0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

اهمیت استفاده از آبسردکن ها

آب تمیز و بهداشتی برای سلامتی انسان بسیار مهم است. ما می دانیم برای حفظ سلامتی و تندرستی بدن، بدن ما باید بیش از 50٪ آب داشته باشد.بنابراین، بسیار مهم است که ما آب تصفیه شده بنوشیم. دستگاه آبسردکن آب در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد. دستگاه آبسردکن، تأمین آب آشامیدنی را به راحتی تسهیل می کند. این تجهیزات بسیار مفید است و می تواند آب سرد، معتدل و گرم را تأمین کند.دستگاه آبسردکن در محل های کار، رستوران ها، بیمارستان ها و اماکن عمومی برای نگهداری آب آشامیدنی تمیز نقش اساسی دارد.

برای مشاوره و خرید آبسردکن‌ ، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره 02166023323  در ارتباط باشید

انواع آبسردکن

انواع مختلفی از آبسردکن ها در بازار موجود است و ما باید در هنگام خرید دستگاه آبسردکن بسیار آگاه باشیم. توزیع کننده های آب با بدنه فولادی بیشتر در مقایسه با انواع دیگر ترجیح داده می شوند.دستگاههای آبسردکن مخزن دار و بدون مخزن وجود دارد. آبسردکن های مخزن دار را می توان به عنوان کالاهای آزاد استفاده کرد. با این حال، آبسردکن های مخزن دار در مقایسه با سایر مدل ها بسیار گران هستند. آبسردکن بدون مخزن معمولاً در موسسات آموزشی و دفاتر استفاده می شود.

از طرف دیگر، آبسردکن های رومیزی نیز بسیار محبوب هستند. این نوع آبسردکن ها باید روی یک میز بلند قرار گیرند.

بسیاری از آبسردکن ها دارای سیستم تصفیه داخلی هستند. این نوع از آبسردکن ها اکثرا برای مقاصد خانگی استفاده می شود. این نوع آبسردکن ها نسبتاً ارزان تر هستند زیرا با سیستم های فیلتراسیون داخلی ساخته شده اند که نیاز به خرید بطری های پر را از بین می برند.

آبسردکن ها چگونه کار می کنند؟

دستگاه های آبسردکن معمولاً از لوله های مبرد، مخزن، کمپرسور و لوله های در گردش تشکیل شده اند.

آبسردکن های مخزن دار از یک مخزن آب معکوس تغذیه می شوند که در قسمت بالای آبسردکن قرار می گیرد. هنگامی که مخزن در قسمت بالای آبسردکن قرار می گیرد، دریچه مخزن باز می شود و اجازه می دهد جریان آزاد آب به داخل آبسردکن وارد شود.

در داخل آبسردکن دریچه ای وجود دارد که جریان آب موجود در آن را کنترل می کند. آب داخل آبسردکن به درون مخزن منتقل می شود و در آنجا با استفاده از مبردها سرد می شود. مبردها، در نزدیکی مخزن موجود در آبسردکن قرار دارند و دمای آب را کاهش می دهند. مبرد، یک ماده خنک کننده است که در لوله ها پخش می شود.

کمپرسور داخل آبسردکن فشاری را ایجاد می کند که در حین حرکت آب در لوله ها به سمت مخزن، جریان خنک کننده (مبرد) را از مایع به گاز تبدیل می دهد. گاز خنک شده از طریق یک شیر به اطراف لوله های آب منتقل می شود تا دمای آب را پایین تر بیاورد و موجب خنک شدن آب شود.

مبرد به صورت گازی این ظرفیت را دارد که گرما را از آب موجود در مخزن جذب کند و آب خنک و با طراوت را تأمین کند. گرمای جذب شده معمولا از قسمت پشتی آبسردکن ها خارج می شود.

این روند تا زمانی که مخزن از آب پر شود، ادامه می یابد.در این مقاله سعی شد تا اطلاعات مفیدی در مورد نحوه کارکرد و اهمیت آبسردکن ها ارائه شود.حال شما می توانید برای مقایسه، انتخاب و خرید اینترنتی آبسردکن موردنظر خود به وبسایت شرکت تمیز گستر اندیشان مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166023323 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و پشتیبانی