0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بهترین مارک های آبسردکن

با افزایش نیاز به دسترسی آسان به مواد غذایی سرد و آب سرد، جستجو برای بهترین آب سرد کن و محصولات نگهدارنده مواد غذایی در مکان‌های عمومی، به یک مسئله مهم تبدیل شده است. از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها گرفته تا مکان‌های کاری و تفریحی، دسترسی به مواد غذایی و آب سرد امری ضروری و حیاتی است. 

در این مقاله، ما به بررسی و مقایسه مدل‌ها و برندهای مختلف آب سرد کن و محصولات نگهدارنده مواد غذایی خواهیم پرداخت تا شما را با ویژگی‌ها، عملکرد، قیمت و نقاط قوت و ضعف آن‌ها آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع آبسردکن‌ برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

معرفی آبسردکن 

معرفی آبسردکن

آبسردکن‌ها وسیله‌هایی هستند که وظیفه خنک سازی یا گرم سازی آب را برعهده دارند و معمولاً در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها دارای مخزن بزرگی از آب هستند که می‌توانند آب خنک و گرم را همزمان ارائه دهند. 

برخی مدل‌ها حتی دارای یخچال‌های کوچکی هستند که امکان نگهداری مواد غذایی را در آنها فراهم می‌کنند. امروزه، آبسردکن‌ها به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد و پرفروش در مکان‌هایی مانند ادارات، فروشگاه‌ها، مطب‌های پزشکی و غیره شناخته می‌شوند، زیرا در فصول سرد و گرم، آب را خنک یا گرم نگه می‌دارند.

 این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. مدل‌های مختلف آبسردکن شامل آبسردکن‌های مخزن‌دار، آبسردکن‌های بابلر و آبسردکن‌های آنی می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها قابلیت استفاده در شرایط و مکان‌های خاص را دارند. به‌طور مثال، آبسردکن‌های مخزن‌دار مجهز به شناور هستند، آبسردکن‌های بابلر دارای بطری با قابلیت تعویض هستند و آبسردکن‌های آنی بدون نیاز به مخزن آب آشامیدنی عمل می‌کنند.

 دو نوع محصول کلی در آبسرد کن وجود دارد. آبسردکن استیل که فقط وظیفه تهیه آب خنک را به عهده دارد و آبسردکن داغ کن که هردو کار تهیه آب سرد و آب داغ را عهده دار است . آبسردکن‌های استیل با ظرفیت‌های مختلف و انواع دیگر داغ کن و آبسردکن، مانند آبسردکن‌های یک شیره تا چهار شیره، مناسب برای محیط‌های عمومی و تجاری هستند. با انتخاب مدل مناسب، می‌توانید نیازهای خود را برآورده کنید.

بیشتر بخوانید : تعمیر دستگاه آبسردکن

اجزای تشکیل دهنده آبسرد کن 

اجزای تشکیل دهنده آبسرد کن

با توجه به تشکیل‌دهنده‌های مختلفی که در طراحی و عملکرد آبسردکن‌ها نقش دارند، انتخاب یک آبسردکن مناسب می‌تواند کاری چالش‌برانگیز باشد. در واقع، آبسردکن‌ها از قطعاتی مانند کمپرسور، لوله‌های پلیمری، کندانسور و بدنه تشکیل شده‌اند که هرکدام وظایف خاص خود را در فرآیند سرد یا گرم کردن آب انجام می‌دهند.

 بدنه آبسردکن استیل از ۲ نوع ورق بگیر  یا نگیر ساخته می شود. ورق بگیر آهن بیشتری دارد و در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاومت کمتری دارد لذا در مناطق مرطوب بهتر است از این نوع بدنه استفاده نشود. همه آبسردکن های استیل دارای مخزن استیل نگیر می باشند که در حفظ آب سالم بسیار مهم است .

کمپرسور در آبسردکن‌ها مانند قلب دستگاه عمل می‌کند و به عنوان منبع اصلی برای خنک سازی یا گرم سازی آب وظیفه دارد. این کمپرسورها، با توجه به نوع و اندازه دستگاه، قدرت و بازدهی متفاوتی دارند.

لوله‌های پلیمری که در آبسردکن‌ها استفاده می‌شوند، برای حفظ خنکی آب و مقاومت در برابر جذب گرمای محیط طراحی شده‌اند. این لوله‌ها برای جلوگیری از افزایش دما و حفظ خنکی آب از مهم‌ترین اجزای آبسردکن محسوب می‌شوند.

کندانسورها نیز برای جذب گرمای محیط و خنک کردن آب استفاده می‌شوند و دارای کویل‌ها و لوله‌های مشکی باریکی هستند که در قسمت پشت دستگاه نصب شده‌اند.

همچنین، بدنه و مخزن آبسردکن‌ها از جنس استیل باکیفیت ساخته می‌شوند که به دلیل مقاومت بالا و جلوگیری از رسوب‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

در هنگام خرید آبسردکن، نکاتی مانند کیفیت آب تولید شده، گارانتی و خدمات پس از فروش، تعداد شیرهای آب و توانایی تصفیه آب را در نظر بگیرید. این موارد به شما کمک خواهند کرد تا تصمیم بهتری برای انتخاب آبسردکن مناسب بگیرید.

سایت‌‌ تمیز گستر اندیشان سعی بر آن دارد که شما عزیزان را با بهترین برند ها و مدل های موجود در بازار آشنا کند، همراه باشید تا با بهترین آبسرد کن موجود در بازار آشنا شوید. قیمت آبسردکن صنعتی در تمیز گستر اندیشان بسیار مناسب است.

آبسردکن تهران

بیشتر بخوانید :اهمیت استفاده از آبسردکن ها

آبسردکن تهران سرد دو شیر 45لیتر

دستگاه آبسردکن صنعتی دو شیر تهران سرد با جنس بدنه استیل ضد زنگ و عایق پلی یورتان تزریقی با روکش نایلونی دارد. این محصول با دمای آب 5 تا 10 درجه سانتی گراد و با موتور چین، مناسب برای محیط‌های عمومی و ادارات بوده  حجم مخزن آین محصول 45 لیتر بوده است.

 دستگاه آبسردکن دو شیر تهران سرد، داراب منبع آب از جنس استیل نگیر، برق تک فاز 220 ولت با فرکانس 50 هرتز، با قدرت موتور 1/4 اسب بخار، دارای مخزن 45 لیتر و ابعاد (ارتفاع*طول*عرض): 140*55*50 سانتیمتر است. همچنین دستگاه دارای فن برای خنک کردن رادیاتور جلویی است و عایق منبع آب آن از پلی یورتان تزریقی تشکیل شده است.

آبسردکن و آب داغ کن وینستار

آبسردکن و داغ کن وینستار از برندهای معتبر کره‌ای است که با داشتن کمپرسور سامسونگ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه دارای دو خروجی آب سرد و گرم است، که علاوه بر آب سرد، برای تهیه چای یا نسکافه نیز از آب گرم استفاده می‌شود. دارای دو نازل آب جداگانه برای سهولت استفاده، و طراحی اهرمی که کاربری راحتی دارد.

 محفظه شیرهای خروجی از سینی چکه‌گیر برای تمیزی آسان و ارتفاع مناسب برای استفاده با لیوان‌های بلند طراحی شده است. با ظرفیت مطلوب مخازن آب سرد و گرم، و گستره‌ی دمایی مناسب، این دستگاه گزینه‌ای عالی برای استفاده در مکان‌های عمومی و ادارات است.

بیشتر بخوانید :آبسردکن چگونه کار می کند؟

دستگاه آبسردکن

دستگاه آبسردکن آب داغ کن سوپر جنرال

دستگاه آبسردکن آب داغ کن سوپر جنرال با ویژگی یخچال دار، یک گزینه کم مصرف، زیبا و کارآمد از کشور چین است. این دستگاه دارای ضمانت یکساله می‌باشد و به همراه یخچال واقعی ارائه می‌شود. طراحی زیبا، فناوری پیشرفته و استفاده از کمپرسور قوی، به همراه جنس مخزن از استیل 304 درجه آ، این دستگاه را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کند. با قدرت موتور 110 وات و قدرت گرمایی المنت 500 وات، این دستگاه بسیار کارآمد است.

این دستگاه دارای کلیدهای مجزا برای سرد و گرم کردن، و مخزن‌های 2 لیتری واقعی برای آب سرد و گرم می‌باشد. دمای آب سرد بین 5 تا 8 درجه سانتی‌گراد و دمای آب گرم بین 85 تا 90 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

آبسردکن استیل سه شیره با موتور 1/2

آبسردکن استیل سه شیره با موتور 1/2، یک دستگاه بسیار باکیفیت است که با جنس مخزن و بدنه از استیل نگیر ساخته شده است. این آبسردکن دارای کمپرسور و موتور تایلندی (امبراکو)، ترموستات دانفوس و لوله‌های مسی است که به عملکرد عالی آن افزوده می‌شود. با قدرت موتور 1/2، این دستگاه قادر به ارائه آب سرد با دمای مناسب و کیفیت بالا است.

آبسردکن ایستکول

آبسردکن ایستکول یکی از برترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های آبسردکن در بازار است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای توان ۹۰ وات برای آبسردکن و ۳۵۰ تا ۵۰۰ وات برای آبگرم‌کن است. آب وارد شونده به این دستگاه دارای منبع با کیفیت بالا است و از طریق خروجی‌های آب سرد و گرم عرضه می‌شود.

این محصول دارای یخچال است که به شما این امکان را می‌دهد تا مواد غذایی خود را در آن نگهداری کنید. از فناوری سرمایشی کمپرسی نیز در این دستگاه استفاده شده است. همچنین دارای یخچال جداگانه با جایگاهی و ترموستات مجزا می‌باشد.

این دستگاه دارای نمایشگر و امکان نصب منبع فیلتردار و جالیوانی است. با تنوع مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف، این محصول بهترین گزینه در دستگاه‌های آبسردکن بازار است. اگر به دنبال بهترین دستگاه آبسردکن در بازار هستید، می‌توانید به این برند اعتماد کنید.

آبسردکن نوتریچف

آبسردکن نوتریچف

آبسردکن نوتریچف یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین آبسردکن‌هایی است که در بازار موجود است. این دستگاه نه تنها آب سرد را فراهم می‌کند بلکه قابلیت ارائه آب گرم را نیز دارد. با دو شیر تعبیه شده در داخل، یکی برای خروجی آب سرد با دمای ۴۰ تا ۴۵ درجه فارنهایت و دیگری برای خروجی آب گرم با دمای ۱۷۰ تا ۱۷۵ درجه فارنهایت، این دستگاه عالی برای مکان‌های کوچک می‌باشد.

قفل ایمنی بر روی شیر آب گرم از باز شدن آن توسط کودکان جلوگیری می‌کند. در بدنه آبسردکن، ۳ چراغ مختلف وجود دارد؛ چراغ زرد برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش، چراغ سبز برای نشان دادن آماده بودن آب سرد و چراغ قرمز برای نمایش وضعیت آب گرم.‌ همچنین، در کنار شیر خروجی آب، یک محفظه پنهان برای نگهداری لیوان‌های یکبار مصرف نیز وجود دارد.

برای مشاوره و خرید بهترین نوع آبسردکن‌ برای کسب و کار شما، می توانید با مشاورین فروش ما با شماره
02166023323  در ارتباط باشید

مدل های معرفی شده‌ی بالا، از بهترین‌ مارک های آبسردکن موجود در بازار در سال 1403می باشند. سایت تمیز گستر اندیشان با مدلهای متنوع آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشد.

 

مشاوره و پشتیبانی