0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
راهنمای خرید بهترین دستگاه واکس کفش

دستگاه واکس زن کفش، ابزاری جذاب و کارآمد برای حفظ و بهبود ظاهر کفش‌های شماست. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای، کفش‌های خود را درخشان و تمیز نگه دارید. این دستگاه اتوماتیک، به شما امکان می‌دهد که در چند ثانیه، کفش‌هایی با براقیت و زیبایی بی‌نظیر داشته باشید. 

علاوه بر این، واکس زن کفش برای محیط‌هایی مانند هتل‌ها، ادارات و فرودگاه‌ها، به عنوان یک ابزار مفید و ضروری شناخته می‌شود، زیرا به‌طور کاملاً اتوماتیک، کفش‌ها را تمیز می‌کند و براق می‌کند. این دستگاه با استفاده از سنسورهای مادون قرمز کار می‌کند.

 شما تنها کافیست که موم یا کرم مخصوص کفش را در داخل دستگاه قرار دهید و کفش را در جایگاه مناسب قرار دهید. بعد از آن، دستگاه با تشخیص کفش، با برس‌های خود، آن را تمیز و براق می‌کند. از آنجا که دستگاه واکس زن کفش به‌عنوان یک ابزار مراقبتی و زیبایی برای کفش‌ها شناخته می‌شود، انتظار می‌رود که در آینده، بازار این محصول به‌طور چشمگیری رشد کند و به محبوبیت بیشتری برسد. در ادامه، به معرفی چند مدل از دستگاه واکس کفش برقی پرداخته و اطلاعات بیشتری در مورد خرید واکس زن کفش مطرح خواهیم کرد. با ما همراه بمانید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع دستگاه واکس زن کفش برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

بهترین مارک دستگاه واکس کفش برقی

بهترین مارک دستگاه واکس کفش برقی

معرفی چندین مدل دستگاه واکس زن کفش برقی از فروشگاه تمیزگستر:

دستگاه واکس‌زن‌های خانگی

واکس‌زن‌های خانگی به دو نوع تقسیم می‌شوند: برقی و شارژی. این دستگاه‌ها ابعاد کوچکتری دارند و قیمت کمتری نسبت به نسخه‌های حرفه‌ای دارند، بنابراین بیشتر در مکان‌های کوچک مانند منازل، شرکت‌های کوچک، مغازه‌های محلی و... استفاده می‌شوند.

 بدنه این دستگاه‌ها از موادی مانند پلی‌اتیلن ساخته شده است که با ترکیب آن با فلز، مقاومت و دوام آنها را بالا می‌برد. منبع تغذیه این دستگاه‌ها برق ۲۲۰ ولت شهری است. واکس‌زن‌های خانگی دارای دو برس گردان هستند، یکی برای گردگیری کثیفی از کفش و دیگری برای پخش واکس بر روی کفش.

برای خرید دستگاه واکس خانگی مدل SH21-H T از فروشگاه تمیز گستر کلیک نمایید

 در برخی مدل‌ها از تایمر استفاده شده است، به طوری که با قرار دادن کفش در دستگاه و فشار دادن پدال، دستگاه شروع به گردگیری و واکس زدن می‌کند و پس از ۴۰ ثانیه خاموش می‌شود.

  • دستگاه واکس زن کفش خانگی مدل SH21-H T از فروشگاه تمیز گستر، با طراحی زیبا و کارآمد، برای بهبود ظاهر کفش‌ها ایده‌آل است. این دستگاه دارای دو برس برای خاک‌گیری و براق کردن است و با قدرت موتور 200 وات، کفش‌ها را در کمتر از یک دقیقه به براقیت و تمیزی می‌رساند. همچنین دارای سیستم قطع کن اتوماتیک و مهتابی برای روشنایی کفش‌ها در حین استفاده است.

دستگاه واکس کفش اتوماتیک

دستگاه واکس کفش اتوماتیک
  • دستگاه واکس کفش اتوماتیک "تمیز گستر"، یک ابزار کارآمد برای نگهداری کفش‌های شماست. با بدنه فلزی و طراحی ساده، استفاده از آن بسیار آسان است. با فشردن یکی از سه دکمه، کفش‌های شما به‌طور خودکار تمیز، براق و درخشان می‌شوند. ابعاد کوچک و وزن سبک این دستگاه، امکان حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند. 
  • سیستم هوشمند کنترل توقف موتور، از سوختگی موتور دستگاه جلوگیری می‌کند و ایمنی را تضمین می‌کند. همچنین، این دستگاه مناسب برای همه مکان‌ها از ادارات و مساجد تا هتل‌ها و منازل است. با زمان کاری کوتاه 35 ثانیه، شما به سرعت و به‌طور موثر کفش‌های خود را زیبا و درخشان کنید.

برای خرید دستگاه واکس کفش اتوماتیک از تمیز گستر کلیک نمایید .

دستگاه واکس کفش چهار فرچه اتوماتیک

این دستگاه‌ها دارای ۴ فرچه با نام‌های گردگیر، مشکی، قهوه‌ای و پرداخت هستند، همچنین دو مخزن جهت واکس‌های متفاوت (مشکی یا قهوه‌ای یا بی‌رنگ) دارند. سیستم واکس‌زدن در این دستگاه‌ها به‌طور کاملاً اتوماتیک عمل می‌کند. هنگام روشن شدن دستگاه، فرچه‌ها به ترتیب چراغ چشمک‌زن راه‌اندازی عملیات واکس‌زنی را آغاز کرده و در ۴۵ ثانیه به پایان می‌رسانند.

  • دستگاه واکس کفش چهار فرچه اتوماتیک "تمیز گستر" با بدنه فلزی مقاوم و سه دکمه کارآمد، ابعاد کوچک و وزن سبک، تمامی مراحل از گردگیری تا واکس زدن و پولیش کفش را به‌طور اتوماتیک انجام می‌دهد. قدرت موتور 150 و موتور ایرانی تولید الکتروژن تبریز، همراه با سیستم هوشمند کنترل توقف موتور، از ایمنی و کارایی بالای این دستگاه اطمینان می‌بخشد. مناسب برای همه مکان‌ها و با قیمت مناسب، این دستگاه با چهار فرچه و دو مخزن مجزا، انتخابی عالی برای بهبود و نگهداری کفش‌های شماست.

مکان های مورد استفاده دستگاه واکس زن کفش برقی 

مکان های مورد استفاده دستگاه واکس زن کفش برقی

همانطور که می‌دانید، محیط‌های تمیز می‌توانند احتمال انتقال بیماری‌ها را کاهش دهند. برای این که هر فضایی که وارد آن می‌شویم، تمیز و سالم باشد، لازم است که کفش‌هایمان نیز تمیز باشند و از گرد و غبار پاک شوند.

 واکس زدن کفش‌ها به صورت دستی می‌تواند موثر باشد، اما اگر یک دستگاه واکس زن کفش اتوماتیک در ورودی ساختمان‌های پر رفت و آمد نصب شود، این امکان برای همه فراهم می‌شود که با کفش‌های تمیز و بدون آلودگی وارد مکان شوند. می‌خواهید بدانید کجا می‌توانید از آن استفاده کنید، می‌توانید در نظر بگیرید:

  • استفاده در مجتمع‌های مسکونی: اینجا از کفش‌های تمیز برای ورود به خانه‌ها آغاز می‌شود. ابتدا کفش‌های خود را تمیز کرده و سپس وارد خانه شوید.
  • استفاده در هتل‌ها و رستوران‌ها: هتل‌ها و رستوران‌ها نیاز دارند که محیطشان تمیز و مرتب باشد. نصب دستگاه واکس زن کفش در ورودی می‌تواند به افزایش شهرت و حفظ محیط تمیز کمک کند.
  • استفاده در بیمارستان‌ها: حفظ محیطی تمیز و بهداشتی در بیمارستان‌ها ضروری است. نصب دستگاه واکس زن کفش در ورودی‌ها می‌تواند به این امر کمک کند.
  • استفاده در محیط کار: دفاتر و ادارات نیاز دارند که محیط کارشان تمیز باشد. نصب دستگاه واکس زن کفش در این مکان‌ها می‌تواند به بهبود محیط کمک کند.
  • استفاده در فرودگاه‌ها: فرودگاه‌ها نیاز دارند که محیط داخلی آن‌ها تمیز باشد تا مسافران احساس راحتی داشته باشند.

این دستگاه می‌تواند در این مکان‌ها برای حفظ تمیزی و بهداشت محیط مفید باشد.

انجام تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های واکس اتوماتیک و مکانیکی

تحویل دستگاه از محل مشتری و تحویل دستگاه پس از رفع عیوب و تست در محل مشتری

با هزینه رایگان حمل و نقل 02166023323

مزایای خرید و نصب واکس‌زن کفش اتوماتیک

مزایای خرید و نصب واکس‌زن کفش اتوماتیک

خرید و نصب واکس‌زن کفش اتوماتیک در ادارات، هتل‌ها و ساختمان‌های عمومی مزایای متعددی را به همراه دارد:

عملکرد خودکار: این دستگاه‌ها با عملکرد اتوماتیک، استفاده بسیار آسانی دارند. تمام مراحل از گردگیری تا واکس زدن و پولیش کفش‌ها به صورت کاملاً اتوماتیک و سریع انجام می‌شود، بدون نیاز به تلاش فیزیکی از سوی کاربر. این دستگاه‌ها مناسب برای همه افراد هستند و به راحتی قابل استفاده هستند.

حفظ بهداشت: نصب این دستگاه‌ها به حفظ بهداشت فضا کمک می‌کند، زیرا نیازی به تماس کاربران مختلف با یک فضای مشترک نیست که ممکن است خطر انتقال میکروب‌ها را افزایش دهد.

استفاده آسان: واکس‌زن کفش اتوماتیک، راحت‌تر از جایگزین‌های سنتی خود است. کاربر فقط کافی است کفش‌های خود را در دستگاه قرار دهد و در کمترین زمان ممکن، کفش‌های تمیز و براق داشته باشد.

بیشتر بخوانید:انواع دستگاه واکس زن

قیمت دستگاه واکس زن برقی

قیمت دستگاه واکس زن برقی

قیمت دستگاه واکس زن برقی اداری و خانگی می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین برای خرید این دستگاه‌ها از طریق  تولیدکنندگان یا فروشندگان معتبر اقدام کنید. این اقدام به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت بالا و با ضمانت و خدمات پس از فروش قابل ارائه است. همچنین، امکان خرید اینترنتی دستگاه واکس زن برقی وجود دارد که این به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 شرکت‌هایی مانند "تمیز گستر اندیشان" به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و تخصصی در زمینه فروش دستگاه واکس زن اتوماتیک، می‌توانند به شما کمک کنند تا دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اینگونه شرکت‌ها به شما اطمینان از کیفیت و اصالت محصول خریداری شده را می‌دهند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه واکس زن برقی شرکت تمیز گستر https://www.tamizgostar.com/  لینک را کلیک کنید

برای مشاوره و خرید بهترین نوع دستگاه واکس زن کفش برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مزیت های خرید اینترنتی دستگاه واکس کفش

از جمله مهمترین مزیت های خرید اینترنتی دستگاه واکس کفش داشتن انتخاب های زیاد، آگاهی راحت تر از قیمت فروش این محصول و انتخاب بهترین قیمت جهت خرید می باشد. در هنگام خرید اینترنتی انواع گوناگون دستگاه های واکس زن کفش، با مراجعه به قسمت توضیحات محصول می توان شکل ظاهری آن را مشاهده کرد، با قابلیت های دستگاه آشنا شده و نحوه ی کار با دستگاه را یاد گرفت. همچنین باید اشاره کرد که واکس مخصوص دستگاه واکس زن کفش نیز معمولاً در کنار این محصول فروخته می شود، لذا جهت تهیه ی آن دچار دردسر نخواهید شد.

آشنایی با بهترین فروشنده ی دستگاه واکس کفش

 فروشگاه تمیز گستر با دارا بودن بهترین و مدرن ترین دستگاه های واکس زن کفش در خدمت هموطنان عزیز جهت خریداری این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. جهت خرید دستگاه واکس کفش مورد نظر خود می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول را دریافت کنید.02166023323  

 

مشاوره و پشتیبانی