شما را به طور کامل برآورده کند و مطمئن باشید که از خرید آن پشیمان نخواهید شد .

مشاوره و پشتیبانی